Energy 457 Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, 1 time siden: Sikke noget sludder....Jeg er da stor....på brysterne ihvertfald Nok nærmere kæmpe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 30. November, 2018 Laufer2 skrev, for 2 timer siden: Der er ingen af de damer ved Svalereden der er "Store navne".Absolut ingen. Det er jo din bedømmelse. Jeg vil kalde trine tease et yderst dejlig kvinde. Om det gør hendes navn stort er vel et spørgsmål om ord. Jeg har ikke besøgt nogle af de andre kvinder, og kan derfor ikke udtale mig om dem. Frodige Ida er som regel negativ om de fleste andre end hende selv. Det lægger jeg ikke vægt på. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 30. November, 2018 Og jeg som troede Svalereden var et teater... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. November, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 14 minutter siden: Og jeg som troede Svalereden var et teater... Hahaha, "teater" kan jo forstås på flere måder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 1. December, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Hahaha, "teater" kan jo forstås på flere måder Jo jo. Og egentlig tænkte jeg på Svalegangen og ikke reden.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laufer2 21 Skrevet 1. December, 2018 "Store Navne"/Champions League 1.Julie (Bording) 2.Sandra Sommer 3.Angelina Angel 4.Mercedes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 1. December, 2018 No offense, men det er vist Trine Tease der er det store trækplaster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 1. December, 2018 Trinetease skrev, for 15 timer siden: Sikke noget sludder....Jeg er da stor....på brysterne ihvertfald Haha den var go @Trinetease så vi 2. Vores navne fylder da noget på papiretsådan er det jo med dobbelt navne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 1. December, 2018 (edited) tiger skrev, for 2 timer siden: No offense, men det er vist Trine Tease der er det store trækplaster. Ok står du og lurer da du ska ik være bange for at komme ind ho ho. Glædelig jul @tiger Redigeret 1. December, 2018 af Kinky Camilla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. December, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 11 timer siden: Jo jo. Og egentlig tænkte jeg på Svalegangen og ikke reden.... Det er vist det, man kalder en tanketorsk fra underbevidstheden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 1. December, 2018 Kinky Camilla skrev, for 13 minutter siden: Ok står du og lurer da du ska ik være bange for at komme ind ho ho. Glædelig jul @tiger Jeg er vist bare lidt betaget af Trine Hun er også den eneste af jer jeg kender, så måske jeg bare skulle have holdt mig fra tasterne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 1. December, 2018 Borende X skrev, for 58 minutter siden: Det er vist det, man kalder en tanketorsk fra underbevidstheden Eller alderdom.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 1. December, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 13 timer siden: Og jeg som troede Svalereden var et teater... Og jeg som troede det var holdepladsen på Helsingørmotorvejen, overfor den mere kendte Storkereden. Ved nu at det (også) er et bordel i... Vinderup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 1. December, 2018 tiger skrev, 1 time siden: Jeg er vist bare lidt betaget af Trine Hun er også den eneste af jer jeg kender, så måske jeg bare skulle have holdt mig fra tasterne. @tiger det da fint du giver dit besyv med. Syntes det dejligt vi kan ytrer os sobert og på en nuanceret måde. Det ska der være plads til og lidt nissepige ❤️drikkeri ska der til i juletiden. Ha go week Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 1. December, 2018 Laufer2 skrev, for 6 timer siden: "Store Navne"/Champions League 1.Julie (Bording) 2.Sandra Sommer 3.Angelina Angel 4.Mercedes Champions league ... eller måske rettere SUPERLIGAEN er en bedre betegnelse, nu da det handler om Danmark. Ikke til diskutioner, at man kan have forskellige præferencer, personlige favoritter osv. Men overordnet set, når man taler objektivt om, hvem der hører til i Superligaen (selv om det egentlig er lidt åndssvagt) så skal der vel være nogle parametre at måle på .... Som for eksempel : Hun skal være smuk, være populær dvs travl, sætter grænser og ikke tager alle og enhver ind, have bevist sit værd over flere år, generelt positivt omtalt, gang på gang høster anerkendelse for det hun yder. Når du ikke har Trinetease med her, synes jeg det er en klar fejl, da hun helt sikkert scorer højt på alle nævnte punkter.. Synes der bør være forskel på en personlig favorit liste - og så en objektiv bedømmelse af om GP’en hører til blandt “de store navne” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 1. December, 2018 Kinky Camilla skrev, for 2 timer siden: @tiger det da fint du giver dit besyv med. Syntes det dejligt vi kan ytrer os sobert og på en nuanceret måde. Det ska der være plads til og lidt nissepige ❤️drilleri ska der til i juletiden. Ha go week Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 1. December, 2018 Kinky Camilla skrev, for 2 timer siden: @tiger det da fint du giver dit besyv med. Syntes det dejligt vi kan ytrer os sobert og på en nuanceret måde. Det ska der være plads til og lidt nissepige ❤️drikkeri ska der til i juletiden. Ha go week Stavefejl sorry drilleri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 217 Skrevet 17. Januar, 2019 denlillebandit skrev, den 27/11/2018 at 01:59: Der er da godt nok kommet gang i den ved svalereden prøv lige og tjek deres hjemmeside det er alle de store navne trine tease, camilla miss fitness, barbie, kinky camilla Ja Svalereden er jo også en dejlig sted, man holder diskret... og så kan man nye danske GP i top klasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg