Gerrard 1218 Skrevet 21. November, 2018 Jeg kan vist være slem til at sende Pb'ere herinde. Ikke kun til kvinderne. Men især til dem. Ikke kun for at spørge om priser og tidsplaner. Men også for at rose (fedte vil nogen nok mene) eller kommentere et eller andet hun /han har skrevet. Men jeg får jo ikke selv mange pb'er. Selv om det da hænder. Mest fra mænd, hvilket er helt fint. Jeg går ud fra at I kvinder får stabler af beskeder, hvoraf en del givetvis er lumre. Og at mange beskeder derfor slet ikke opdages i høstakken. Hvordan har I det med at få tilsendt pb'er? Er det bare irriterende eller kan det også være underholdende... Og i bedste fald indbringende? Jeg ved at nogle foretrækker mail. Men det er min erfaring, at de lige så nemt forsvinder i glemslen. Og vi stakkels generte mænd er jo skrækslagne for at tale i telefon med frække damer, for det fører tit til noget snavs. Hvad siger I, er det tidsspilde med pb? Eller er det fint nok som det er? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. November, 2018 Jeg anvender selv pb, synes det er en nem befriende måde at have kontakt på. Der må gerne flirtes i en pb, og jeg sætter meget stor pris på en fræk dialog med de mænd jeg allerede har mødt, hvor vi skriver om vores ønsker til vores næste møde. Eller den frække udveksling af beskeder forinden et møde. Beskeder uden ret meget indhold, med p.. fotos er trættende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1291 Skrevet 21. November, 2018 For mit vedkommende så må der gerne skrives PB her... For mig er det lige meget om det er her ell mail ell SMS Tror tit det er nemmere hvis man er online lige og skrive og har haft mange hyggelige skriverier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 21. November, 2018 Man kan jo kun tale for sig selv sååå.. Jeg har intet imod det.. Jeg er bare rigtig god til at lægge telefonen fra mig og glemme alt om at svarer lidt som når man skal tjekke på telefonen hvad klokken er men når man lægger den ned i lommen så har man glemt det igen og må tjekke en ekstra gang.. Jeg gider dog ikke svarer på henvendelser jeg fornemmer ikke bidrager med noget positivt.. F.eks "jeg vil gerne skampulle dig" eller lignende vendinger.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 Jeg sad faktisk til morgen og læste gamle beskeder fra EG igennem... Og må jeg sige, at der godt nok er nogle særlige typer imellem, hvor jeg til slut måtte stoppe dialogen, som i virkeligheden nok mest mindede om et forhør. Eller nogen som tillagde vores dialog en dybere mening end bare dialog med henblik på sex... Jeg er selv kæmpe ord-fan og nørder gerne ord og stemninger med mine mænd - men har til gengæld tilstrækkelig meget erfaring til at vide, hvornår nok er nok... både med endnu ikke etablerede besøgende såvel som de mænd, jeg allerede ser... Men ord - er min svaghed.. Jeg elsker god dialog og helst på mail.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. November, 2018 Jeg er vild med at gejle en stemning helt op før et frækt møde. Om det foregår på mail eller pb er lige meget. Men det at vide hvad fyren tænder på og har fantaseret om før vi ses, det er skønt at kunne bruge til at gøre det endnu frækkere når vi nyder hinandens kroppe irl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 21. November, 2018 Ligegyldige korte beskeder med spørgsmål som : " hvor slem er du ?" "Er du liderlig ?" Osv skal man ikke forvente jeg svarer på. Ellers synes jeg nu jeg har en fornuftig dialog på pb. Men igen - og jeg pointerer, det kommer bestemt an på den indkomne beskeds karakter Knus Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 21. November, 2018 Jeg synes det er helt ok med pb herinde, hvis ellers der er en pointe med beskeden. Beskeder som:"hej" eller "hvor fræk er du" osv. Finder jeg ligegyldige. Men sidder der mænd som synes at det er nemmere og mere belejligt med pb synes jeg bestemt er helt ok 