Guest FrokostUartig Skrevet 23. November, 2018 Oh, the irony at blive ramt af sygdom på denne herlige Black Friday... Håber, at I giver den gas derude... og spreder jeres varme sperm over mangen en kvindekrop... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 17 minutter siden: Oh, the irony at blive ramt af sygdom på denne herlige Black Friday... Håber, at I giver den gas derude... og spreder jeres varme sperm over mangen en kvindekrop... Ja pis. God bedring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 29 minutter siden: Oh, the irony at blive ramt af sygdom på denne herlige Black Friday... Håber, at I giver den gas derude... og spreder jeres varme sperm over mangen en kvindekrop... God bedring. ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. November, 2018 God middag @FrokostUartig Når jeg tænker på din smerte. Og du skal undgå Black Friday. Skal du, have et par ord. Direkte fra mit bord. Du kan ikke give den gas. Og må sige pas. Selvom det gør ondt, er det nok sundt. Ingen penge bruges. Så du bliver ikke suget. .Dog kan du, bruge nettet, Se der blev du lettet. Men kære pige. Jeg skal jo sige. Drop at købe, Du må ud at løbe. Duer det ikke. Måske der er nogle pikke Sex er godt. Og se det er hot. Du kan knalde, med en der hedder Palle. Bliv rask i en fart. Så håber jeg på et stykke med bart. God bedring til dig. Og håber du alligevel får en god dag. Latter kan, også give klatter KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 23. November, 2018 @kanonkongen - hov, jeg har aldrig modtaget et digt før.. TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 23. November, 2018 Om 5 minutter har FrokostUartig oprettet en annonce hvor hun søger en der hedder Palle. Godt digt kanonkongen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 23. November, 2018 Palle som elsker at knalde og FrokostUartig som gerne vil ha en pik at tage a´....haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 23. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 25 minutter siden: Palle som elsker at knalde og FrokostUartig som gerne vil ha en pik at tage a´....haha Ja, det passer jo meget godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 23. November, 2018 pallehansen skrev, for 1 time siden: Ja, det passer jo meget godt Så det jo lige nu. @pallehansen At du skal kontakte @FrokostUartig Men, har hørt hun siger og spørger. Ka palle ka Palle Ka palle knalde nu. Så må du jo sige Hvem kan. Yeah yeah Palle kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 23. November, 2018 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: Så det jo lige nu. @pallehansen At du skal kontakte @FrokostUartig Men, har hørt hun siger og spørger. Ka palle ka Palle Ka palle knalde nu. Så må du jo sige Hvem kan. Yeah yeah Palle kan. Hvem siger at vi ikke allerede har stiftet bekendskab med hinanden......... Det var endda meget uartigt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg