Hop til indhold
iznogood

Berlin 30-31 oktober

Recommended Posts

Okay. Nogen der er friske på

tirsdag den 30/10 Erlebniswohning

Onsdag den 31/10 artemis (lingeri dag)

Airberlin ud tirsdag formiddag hjem onsdag aften

Prisvenligt hotel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Nogen der er friske på

tirsdag den 30/10 Erlebniswohning

Onsdag den 31/10 artemis (lingeri dag)

Airberlin ud tirsdag formiddag hjem onsdag aften

Prisvenligt hotel

Det kunne være fristende... hvis jeg ikke kan komme afsked med RN til Berlin pga. arbejde.

Kunne jeg overveje dit forslag.

Artemis er i øvrig ved bygge ud med pool, spa og flere legerum, måske bliver det klar til den tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har nogen lidt stramme deadlines her i efteråret, så tvivler på jeg får tid.... men lyder fristende!

MH sexafhængig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er med hvis jeg er hjemme til den tid? Arbejds programmet ser lidt presset ud her i efteråret.

Men håber der bliver tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Jeg er 99% sikker på at tage afsted.

Tip: Artemis holder stor 7 års jubilæumsfest og åbner det nye udendørsareal imorgen den 29. september:

http://www.fkk-artemis.de/page/

Bonusinfo: Et must når du besøger Artemis er minimum ½ times massage ved siden af poolen, hvor de proffessionelle massører holder til. Vælg ham der hedder Thomaz (Ham alle pigerne selv bruger) han er seriøst den bedste massør jeg har prøvet. (30€ for halv time)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Jeg er 99% sikker på at tage afsted.

Tip: Artemis holder stor 7 års jubilæumsfest og åbner det nye udendørsareal imorgen den 29. september:

http://www.fkk-artemis.de/page/

Bonusinfo: Et must når du besøger Artemis er minimum ½ times massage ved siden af poolen, hvor de proffessionelle massører holder til. Vælg ham der hedder Thomaz (Ham alle pigerne selv bruger) han er seriøst den bedste massør jeg har prøvet. (30€ for halv time)

Ja, jeg kan også anbefale "der Thomaz".

De har haft travlt med byggeriet så, det billede jeg havde lagt op var taget i forrige uge...

Jubilæumsfesten plejer at være sjov med god mad og drikke samt festfyrværkeri.

Bemærk dog at der kommer rigtig mange mænd, samt i denne weekend er der Berlin Maraton, så jeg vil gætte på at byen og klubberne bliver total overrendt.... dvs. pigerne bliver også mere stresset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis interesserede i denne tur, kunne overveje den 3/10 i stedet, er der lagt op til et brag af et jubilæumsparty hos Erlebniswohnung, med tema sessions og 15 piger i 12 timer, tombala med genvister:

Jubiläumsfeier

Jetzt kommt zusammen was zusammen gehört:

Die geilste Vereinigungs-Sexparty Berlins

12 Stunden Dauersexparty mit bis zu 15 Girls

http://www.erlebniswohnung.com/de/compo ... tml?id=295

Kan ikke selv tage med.

Eneste mulige anke er, at der muligvis vil være overdrevent mange mænd tilstede, og så stor er lejligheden heller ikke, men det må man gøre op hver især, om man vil tage den risiko med i købet.

Ret generelt er det tilfældet når eksempelvis førende FKK klubber holder store events med ekstra mange piger, så er der også nogen gange for overdrevent mange mænd tilstede.

Det betyder mindre når man er lokal, men bør tages i betragtning, hvis man som vi rejser efter oplevelsen, og har de udgifter vi har til det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er billetterne bestilt med Airberlin.

Jeg er på erlebningswohnung tirsdag den 30. okt.

Om aftenen Tapas og Riva bar (og måske artemis hvis energien er til mere....)

Sover på Bristol Kempinski

Onsdag er jeg på Artemis hele dagen (flyver hjem 21:35)

Nogen der vil med ?

Ses vi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...