Hop til indhold
Guest Brune øjne

At forhandle om prisen

Recommended Posts

Guest Brune øjne

Hej folkens. :wub::D

Ville lige hører jer om jeg mening og holdning, til at mænd som går til GP'er som forhandler om prisen? Og sågar af nogen er så modbydelige af presse på med prisen, som om man bare er et fund på et loppemarked. 

Personligt synes jeg det er usmageligt også modbydeligt, af man kan finde på den slags. Forstår ikke at man kan finde på det. Det er iværtfald mennesker der slet ikke har respekt eller forstår sig på piger, og hvad de gerne vil hører fra mænd.

Håber af hører en masse meninger og holdninger til sagen, da iværtfald jeg tit bliver udsat for det. 

Er begyndt af så snart der bliver forhandlet om prisen, bliver personen ikke svaret mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke finde ud af at forhandle pris f.eks. en vaskemaskine (ikke en sidestilling).

Og kunne overhovedet ikke finde på at forhandle med GP. 

Derfor kan jeg bedst lide at priser er synliggjort i annoncer. ^_^

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går ud fra den pris du kommer med er den pris det nu koster at være sammen med dig, så hvis personen ikke vil betale det så må ha jo bare finde en anden..

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Jeg har aldrig forhandlet pris. Hvis jeg synes prisen er for høj går jeg hellere et andet sted hen:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

forhandler ikke prisen, pigen har sat en pris,hun mener ydelsen bør koste,den må man acceptere eller finde andet sted.

tror også ydelsen bliver dårligere,hvis man har diskuteret prisen inden akten.

har til gengæld ,uden at have spurgt fået rabatter,hos piger jeg besøger ofte.:)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Jeg forhandler aldrig prisen, men synes da, at det er helt i orden.

Alt andet bli'r der jo forhandlet om...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke forestille mig, at der kommer noget godt ud af at presse honoraret. Hvis man ikke kan betale, hvad det koster, må man vælge et billigere tilbud.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Listige Svend skrev, for 40 minutter siden:

Kan ikke finde ud af at forhandle pris f.eks. en vaskemaskine (ikke en sidestilling).

Og kunne overhovedet ikke finde på at forhandle med GP. 

Derfor kan jeg bedst lide at priser er synliggjort i annoncer. ^_^

Ja nemlig lige præcis søde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
WhoKnowsWhat skrev, for 18 minutter siden:

Jeg forhandler aldrig prisen, men synes da, at det er helt i orden.

Alt andet bli'r der jo forhandlet om...

Så du mener os GP'er er ligesom alt det andet der bliver forhandlet om? Og ikke mennesker af kød og blod der måske ikke kan lide af få af vide "Synes ikke du ser ud til af være så meget værd som du kræver, for af du sutter min pik og af jeg knepper dig." Men bad om din mening, og hvis du mener GP'er bare er en ting, du mener man bare kan prøve af forhandle om, som om vi bare er en ting, i stedet for af få sin fedtede røv til en anden der måske er billiger, så er det jo din mening. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne aldrig finde på at forhandle om pris.

Man må jo gå ud fra at pigerne har sat den pris de selv mener det skal koste, og synes man det er for dyrt, må man gå andet steds hen...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 57 minutter siden:

Ville lige hører jer om jeg mening og holdning, til at mænd som går til GP'er som forhandler om prisen?

Det tror jeg ikke på, at du vil.

Derimod tror jeg, du søger bekræftelse på at:

Brune øjne skrev, for 57 minutter siden:

det er usmageligt også modbydeligt, af man kan finde på den slags.

Og det vil du selvfølgelig få.

For hvem ønsker dog at blive anset som modbydelig?

Good Fun

P.s. At prutte om en pris på en vare eller service er - stort set - ildeset på vores breddegrader. I andre dele af verden bliver du betragtet som dum eller mærkelig, hvis du ikke gør det.

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator

Når jeg køber ting, så forhandler jeg om prisen. Eller jeg finder tingen på nettet til den billigste pris.

Når det gælder GP'er så finder jeg dem også på nettet, men her forhandler jeg ikke. Prisen kender jeg på forhånd, og hvis den pris ikke passer mig, så tager jeg "min fedtede røv" og går et andet sted hen. Jeg er af den overbevisning at service niveauet falder drastisk så snart der pruttes om prisen. 

@Brune øjne til det fremhævede, så husk at hvis man ikke kan tåle svaret, så skal man ikke stille spørgsmålet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Good Fun skrev, for 10 minutter siden:

Det tror jeg ikke på, at du vil.

Derimod tror jeg, du søger bekræftelse på at:

Og det vil du selvfølgelig få.

For hvem ønsker dog at blive anset som modbydelig?

Good Fun

P.s. At prutte om en pris på en vare eller service er - stort set - ildeset på vores breddegrader. I andre dele af verden bliver du betragtet som dum eller mærkelig, hvis du ikke gør det.

Søger overhovedet ikke beskæftelse? Kom bare med min mening? Men godt du er så klog på andre mennesker. ;)

Med hensyn til din mening henviser jeg til tidligere kommentar, Hvor en  "person" havde noget ligende mening som dig. Fair nok i har den mening. Har bare min mening, til den mening. Som har også har gjort klar fra starten.

Redigeret af Brune øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Master Bator skrev, for 4 minutter siden:

Når jeg køber ting, så forhandler jeg om prisen. Eller jeg finder tingen på nettet til den billigste pris.

