Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 (edited) Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Det kan jeg heller ikke. Jeg kan heller ikke lide østers - de er for kolde Og lidt for slimede og salte.... men bevares, de er dyre...lige som jeg og min guldbelagte Frk.Trine Næææh.... Peter Beier chokolade Redigeret 30. November, 2018 af Trinetease Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, for 33 minutter siden: Min Frk.Trine er sq belagt med guld så. Hvad koster din kusse ? Nåhh, det må vi kigge på mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 Lars Boca skrev, for 2 minutter siden: Nåhh, det må vi kigge på mandag Ahahahaha Det vil jeg da glæde mig til..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, 1 time siden: Min Frk.Trine er sq belagt med guld så. Hvad koster din kusse ? Ha ha. Vil hellere spørge hvad der gør, at man synes ens kusse kan være belagt med guld til 2000 kr. For 1 time ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2018 Respons skrev, for 1 minut siden: Ha ha. Vil hellere spørge hvad der gør, at man synes ens kusse kan være belagt med guld til 2000 kr. For 1 time ? Tja som Sisse i sin tid sagde: Den der har grisen bestemmer prisen Jeg laver nogle produkter som andre også laver. Mine er bare så meget lækrere at folk betaler det dobbelte for dem, som for andre. Derfor er der forskel på priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 Respons skrev, Lige nu: Ha ha. Vil hellere spørge hvad der gør, at man synes ens kusse kan være belagt med guld til 2000 kr. For 1 time ? Næææh Jeg syntes faktisk at du burde svare.... Det er dig som kritisere priser på 2000 for 1 time. Jeg har intet problem med piger som evt tager 1500 for en time. Faktisk er jeg fløjtende ligeglad med hvad andre piger tager for deres ydelser. Jeg hænger mig lidt i det med det guldbelagte - det lyder såååå meget mere eksklusivt end kusse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Jeg hænger mig lidt i det med det guldbelagte - det lyder såååå meget mere eksklusivt end kusse So this is why people talk of a golden tongue- or something. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Næææh Jeg syntes faktisk at du burde svare.... Det er dig som kritisere priser på 2000 for 1 time. Jeg har intet problem med piger som evt tager 1500 for en time. Faktisk er jeg fløjtende ligeglad med hvad andre piger tager for deres ydelser. Jeg hænger mig lidt i det med det guldbelagte - det lyder såååå meget mere eksklusivt end kusse Ja det må være helt op til pigen selv at vurdere hvad hendes guldbelagt kusse er værd, nok derfor jeg ironisk skriver det sådan. Du synes jeg burde svare hvad jeg tager for 1 time...så er du jo ikke ligeglad vel ? Og så kan vi vende den om, hvorfor skulle jeg svare, når du ikke vil... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, for 8 minutter siden: Næææh Jeg syntes faktisk at du burde svare.... Det er dig som kritisere priser på 2000 for 1 time. Jeg har intet problem med piger som evt tager 1500 for en time. Faktisk er jeg fløjtende ligeglad med hvad andre piger tager for deres ydelser. Jeg hænger mig lidt i det med det guldbelagte - det lyder såååå meget mere eksklusivt end kusse Man kan da få både bladguld og guldstøv til desserter, sååå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 holstebronx skrev, for 7 minutter siden: Man kan da få både bladguld og guldstøv til desserter, sååå Jow Jow.... Man kan også få bladguld’s belagte trøffelkugler hos Peter beier...nøjagtigt lige som min Frk.Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Jow Jow.... Man kan også få bladguld’s belagte trøffelkugler hos Peter beier...nøjagtigt lige som min Frk.Trine Nå så må en jo igang med at få penslet lidt guld på kuglerne. Glæææææææædelig jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 Respons skrev, for 14 minutter siden: Ja det må være helt op til pigen selv at vurdere hvad hendes guldbelagt kusse er værd, nok derfor jeg ironisk skriver det sådan. Du synes jeg burde svare hvad jeg tager for 1 time...så er du jo ikke ligeglad vel ? Og så kan vi vende den om, hvorfor skulle jeg svare, når du ikke vil... Hør nu her....Jeg er hamrende ligeglad med hvad du tager for dine ydelser. Helt inde i maven ligeglad..... Men du skal lade være med at sidde og kaste op med dit Kusse halløjsa, når du ikke bidrager med særligt meget andet end, dybt uberettiget forargelse over andre priser. Min pris er som jeg finder bedst - lige som din pris er som du finder bedst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Hør nu her....Jeg er hamrende ligeglad med hvad du tager for dine ydelser. Helt inde i maven ligeglad..... Men du skal lade være med at sidde og kaste op med dit Kusse halløjsa, når du ikke bidrager med særligt meget andet end, dybt uberettiget forargelse over andre priser. Min pris er som jeg finder bedst - lige som din pris er som du finder