Hop til indhold
Amagerdreng83

Hvordan gennemskuer man skumle bagmænd?

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 52 minutter siden:

Jeg har tilgengæld mødt ret mange psykisk syge mænd som gæster.

Nå for pokker, så vendte pilen pludselig den anden vej - Så er det ikke sjovt længere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåååååååååå Nu skal vi se hvor mange der er Normale....

Du er ude en aften og se om du nu har låst din bil, efter du har hørt der er mange biltyverrier i området, der er mørkt, din udedørslampe ved huset lyser ikke så meget op......Fuck sparepære...du syntes du hører en lyd, men din hund har du ladet blive inde i huset, med børnene der ser den storebagedyst, som du mener hører til i bagerforretningen, og ikke i dit tv på en lørdag i den bedste sendetid. Pluselig træder der en kvinde frem og siger heyyyyyyy….kom her hen... Du er nysggerig...og går derhen....i et snuptag har hun fundet en hætte frem og tvunget den over dit hoved og kommet håndjern på dine hænder....tvinger dig ind i en bil....bilen kan du høre kører væk imens kvinden hiver dine bukser af dig og dine underbukser, hun tvinger dine ben til hver sin side, hvor de fastlåses. du kæmper for at komme fri, men samtidig, er du liderlig, kvinden du så så godt ud, hvad skal der nu ske?

Du kan mærke at din pik rejser sig, da en negl langsom løber ned af din mave, mod din pik, du kan mærke dine nosser dunke af varm indestænkt sæd....

Andre der har psykiske problemer? og koncetrasionsbesvær med stregen?:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Good Fun skrev, Lige nu:

DENNE TRÅD ER SERIØST AFSPORET! :D:lol::D

Fuldstændig - Mit udgangspunkt var blot at kende faresignaler og advarselslamper, da jeg ikke ønsker at støtte skumle bagmænd og mafia.

Længere oppe i tråden var der en, der følte trang til at svine mig til i forbindelse med mit spørgsmål. Jeg startede ikke tråden for at få skældud. Men sådan kan det jo gå :mellow:

Men tusind tak til de af jer, som er kommet med bud på hvordan man spotter faresignaler, så man for så vidt muligt undgår at støtte “mafiaen” (i mangel på bedre ord)  :) :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Tjah jeg har sq aldrig oplevet det. 

Nej. Du har vel heller ikke en skummel bagmand...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 44 minutter siden:

Du er ude en aften og se om du nu har låst din bil, efter du har hørt der er mange biltyverrier i området, der er mørkt, din udedørslampe ved huset lyser ikke så meget op......Fuck sparepære...du syntes du hører en lyd, men din hund har du ladet blive inde i huset, med børnene der ser den storebagedyst, som du mener hører til i bagerforretningen, og ikke i dit tv på en lørdag i den bedste sendetid. Pluselig træder der en kvinde frem og siger heyyyyyyy….kom her hen... Du er nysggerig...og går derhen....i et snuptag har hun fundet en hætte frem og tvunget den over dit hoved og kommet håndjern på dine hænder....tvinger dig ind i en bil....bilen kan du høre kører væk imens kvinden hiver dine bukser af dig og dine underbukser, hun tvinger dine ben til hver sin side, hvor de fastlåses. du kæmper for at komme fri, men samtidig, er du liderlig, kvinden du så så godt ud, hvad skal der nu ske?

Du kan mærke at din pik rejser sig, da en negl langsom løber ned af din mave, mod din pik, du kan mærke dine nosser dunke af varm indestænkt sæd....

Lady Cherie skrev, for 21 minutter siden:

Har du da problemer med stregen?

Nu bliver der lagt en ting, under dit underliv, så din pik og nosser er hævet op, og dine hænder bliver fastgjort og du ligger fuldstændigt opspændt og tilgængelig.

Nu bliver dine nosser bundet op, så den mindste berørering, fremhæves ekstra meget, og roden af din pik bliver bundet op, aldrig har du set din pik så stiv, det gør lidt ondt, men på den fede måde. Hætten på dit hoved bliver fjernet, og du når dårligt at få set noget før kvinden sætter sig på dit hovedet og siger: slik mig...

Hun har front mod din pik, som løber lidt over....hun kæler for den og siger.....ikke endnu!

Nu kan du mærke at kvinden er ved at....

Nogen der har psykiske problemer ?koncentrationsbesvær?:ph34r:

Jeg sletter indlægget om 10 min for det har intet med stregen at gøre!

Du har glemt at slette....... NANANANANANANANANANA :D  :D  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 timer siden:

Tjah jeg har sq aldrig oplevet det. 

Der gik for nogle år siden nogle ret vedholdende rygter om en af de større klinikker der havde forbindelser til "motorcykelentusiaster i lædervest med rygmærker" som pludselig ikke måtte anmeldes på venuslogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Bear skrev, for 21 minutter siden:

Der gik for nogle år siden nogle ret vedholdende rygter om en af de større klinikker der havde forbindelser til "motorcykelentusiaster i lædervest med rygmærker" som pludselig ikke måtte anmeldes på venuslogen. 

Det er 20 år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

Det er 20 år siden.

