Hop til indhold
Pite

Det kræver efterhånden, en tekniker, at være DOMINA

Recommended Posts

Guest Trinetease

Christ jeg er blond i hjertet.... Min første tanke var, helt seriøst......Hvad er mikrofonen til :unsure::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hahahahhahahahahaha @Trinetease - mikrofonen.. kæft det er sjoooovt….

Men det er fordi nogle mænd tænker med røven og måske tænker de slet ikke højt nok og så kan man bedre høre det... hahahhaha - når de hvisker tak.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva faen er der blevet af godt gammeldags håndværk. Er det dominaens svar på en robot støvsuger. Når den er sat til kan hun så sætte sig hen i sofaen med en kop kaffe og et ugeblad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@mester4u - forudsætningen for det må være, at hun har en ingeniør som slave, der kan samle og montere skidtet.. hahaha

Og holde støvet fra mikrofonen.. :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
FrokostUartig skrev, Lige nu:

@mester4u - forudsætningen for det må være, at hun har en ingeniør som slave, der kan samle og montere skidtet.. hahaha

Jeg græder af grin. Jeg triller rundt i min seng og hulker...... og føler mig lidt dum, og tænker jeg trænger til at avanceret lidt:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Det er såå sjovt.. jeg griner endnu.. hvem mon gør malkemaskinen ren ? En af de slaver, som plejer at købe fyldte kondomer.. ?? hahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det der ligner Georg gearløs værk. :lol: Ja det er nok et alias. Han vil gerne være anonym :lol: Men utrolig kompliceret ser det ud. Selv kunden skal jo, have en doktorgrad  for at bestige det monstrum. 

God griner til jer :lol:

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil mene at det sagtens kan være en ingeniør der har konstrueret monstrummet, men en ingeniør til vedligehold, den er far off, der skal mindst en maskinmester til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Jeg foretrækker også det gammeldags håndværk. Jeg så engang en film der hed The Spanking Machine. En slavepige skulle afstraffes, det skulle gøres med en maskine hvor der på robotarmen blev monteret et spanskrør. Det var dog en kedsommelig omgang, det meste af tiden gik med at indstille maskinen, den rigtige højde, afstand osv. Den kunne også programeres til et bestemt antal slag. Ja verden bliver mere og mere teknisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Så ser vi sgu nok sadisterne komme på barrikaderne, når de ikke længere skal bruges :lol::lol: fordi faget er nedlagt pga automatisering.... haha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Madame Illona - bemærkede du mikrofonen ?? (fortsat total morsomt) - og yes, i vores line of business er analog fortsat den vigtigste form.. <3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 16 timer siden:

Christ jeg er blond i hjertet.... Min første tanke var, helt seriøst......Hvad er mikrofonen til :unsure::lol:

Mikrofon - hooooooooold nu magle TT :mrgreen::mrgreen::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Madame Illona skrev, for 20 minutter siden:

Nu er det nu ikke en mikrofon .. men kunne sagtens ligne det

Jamen, hvor  ved  du det fra? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Mikrofon - hooooooooold nu magle TT :mrgreen::mrgreen::wub:

Det var sent, og mørkt, og jeg er skabs blondine.

Det virkeligt vilde er at jeg så det som en mikrofon, monteret for lige som at sætte virkelig focus på slavens skrig....eller noget :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Det var sent, og mørkt, og jeg er skabs blondine.

Det virkeligt vilde er at jeg så det som en mikrofon, monteret for lige som at sætte virkelig focus på slavens skrig....eller noget :rolleyes:

Ordet "mikrofonholder" får pludselig en helt anden mening :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...