Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Så er det vist min tur til at bidrage, og jeg kan allerede nu afsløre det mere bliver en anekdote end en anbefaling. 

Jeg var for nylig i Hong Kong for første gang og første gang i østen for den sags skyld. Det er, af forskellige årsager, meget længe siden jeg sidst har været sammen med en glædespige, og havde derfor besluttet at nu skulle det prøves herude. Jeg har hørt så meget om de asiatiske piger og deres meget gode service. Tit har jeg læst med herinde og til tider moret mig over hvor naive vi mænd er når der er blevet fortalt skrækhistorier, og var egentlig ret sikker på jeg aldrig ville hoppe i en sådan “hovedet ned i rattet” situation med en pige....Det kunne jeg så godt. Havde jeg pt siddet i en bil, havde der lydt et ordentlig BONK!!

Her er hvorfor:

jeg overnattede på et hotel nær central. Pga jetlag og mange arbejdstimer gad jeg ikke bevæge mig for langt til Kowloon eller andre kendte områder....FEJL 1=dovenskab. 

På 141.com fandt jeg så en pæn pige i bekvemmelig afstand som så sød ud. Annonce var på fornuftigt engelsk og ok priser.....FEJL 2= ikke tror på alt der skrives. Ved ankomst stod ALT på kinesisk og frøkenen forstod omtrent ligeså meget engelsk som jeg forstod mandarin. 

Da jeg ankom, blev jeg lukket ind i verdens mindste rum, men skal dog sige, at hvad der manglede i kvadratmeter blev kompenseret i (blinkende) diodelys. Var jeg epileptiker, havde jeg sandsynligvis gået i øjeblikkelige kramper....det tror jeg så i øvrigt hun gjorde, men mere om det senere. 

Fik hjulpet tøjet af, hvilket var nødvendigt, da der ikke var plads nok til jeg selv kunne få det af. Nå men pigen var da ganske pæn og virkede også sød. Så alt var godt hertil. Jeg blev placeret på en briks, som var rigtig fin hvis man var 1,48. Jeg  som høj Skandinav, stod mere i en flitsbueform i spænd mellem væggene. Så begyndte massagen...tror jeg nok....for det bestod mest i at plaske så meget olie på, at jeg tænker hun havde en forbindelse til OPEC, og så stryge på en lidt hurtig insisterende måde. Dette blev så afløst af hvad der lignede en sort dildo med to kugler, som hun rullede mig på ryggen med. Ved ik om jeg var mest bekymret for om hun pludselig ville vende dimsen om og jeg ville mærke et lille prik....eller om jeg bare følte mig som dej der skulle rulles ud. Det blev så afløst af fingre der kildede mig på røven. Hvad fanden har det med massage at gøre.??..havde udtrykt jeg gerne ville have en hård massage, hvilket hun også tydeligt angav i annoncen at hun faktisk nærmest var asiatisk mester i. Nå, men derfra begyndte hun også at ville nulre javertus, hvilket qua tidligere nævnte flitsbue var lidt bøvlet, så det endte med at hun nulrede kuglerne rundt. Der er sikkert nogle der synes det er super dejligt, men jeg har sgu svært ved at se det ophidsende i at ligge i spænd i blinkende diodelys på maven og få nulret kugler, blive kildet på røven  og rullet med en sort dildo med nosser. På det tidspunkt opgav jeg massagen og vendte mig om..havde jo bestilt en time, og der var måske gået 15 min. Tænkte så må jeg satse på lidt sexy sexy og så bare afsted. Om på ryggen ned mig, hvorefter hun relativt hurtigt, gik igang med håndarbejdet. Jeg kan allerede nu afsløre at hun ikke ville have en chance som malkepige med det tempo...det var i så fald højst sandsynligt blevet til mælkeskum inden det var kommet ud, og koen var nok i øvrigt gået i selvvalgt mælkestop, eller selv suttet mælken ud, for at slippe en anden gang. Der lå jeg så med en slap diller, der var ved at blive separeret fra min krop i gentagne ryk der ville gøre enhver flødeskumsfabrikant stum af beundring. Kunne godt se det ikke gjorde noget godt for situationen, hvilket hun også opfangede og derfor valgte at placere sin nummi på min hage. Her kommer så den glædelige overraskelse, for øjensynligt er jeg sexens svar på Yoda. Bare det at jeg tænkte på at gøre noget, resulterede i øjeblikkelige krampelignende bevægelser og høje støn på damen. Jeg vidste godt jeg var lidt god til det der sex noget, men at jeg var SÅ god anede jeg ikke. Herefter gik det så desværre ned af bakke igen. Jeg opgav rykkeriet og tænkte nu måtte jeg tage styringen og knalde hende. Det var dog temmelig svært at få lillefyren stiv på de 4 nanosekunder jeg havde, mens hun højlydt proklamerede sausage tired, you drink icewater. Altså hvad helvede regner du med frøken fiks???? Dilleren er stadig i chok og delvis lam af din flødeskums ryster teknik, og tør jo dårligt røre dig, for ikke at sende dig ud i flere krampeanfald. Og hvad i hede hule helvede har isvand i øvrugt med en slap diller at gøre ??