Shit, er det så længe siden? jeg er vist blevet ældre end jeg selv troede ;)

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner
liderlig-dreng skrev, for 16 timer siden:

Nu er det bare sådan, at mange danske piger der er i branchen er desværre psykiske syge. Og jeg tror at jeg og de fleste mænd nok heller vil "udnytte" en trafikkeret pige end en psykisk syg pige. 

det var da sgu,da noget af en påstand.har du måske mødt dem på psykh.

Redigeret af costner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 58 minutter siden:

Du kan jo bare gå ind og Google ejerforholdene på de ejendomme klinkkerne ligger i , der har jeg da for få år siden kunnet se et sammenfald mellem ejerskab og en leder i HA.

https://www.bt.dk/krimi/33-aarig-koerte-bordel-i-top-rockers-hus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Bear skrev, 1 time siden:

Shit, er det så længe siden? jeg er vist blevet ældre end jeg selv troede ;)

Da jeg startede i Branchen gik ‘venusloge’ historien allerede. Så ja...det er mange år siden.

Vedr erotica.... Stedet er jo lukket. 

Er der andre ejerforhold du tænker på ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Da jeg startede i Branchen gik ‘venusloge’ historien allerede. Så ja...det er mange år siden.

Vedr erotica.... Stedet er jo lukket. 

Er der andre ejerforhold du tænker på ?

Jeg mener at det var "A-gruppen" (eller noget lignende) , men jeg er ikke sikker. 

Google fandt følgende artikel

https://www.bt.dk/underholdning/anni-sendte-rockere-efter-kritikere

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Bear skrev, for 24 minutter siden:

Jeg mener at det var "A-gruppen" (eller noget lignende) , men jeg er ikke sikker. 

Google fandt følgende artikel

https://www.bt.dk/underholdning/anni-sendte-rockere-efter-kritikere

A-gruppen var ejet af Anni. Og den sag du henviser til er stadig den samme som, den der blev skrevet om på VL. 

Anni ejede alle sine steder selv.... og den sag fra VL handlede ikke om ejerforhold eller beskyttelse. 

Beskyttelsespenge er totalt og absolut No-go. Og da jeg selv har været vidne i Task-force’s latterlige magt demonstration, ved jeg at de faktisk ikke fandt nogle rocker forbindelser. Og de søgte intenst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

A-gruppen var ejet af Anni. Og den sag du henviser til er stadig den samme som, den der blev skrevet om på VL. 

Anni ejede alle sine steder selv.... og den sag fra VL handlede ikke om ejerforhold eller beskyttelse. 

Beskyttelsespenge er totalt og absolut No-go. Og da jeg selv har været vidne i Task-force’s latterlige magt demonstration, ved jeg at de faktisk ikke fandt nogle rocker forbindelser. Og de søgte intenst.

Der var tydeligvis nogle af venuslogens ejere der fik en opfattelse af at der var rockere involveret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Bear skrev, for 1 minut siden:

Der var tydeligvis nogle af venuslogens ejere der fik en opfattelse af at der var rockere involveret. 

Der var også een specifik sag hvor der var rockere involveret. Men de ejede stadig ikke stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
liderlig-dreng skrev, for 19 timer siden:

netop indikerede at mange (ikke alle) danske GP'er er psykisk syg.

NU

leger du vist med ilden. knægt  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
costner skrev, for 2 timer siden:

det var da sgu,da noget af en påstand.har du måske mødt dem på psykh.

Tror nu at de fleste af os herinde er lidt småtosset - på den ene eller anden måde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
DK fyr 34 skrev, den 26/11/2018 at 18:16:

Jeg tror det er svært at spotte forud for et besøg og så vælge den pågældende pige fra. 

Men hvis du vil være næsten sikker så vælg dansk....:) Chancen for at en udenlandsk pige er blevet lokket, truet eller presset til DK for at arbejde er nok en del højere end de tilsvarende danske piger.

Det er et utroligt pænt svar, men forkert. 

Jeg er faktisk nysgerrig efter hvad du bygger dit svar på? Jeg er enig i, at der vil forekomme flere danske piger der " frivilligt " arbejder. Jeg er dog oprigtig nysgerrig efter hvad du bygger den påstand ud fra, er det erfaring, samtaler med pigerne eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 2 minutter siden:

Det er et utroligt pænt svar, men forkert. 

Jeg er faktisk nysgerrig efter hvad du bygger dit svar på? Jeg er enig i, at der vil forekomme flere danske piger der " frivilligt " arbejder. Jeg er dog oprigtig nysgerrig efter hvad du bygger den påstand ud fra, er det erfaring, samtaler med pigerne eller?

Jeg vil også bede dig tage stilling til nødvendig tvungenhed eller frivilligt erhverv? Og meget gerne med en beskrivelse af din forskel på de begreber. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Det er nemlig sådan at danske piger er frivillige i min verden, det er deres eget valg. De kan søge bistand som mit konservative gen er ude efter. De må tage en uddannelse mange af dem og blive selv forsørgende.

De udenlandske piger kan snart heller ikke bruge deres naivitet med andre jobsstillinger når de aldrig har taget en EU uddannelse ( godkendt ) så skal vi snart komme udenom rockere snakke når sandheden er, de fleste har taget deres egne beslutninger men kører melodien af på andre mennesker? 

Bagmændene med oprigtig misbrug er slemt, men folk skal være langt mere kritiske. og Skelne. 

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 26/11/2018 at 20:36:

Var det dit (skøre) forretningskoncept?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...