bedst. Nu skal du stoppe med at spille så ærbar. Jeg er overhovedet ikke forarget over hvad folk tager for deres ydelser og du skal ikke tillægge mig noget du ikke aner en skid om. Du forstår dig ikke på ironi når du ikke kan se det sjove i guldbelagte kusse halløj. Du synes jeg burde svare hvad jeg tager for 1 time, men du vil ikke selv svare på spørgsmål. Du er lidt selvfed. Mænd har råbt højt i lang tid over at piger burde sætte deres pris ned...jeg er virkelig ligeglad med hvad piger tager i timen, men det er sgu på tide at i piger som råber sådan op som dig og tror i kan tillade sig at sige lige hvad i vil, så kom lige ned fra pidestalen ik. Stop med at diktere mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 30. November, 2018 Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden: Nå så må en jo igang med at få penslet lidt guld på kuglerne. Glæææææææædelig jul den var syg god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 Respons skrev, for 2 minutter siden: Nu skal du stoppe med at spille så ærbar. Jeg er overhovedet ikke forarget over hvad folk tager for deres ydelser og du skal ikke tillægge mig noget du ikke aner en skid om. Du forstår dig ikke på ironi når du ikke kan se det sjove i guldbelagte kusse halløj. Du synes jeg burde svare hvad jeg tager for 1 time, men du vil ikke selv svare på spørgsmål. Du er lidt selvfed. Mænd har råbt højt i lang tid over at piger burde sætte deres pris ned...jeg er virkelig ligeglad med hvad piger tager i timen, men det er sgu på tide at i piger som råber sådan op som dig og tror i kan tillade sig at sige lige hvad i vil, så kom lige ned fra pidestalen ik. Stop med at diktere mig. Hvad er dit ‘kunstner’ navn egentligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 30. November, 2018 Juleferie til @Respons Der er plads til flere på destinationen, hvis ikke snart julefreden sænker sig herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 30. November, 2018 Rooster skrev, for 29 minutter siden: Juleferie til @Respons Der er plads til flere på destinationen, hvis ikke snart julefreden sænker sig herinde. Ahaha, tidlig juleferie! Den var go' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2018 Rooster skrev, for 36 minutter siden: Juleferie til @Respons Der er plads til flere på destinationen, hvis ikke snart julefreden sænker sig herinde. Æh hvorfor? Hendes tone var ligefrem, men det er vel ikke grund til udelukkelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 30. November, 2018 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Æh hvorfor? Hendes tone var ligefrem, men det er vel ikke grund til udelukkelse. Advarsler osv er ikke noget der er til diskussion i forum. Det er udelukkende noget vi tager i ledelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2018 Rooster skrev, Lige nu: Advarsler osv er ikke noget der er til diskussion i forum. Det er udelukkende noget vi tager i ledelsen. Jow da, det fremmer jo forståelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 30. November, 2018 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Jow da, det fremmer jo forståelsen Bedskabet var at den ballade der har været i flere tråde her til aften, og tildels de seneste par dage, skulle til at stoppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2018 Rooster skrev, for 6 minutter siden: Bedskabet var at den ballade der har været i flere tråde her til aften, og tildels de seneste par dage, skulle til at stoppe. Ok. Du ved nok mere end jeg kan læse. Sproget er måske lidt grovt, men egentlig ikke intimiderende, Men fred med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 30. November, 2018 Utroligt at der opstår et skænderi over en pris på 2000 kr for en time, når Respons rent faktisk skrev 2000 kr for 30 min. Ingen af parterne opdager noget, men fortsætter bare på gloværdig vis. Og igen er moderator inde og ødelægge denne fine underholdning. Lad nu pigerne folde sig lidt ud. Det kan vel ikke skade det store. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. November, 2018 People Pleaseren skrev, for 40 minutter siden: Utroligt at der opstår et skænderi over en pris på 2000 kr for en time, når Respons rent faktisk skrev 2000 kr for 30 min. Ingen af parterne opdager noget, men fortsætter bare på gloværdig vis. Og igen er moderator inde og ødelægge denne fine underholdning. Lad nu pigerne folde sig lidt ud. Det kan vel ikke skade det store. Jeg ved ikke, hvad et "bedskab er (noget hos Cherie?), men jeg fostår heller ikke alle disse prisskænderier i flere tråde. Når pigerne melder en pris ud, er det vel den, der gælder? Jeg står da heller ikke – uden nogen sammenligning iøvrigt – nede i den lokale Meny og forhandler om, hvor meget 600 g brystflæsk til persillesovsen skal koste. Flæsket ligger i køleren med en pris på, og kassedamen har næppe autoritet til at gå i prisforhandling. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg