Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 De har vel slaver til den slags ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. November, 2018 Christ jeg er blond i hjertet.... Min første tanke var, helt seriøst......Hvad er mikrofonen til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 Hahahahhahahahahaha @Trinetease - mikrofonen.. kæft det er sjoooovt…. Men det er fordi nogle mænd tænker med røven og måske tænker de slet ikke højt nok og så kan man bedre høre det... hahahhaha - når de hvisker tak.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 21. November, 2018 Hva faen er der blevet af godt gammeldags håndværk. Er det dominaens svar på en robot støvsuger. Når den er sat til kan hun så sætte sig hen i sofaen med en kop kaffe og et ugeblad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 @mester4u - forudsætningen for det må være, at hun har en ingeniør som slave, der kan samle og montere skidtet.. hahaha Og holde støvet fra mikrofonen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. November, 2018 FrokostUartig skrev, Lige nu: @mester4u - forudsætningen for det må være, at hun har en ingeniør som slave, der kan samle og montere skidtet.. hahaha Og holde støvet fra mikrofonen.. Jeg græder af grin. Jeg triller rundt i min seng og hulker...... og føler mig lidt dum, og tænker jeg trænger til at avanceret lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 Det er såå sjovt.. jeg griner endnu.. hvem mon gør malkemaskinen ren ? En af de slaver, som plejer at købe fyldte kondomer.. ?? hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 21. November, 2018 Det der ligner Georg gearløs værk. Ja det er nok et alias. Han vil gerne være anonym Men utrolig kompliceret ser det ud. Selv kunden skal jo, have en doktorgrad for at bestige det monstrum. God griner til jer KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 21. November, 2018 Jeg tænker mest på Storm P. Trines mikrofon skulle bare have været en merskumspibe i stedet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 22. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 9 timer siden: @mester4u - forudsætningen for det må være, at hun har en ingeniør som slave, der kan samle og montere skidtet.. hahaha Og holde støvet fra mikrofonen.. Jeg vil mene at det sagtens kan være en ingeniør der har konstrueret monstrummet, men en ingeniør til vedligehold, den er far off, der skal mindst en maskinmester til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 22. November, 2018 Jeg foretrækker også det gammeldags håndværk. Jeg så engang en film der hed The Spanking Machine. En slavepige skulle afstraffes, det skulle gøres med en maskine hvor der på robotarmen blev monteret et spanskrør. Det var dog en kedsommelig omgang, det meste af tiden gik med at indstille maskinen, den rigtige højde, afstand osv. Den kunne også programeres til et bestemt antal slag. Ja verden bliver mere og mere teknisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 22. November, 2018 Så ser vi sgu nok sadisterne komme på barrikaderne, når de ikke længere skal bruges fordi faget er nedlagt pga automatisering.... haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 22. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 1 time siden: Så ser vi sgu nok sadisterne komme på barrikaderne, når de ikke længere skal bruges fordi faget er nedlagt pga automatisering.... haha Nogle af os leger stadig på det manuelle plan Men en flot anordning det er det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 22. November, 2018 @Madame Illona - bemærkede du mikrofonen ?? (fortsat total morsomt) - og yes, i vores line of business er analog fortsat den vigtigste form.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 22. November, 2018 FrokostUartig skrev, Lige nu: @Madame Illona - bemærkede du mikrofonen ?? (fortsat total morsomt) - og yes, i vores line of business er analog fortsat den vigtigste form.. Nu er det nu ikke en mikrofon .. men kunne sagtens ligne det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 22. November, 2018 I know - men se lige Trine´s kommentar.. såå sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. November, 2018 Trinetease skrev, for 16 timer siden: Christ jeg er blond i hjertet.... Min første tanke var, helt seriøst......Hvad er mikrofonen til Mikrofon - hooooooooold nu magle TT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. November, 2018 Madame Illona skrev, for 20 minutter siden: Nu er det nu ikke en mikrofon .. men kunne sagtens ligne det Jamen, hvor ved du det fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 22. November, 2018 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Jamen, hvor ved du det fra? Fordi jeg kender designeren af den. Ud over det så ved jeg også den findes i et studio på sjælland og har set hvordan den fungerer. Fed anordning men røvdyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. November, 2018 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Mikrofon - hooooooooold nu magle TT Det var sent, og mørkt, og jeg er skabs blondine. Det virkeligt vilde er at jeg så det som en mikrofon, monteret for lige som at sætte virkelig focus på slavens skrig....eller noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. November, 2018 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: Det var sent, og mørkt, og jeg er skabs blondine. Det virkeligt vilde er at jeg så det som en mikrofon, monteret for lige som at sætte virkelig focus på slavens skrig....eller noget Ordet "mikrofonholder" får pludselig en helt anden mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 22. November, 2018 Hahahaha @Trinetease for fanden.. nu griner jeg sgu igenigen…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 492 Skrevet 22. November, 2018 Hey jeg har flere ting fra det firma de er gode, det holder og det passer sammen men det er dyrt. Det kommer i samlesæt og det er som at få en omgang ikea uden samlevejledning. Hilsen Helene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg