Bassemand193 8 Skrevet 25. November, 2018 Hvis der er nogle der et besøg hos den unge pige på stedet, så lad være!!!!! Jeg lavede en aftale om 1 times besøg, med sex flere gange. Hun fortalte mig, at det var hendes fødselsdag, jamen tillykke med fødselsdagen. Hun mente så ganske afgjort, hun skulle have min halskæde i fødselsdagsgave, til hvilket jeg kunne fortælle hende, at det kom ikke til at ske. Hvorefter jeg fik et blowjob og blev smidt ud efter ca. 15 minutter. Mage til ringe service skal man desværre lede længe efter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BSfunstuff 40 Skrevet 25. November, 2018 hvordan så hun ellers ud...? passede billeder..? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bassemand193 8 Skrevet 25. November, 2018 BSfunstuff skrev, for 6 timer siden: hvordan så hun ellers ud...? passede billeder..? Ja det er nok ikke helt galt, hun beholdt tøjet på :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gengangeren Skrevet 25. November, 2018 Bassemand193 skrev, for 14 timer siden: Hvis der er nogle der et besøg hos den unge pige på stedet, så lad være!!!!! Jeg lavede en aftale om 1 times besøg, med sex flere gange. Hun fortalte mig, at det var hendes fødselsdag, jamen tillykke med fødselsdagen. Hun mente så ganske afgjort, hun skulle have min halskæde i fødselsdagsgave, til hvilket jeg kunne fortælle hende, at det kom ikke til at ske. Hvorefter jeg fik et blowjob og blev smidt ud efter ca. 15 minutter. Mage til ringe service skal man desværre lede længe efter. Hmm...første indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bassemand193 8 Skrevet 25. November, 2018 Gengangeren skrev, 1 time siden: Hmm...første indlæg Og ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg