Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Kvinder der køber mænd

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Hvorfor er der ingen kvindelige forum deltagere der fortæller om de mænd de har lejet for en stund?

Det sker da ved jeg.

I min studietid var vi en del der tjente lidt ekstra ved at lade os samle op i Magasins og Sallings cafereriaer i Århus. Man lagde en lille sukkeknald pakke på kanten af bordet. Så kom der af og til en kvinde forbi, som regel i pels eller andet dyrt tøj., vinkede diskret med en finger eller lign. og så fulgte man med til parkeringen. Her holdt som oftest en dyr bil - var man heldig fik man lov til at køre. Så hjem til dem i forstaden til det store hus, og hygge i et par timer. Det fik man lidt penge for, eller sommetider andet- ure- tøj osv. Sommetider foregik det på hotel.

Kvinderne gik hjemme, havde masser af penge, manden arbejde kostant og børnene tog au pair pigen sig af. De var ofte noget frustrerede, men også godt og grundigt sultne efter sex, og især nærvær.

I dag er der jo alle dating siderne, men er der af og til penge til mændene i det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ofte haft annoncer på diverse sider, hvor jeg tilbyder gratis sex til kvinder. Det er sjældent, der er bid, og når kvinderne endelig er kommet i kontakt med mig og mærket mit hyggelige væsen, så plejer de at trække følehornene til sig igen. Ærgerligt når man nu tilbyder gratis sex.

vh. peterkæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hvorfor er der ingen kvindelige forum deltagere der fortæller om de mænd de har lejet for en stund?

Det sker da ved jeg.

I min studietid var vi en del der tjente lidt ekstra ved at lade os samle op i Magasins og Sallings cafereriaer i Århus. Man lagde en lille sukkeknald pakke på kanten af bordet. Så kom der af og til en kvinde forbi, som regel i pels eller andet dyrt tøj., vinkede diskret med en finger eller lign. og så fulgte man med til parkeringen. Her holdt som oftest en dyr bil - var man heldig fik man lov til at køre. Så hjem til dem i forstaden til det store hus, og hygge i et par timer. Det fik man lidt penge for, eller sommetider andet- ure- tøj osv. Sommetider foregik det på hotel.

Kvinderne gik hjemme, havde masser af penge, manden arbejde kostant og børnene tog au pair pigen sig af. De var ofte noget frustrerede, men også godt og grundigt sultne efter sex, og især nærvær.

I dag er der jo alle dating siderne, men er der af og til penge til mændene i det??

Din beskrivelse lyder som en semi-romantisk komedie med Ashton Kutcher eller en anden Hollywood-idiot. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er du fra Hollywood Runaldo?

Virkeligheden overgår ofte TV og B film. Prøv den - virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din beskrivelse lyder som en semi-romantisk komedie med Ashton Kutcher eller en anden Hollywood-idiot. :)

Hejsa, jeg mener der faktisk er lavet en dansk tv film med thomas willum jensen, hvor han sidder i magasin eller illum og laver sukkerknaldtricket, den er vist 20 år gammel. :D

Det er i øvrigt sjældent man hører om mandlig prostitution hvor kvinden er kunde, og når man hører om det, så er det mest med kvindelige sexturister der rejser til Afrika og mellemøsten.

hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i øvrigt sjældent man hører om mandlig prostitution hvor kvinden er kunde, og når man hører om det, så er det mest med kvindelige sexturister der rejser til Afrika og mellemøsten.

Tror det ville være meget mere udbredt, hvis man ikke på kommando skulle præstere en kampklar pølse,

uanset "emnet".

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det skal nok passe Sejanus. Jeg gjorde det for 35 år siden. Lææænge før internet osv. Dengang rejse hustruer ikke alene på ferie. Idag benyttes Victoriamilan flittigt.

Kan huske en tv udsendelse med Bodil Udsen, hvor hun blev filmet og fulgt under sit årlige 3-4 ugers ophold i Afrika. Hun var altid i selskab med en ung afrikaner, de spiste f.eks. sammen i teltet på savannen, så vi. Så har man altså mere end blot guide status. Sjovt nok var der overhovedet ingen skriverier om det i de små unødvendige dagblade. Udsendelsen så jeg vel for 5 år siden.

OD. Man kan jo sige nej, lige som pigerne idag kan - har hørt det sker :D

Da jeg gjorde det, en smule, var det dels for at tjene lidt penge. Det var så også for at lære lidt fra de erfarne. Må dog sige at de var ikke erfarne, blot ældre. Der var piger på min alder der vidste betydeligt mere om at glæde sig selv og partneren - i den række følge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i øvrigt sjældent man hører om mandlig prostitution hvor kvinden er kunde, og når man hører om det, så er det mest med kvindelige sexturister der rejser til Afrika og mellemøsten.

hilsen sejanus

Jeg mødte faktisk en dansk kvinde i Grækenland i sommer som havde samlet en græker op. Jeg var nu ikke misundelig på hverken hende eller ham :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Konepasning.dk.. :)

Godt spottet Rejse.. :)

Virkelig indbydende hjemmeside..Forstår godt hvis fyren her, svømmer i gratis fisse..

Her har det gyldne tastetur, også sin beretigelse.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

I 80erne kendte jeg en meget karrierebevidst kvinde, som brugte mest energi på sit arbejde, og på politik.

Hun var ret åben med, at hun mindst to gange hvert år, tog til græske øer, hvor hun fandt fyre til at tage sig af hende. De få uger hun til sammen var i Grækenland, udlevede hun sin seksualitet.

En dansk rejsebureaukvinde sagde en gang: Mænd tager til Pattaya, kvinder tager til Bali eller til Marocco.

På Bali kan man se japanske kvinder, også kvinder sidst i 20erne og i 30erne, flotte og tiltraækkende, som hyrer lokale mænd, til at tage sig af dem.

De japanske kvinder opfører sig på nogle områder, som danske Dennis, som tager til Pattaya eller til Phuket, for at leje en barpige.

Spankulerer stolt rundt med den lejede selskabsmand, lader sig fotografere, holder i hånd, nusser og pusser.

De store han-bordeller, hvor lokale kvinder kommer og lejer en mand, hører man mest om, når et af han-bordellerne brænder.

Pludselig er der 25 meget kendte mænds hustruer, som er afgået ved døden, den samme aften eller nat. :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...