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 21. November, 2018 Nemtøs skrev, for 15 timer siden: Jeg anvender selv pb, synes det er en nem befriende måde at have kontakt på. Der må gerne flirtes i en pb, og jeg sætter meget stor pris på en fræk dialog med de mænd jeg allerede har mødt, hvor vi skriver om vores ønsker til vores næste møde. Eller den frække udveksling af beskeder forinden et møde. Beskeder uden ret meget indhold, med p.. fotos er trættende. Jeg sendte selv p.. -foto til en dame forleden, men det var så også på hendes forlangende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 21. November, 2018 Tak for alle svar! Det ser jo ud til at I alle har et afslappet forhold til Pb. Måske undtaget nogle p.. -billeder afsendt af pubertære knægte. (Må med skam melde at jeg selv deltog i telefonfis på laveste plan som 14-15-årig. Numrene fandt vi selvfølgelig i Ekstrabladet, og vores vittigste hoved spurgte om, hvor store hendes babser var....). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 23. November, 2018 Gerrard skrev, den 21-11-2018 at 20:35: Tak for alle svar! Det ser jo ud til at I alle har et afslappet forhold til Pb. Måske undtaget nogle p.. -billeder afsendt af pubertære knægte. (Må med skam melde at jeg selv deltog i telefonfis på laveste plan som 14-15-årig. Numrene fandt vi selvfølgelig i Ekstrabladet, og vores vittigste hoved spurgte om, hvor store hendes babser var....). Nu kender vi så fællesnævneren for mænd der køber sex - De har alle i deres barndom starter ud med telefonfis 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 24. November, 2018 Jeg er typen der ikke er til SMS/mail lir såvel som PB herinde. MEDMINDRE jeg kan se at profilen herinde er en garvet seriøs mand, så svare jeg gerne. Mange mænd vil gerne skrive stolpe op og stolpe ned uden at dukke op. Det magter jeg ikke at bruge min tid på. Jeg ved at visse piger kan finde på at skrive til andre piger og bestille tid via SMS så nærliggende at tro at det også kan forgå herigennem.. Derfor er jeg kun til opkald. Derved sorteres en del af de useriøse fra . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 1. December, 2018 Nemtøs skrev, den 21/11/2018 at 04:41: Jeg anvender selv pb, synes det er en nem befriende måde at have kontakt på. Der må gerne flirtes i en pb, og jeg sætter meget stor pris på en fræk dialog med de mænd jeg allerede har mødt, hvor vi skriver om vores ønsker til vores næste møde. Eller den frække udveksling af beskeder forinden et møde. Beskeder uden ret meget indhold, med p.. fotos er trættende. Det kunne være du så skulle begynde og svare på dine beskeder istedet for og bare være ligeglad Godtnok skuffende og skrive til en af sine favoritter herinde og så ikke engang bare få et "ingen interesse" tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. December, 2018 Buttman76 skrev, for 37 minutter siden: Det kunne være du så skulle begynde og svare på dine beskeder istedet for og bare være ligeglad Godtnok skuffende og skrive til en af sine favoritter herinde og så ikke engang bare få et "ingen interesse" tilbage. Skriv gerne til mig igen - beklager jeg ikke har fået svaret dig. Jeg mindes ikke at jeg har fået en pb fra dig herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 1. December, 2018 Det er vel bedre at skrive en PB end at kime telefonerne ned med spørgsmål om diverse til højre og venstre. Så kan man også lave en længere forespørgsel og pigen fx kan tage sig til tid at svare i dybden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 1. December, 2018 Frodige Ida skrev, den 24/11/2018 at 16:06: Derfor er jeg kun til opkald. Derved sorteres en del af de useriøse fra . Og en del af de seriøse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 1. December, 2018 Michael J skrev, for 1 minut siden: Og en del af de seriøse Sikkert nok men den chance tager jeg gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg