Hop til indhold
Guest tobenetben

Ju wellness Hellerup

Recommended Posts

tobenetben skrev, for 7 timer siden:

Hej hams.  Jeg ved ikke om du gar besøgt pigen.  Hvis ikke, tænker jeg det må være problematisk for dig at udtale dig herom.   Lad være med at generaliserer.  Mød op hos pigen.  Tag en session og Opfør dig ordenligt som en gentleman .   Og kom så tilbage i forummet og sig din ærlige mening.   Det er ikke noget med at hun har Kramet på nogen.   Ja hun skiller sig ud fra mange andre og kan noget seriøs massage.  

Hej 2ben

Hør her - flere skriver at hun har givet dem handjob for derefter at tage hende i forsvar i forhold til FS !! Det er da vist et temmeligt godt indicium på at hun giver HJ mod betaling ?

Har været en del år i thai verdenen og levet sammen med et par af pigerne så mon ikke jeg kender til det meste uden at skulle prøve pigen specifikt for at tage stilling til den dobbelt moral der fremføres her og i den anden tråd om Ju,

Det er min ærlige mening - hvis du læser mit indlæg er det moralen jeg taler om , ikke pigen. 

Jeg moraliserer ikke om hende, konstaterer bare at hun giver sex ydelser mod betaling som de fleste andre shop’s.

mvh

Redigeret af Hams

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 3 timer siden:

Jag har aldrig träffat Ju, och kommer inte göra det heller.

Det är ganska typiskt för personer som vet att deras argument inte håller vatten att sänka sig till spydigheter och personangrepp.

 

Lillemand skrev, den 9/12/2018 at 20:59:

Jag har ingen aning om vad för regler som gäller på Eroguide.   

Om du använder dina grå celler kanske du inser ....

 

 

Halløj lillemand - hvem var det lige der talte ned til Moller5 ?

Igen din dobbeltmoral !

Når en pige vælger at sælge sex ydelser i sin klinik i Danmark må hun og eventuelle familie acceptere at det eventuelt skrives i et forum som eroguide og før dette også andre fora. 

At der så er nogle der har svært ved at holde sig til sandheden er vist velkendt for alle herinde - det sorterer vi bare fra jvf anden Ju tråd.

Der er ingen af mine argumenter der ikke holder - det er simpel hovedregning = altså anvendelse af nogle små grå celler...

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben
Hams skrev, for 7 timer siden:

Hej 2ben

Hør her - flere skriver at hun har givet dem handjob for derefter at tage hende i forsvar i forhold til FS !! Det er da vist et temmeligt godt indicium på at hun giver HJ mod betaling ?

Har været en del år i thai verdenen og levet sammen med et par af pigerne så mon ikke jeg kender til det meste uden at skulle prøve pigen specifikt for at tage stilling til den dobbelt moral der fremføres her og i den anden tråd om Ju,

Det er min ærlige mening - hvis du læser mit indlæg er det moralen jeg taler om , ikke pigen. 

Jeg moraliserer ikke om hende, konstaterer bare at hun giver sex ydelser mod betaling som de fleste andre shop’s.

mvh

Hej Hams.  Jeg kan godt følge dig I dine formodninger.   Men Jeg synes Du skriver i præsens og ikke i imperfektum, som rettelig bør   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...