Da det så endelig lykkedes at få den bare lidt stiv, hvilket jeg selv var ret imponeret over alt taget i betragtning, hev hun kondomet frem. Altså kondomet til en mus eller en af de syv små dværge eller hvad fanden ved jeg...en alm størrelse diller passede det i hvertfald ikke til. Resultat...slap diller med en lille rød kalot på og med hendes evner som nøddeknækker var det i øvrigt stort set umuligt at mærke noget som helst. Ind kom jeg i hvertfald aldrig. DER opgav jeg!! Smed mig på ryggen og tænkte så må jeg se om jeg rent faktisk kan skyde flødeskum. Efter få minutter gav lillefyren et symbolsk lille HIK og det var så det. BONK!!!! BONK !!! BONK!!! 

Aldrig har jeg oplevet noget lignende og aldrig kommer jeg til det igen. Har vist lært min lektie nu, og vil bare glæde mig til jeg kan grine lidt over min kulturelle oplevelse. 

Morale: hvis du vil ha den gode oplevelse, så gå den ekstra kilometer selvom du er træt, gør din research og gå, for Guds skyld bare gå, hvis du kan fornemme hvor det bærer hen. Det bliver ikke bedre, uanset hvad du så end gør eller tror. 

Ps. Jeg betragter stadig ikke mig selv som tilbage i miljøet, da demne her omgang umuligt kan tælle andre steder end på bank kontoen. BONK BONK BONK !!! 

Pps. Frygter i øvrigt lidt hvornår lillefyren hævner sig på mig efter den omgang jeg udsatte den for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en herlig og velskrevet beretning - sådan skal det være, og vi kan kun få for lidt af den stil.

Når det så er sagt så må jeg sige at du har været extremt uheldig i dit første asiatiske eventyr. Indrømmer blankt at jeg ingen erfaring har med Hong Kong, til gengæld har jeg megen erfaring fra store dele af asien, og i 92 - 95% af tilfældene har oplevelsen ligget på 8++ ud af 10 mulige.

Desværre for dig var det den enlige svale som kom først men du bør absolut give det en chance mere. 

Good luck

PP

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken eventyrlig sjov beretning!

1000 tak for en god start på dagen, jeg håber du får verdens frækkeste oplevelse næste gang Ståland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glimrende skriv. Kan lige forestille mig det. Plejer at bevæge mig til Kowloon.

 

141.com? Er det den der er skiftet til www.new141.com?
 

Var der ikke også en gang noget der hed 148.com?


F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da helt kæft. Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst har grint så meget. Jeg nåede lige forbi en sætning i latter, for derefter af knække sammen over den næste :lol:

Tusinde tak for den beretning @Stålanden. Den vil jeg læse igen og igen....ren verdensklasse :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de venlige kommentarer :smile: om ikke andet, så har oplevelsen da givet anledning til lidt smil hist og pist i det ganske land. 

Godt nytår derude !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...