Når det gælder GP'er så finder jeg dem også på nettet, men her forhandler jeg ikke. Prisen kender jeg på forhånd, og hvis den pris ikke passer mig, så tager jeg "min fedtede røv" og går et andet sted hen. Jeg er af den overbevisning at service niveauet falder drastisk så snart der pruttes om prisen. 

@Brune øjne til det fremhævede, så husk at hvis man ikke kan tåle svaret, så skal man ikke stille spørgsmålet ;)

Som jeg skriver er deres mening fair nok, og bad jo også selvom deres mening. Har bare min mening til den mening. Og det har jeg da lov til. Men dejligt af hører du har både hjertet og hovedet skruet ordentlig på.:wub:

Redigeret af Brune øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner

jeg prutter heller aldrig om prisen ved besøg hos gp.men har dog mange gange fravalgt et besøg hvis jeg synes prisen er for høj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 12 minutter siden:

Søger overhovedet ikke beskæftelse? Kom bare med min mening? Men godt du er så klog på andre mennesker. ;)

Med hensyn til din mening henviser jeg til tidligere kommentar, Hvor en  "person" havde noget ligende mening som dig. Fair nok i har den mening. Har bare min mening, til den mening. Som har også har gjort klar fra starten.

Min kommentar er, at du fremstår vred og passiv-aggressiv (“men godt at du er så klog på andre mennesker”) og at jeg stopper med at bidrage mere til denne tråd, for jeg ikke har lyst til at udsætte mig selv for den slags angreb fra dig.

Good Fun

Redigeret af Good Fun
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Good Fun skrev, for 1 minut siden:

Min kommentar er, at du fremstår vred og passiv-aggressiv (“men godt at du er så klog på andre mennesker”) og at jeg ikke har lyst til at udsætte mig selv for angreb af dig.

Good Fun

Ej slap dog af..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja Brune øjne,  nu er det ikke dig der købes, men en serviceydels, sex, der købes, og nej jeg handler ikke på pris, og har lige tjekket din profil, på annoncelight, og der er dine priser tydelige, men nogle ydelser er ikke helt tydelige, superfransk hvad er det i dit univers, den gængse opfattelse er at det er et blowjob unden kondom, og kvinden modtager, men sluger ikke, nogle steder er det med en hætte og så er det slik på boller og skaft men resten af penis er pakket ind. Måske derfor nogle vil krejle på din pris, da det ikekner så tydeligtvhvad der kan forventes.

i øvrigt.

din location “Hovedstadsområdet” er meget diffust, det burde du specificere nærmere

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Hovedstadsområdet

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 1 time siden:

Hej folkens. :wub::D

Ville lige hører jer om jeg mening og holdning, til at mænd som går til GP'er som forhandler om prisen? Og sågar af nogen er så modbydelige af presse på med prisen, som om man bare er et fund på et loppemarked. 

Personligt synes jeg det er usmageligt også modbydeligt, af man kan finde på den slags. Forstår ikke at man kan finde på det. Det er iværtfald mennesker der slet ikke har respekt eller forstår sig på piger, og hvad de gerne vil hører fra mænd.

Håber af hører en masse meninger og holdninger til sagen, da iværtfald jeg tit bliver udsat for det. 

Er begyndt af så snart der bliver forhandlet om prisen, bliver personen ikke svaret mere.

Der er GP som frabeder sig at der pruttes om prisen i deres annoncering:idea:Så ved de hvorfor det ikke bliver nogen aftale med dem:idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mænd  der  ikke  har  lyst til  at  betale min pris for  mit  selskab,  skal blot  finde  sig  noget  billigere. 

Jeg  er  træt  af  at  få  beskeder om  at  de fx. kan  få  et  blowjob  billigere  andet  sted. Det  kommer  jo  ikke  mig  ved,  så  skal  de  blot  vælge  den  billigste  løsning , når  de  ønsker  det.  

Jeg vil  gerne  behandles  ordenligt - ligesom  jeg  behandler  andre  ordenligt.  Og  jeg  kommer ikke  til  at  ligge  i den  kurv  i supermarkedet hvor  "datoen på varen  er  overskredet".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Krone skrev, for 1 minut siden:

Der er GP som frabeder sig at der pruttes om prisen i deres annoncering:idea:Så ved de hvorfor det ikke bliver nogen aftale med dem:idea:

Har jeg også gjort i tidligere annoncer. Det hjælper intet. Folk prøver alligevel. Men synes nu også af det er et selvfølge man ikke spørger om sådan noget. Iværtfald hvis man har den mindste smule forstand på piger. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

pigen siger sin pris...afleveres i en kuvert bum take it or leave it, tror generelt ikke at der pruttes om prisen hos de danske piger, men mere de udenlandske piger som har det som en naturlighed i deres kultur fra deres hjemland. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg har svært ved at se hvorfor der skal pruttes om prisen. Hvis man besøger en GP må den gode stemning være grundlaget for en god oplevelse. Hvis man prutter om prisen vil det vel uundgåeligt påvirke stemningen i negativ retning. Omvendt synes jeg heller ikke om hvis priserne Ikke er tydelige eller man oplever der er tillæg for stort set alt. Respekten må gå begge veje

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Brune øjne skrev, for 1 minut siden:

Iværtfald hvis man har den mindste smule forstand på piger. ;)

nu ikke generalisere...der er virkelig piger som forventer/ønsker der bliver ævlet omkring prisen....så som kunde i denne branche er det en balance gang , om hvornår contra hvornår ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...