Hop til indhold
Alone2013

HUA HIN

Recommended Posts

Der er MASSER af steder nede i bar gaderne inde i byen ned mod stranden , alt hvad dit hjerte og pjovert kan begære :-)

 

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv været der, men soi 80 og Soi Bintabaht er et bud. Da "en god thai pige" ikke går på bar, så kan du regne med at stort set alle de unge damer du ser i klippet er til salg på en eller anden måde. Ser umiddelbart mere afslappet ud end Pattaya og Phuket.

 

 

Hvis du ikke lige er til beer bars og at slæbe piger med hjem på hotel, så bare gå ned ad gaden i de turistede områder. Når du får tilbudt "massage kaaaaa?", så kan du jo spørge om der evt er mere at hente. kommer til at tage dig max 20 minutter at finde.

Vær opmærksom på at priserne for den slags sjov i Hua Hin er lidt lavere end i resten af Thailand.

Beers: 80-100 Baht.
Lady Drinks: 140-150 Baht.
Bar Fine: 300-500 Baht.

Massage priserne er sådan ca på det her niveau.

Traditional Thai or Oil Massage: 200-300 Baht.
Other Massage Service: from 500-1000 Baht
 

Enhver massøse med respekt for sig selv vil forsøge at slå dig for 5000 baht for "special massage" hvis hun kan se at du er urutineret, og der er ikke nogen forbrugerombudsmand du kan henvende dig til efterfølgende. Går den så går den. Afslå og tilbyd 1000 baht, take it or leave it. Hvis hun vælger leave it, så bare betal for massagen og gå til næste sted. Det er rart at få massage uanset hvad. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Hua Hin for så mange år siden (2006) så du næppe kan bruge dette til ret meget, men dengang havde jeg fundet ud af at der var et stort etablissement, som jeg fik chancen for at besøge en tidlig eftermiddag. Skyndte mig at hoppe ind i en taxa, kom ind i stor forhal, kunne vælge mellem 6-8 piger der sad i en stor sofagruppe. Valgte en køn lidt fyldig pige, og blev forkælet vask, bad i kar, hvor hun løftede mine hofter op på sine knæ, så historiens hovedperson kom ovenvande lige ud for hendes mund, derefter aftørring og videre sagsbehandling i dobbeltseng. 

Dejlig, ikke helt billig oplevelse, som ikke blev så god som den kunne have været pga min korte mulighed for for at komme lidt ud på egen hånd

Aner ikke om stedet findes stadig. Mener jeg læste om det i en rejsebog, og rent tilfældigt så det nogle dage før besøget

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 8 timer siden:

Jeg var i Hua Hin for så mange år siden (2006) så du næppe kan bruge dette til ret meget, men dengang havde jeg fundet ud af at der var et stort etablissement, som jeg fik chancen for at besøge en tidlig eftermiddag. Skyndte mig at hoppe ind i en taxa, kom ind i stor forhal, kunne vælge mellem 6-8 piger der sad i en stor sofagruppe. Valgte en køn lidt fyldig pige, og blev forkælet vask, bad i kar, hvor hun løftede mine hofter op på sine knæ, så historiens hovedperson kom ovenvande lige ud for hendes mund, derefter aftørring og videre sagsbehandling i dobbeltseng. 

Dejlig, ikke helt billig oplevelse, som ikke blev så god som den kunne have været pga min korte mulighed for for at komme lidt ud på egen hånd

Aner ikke om stedet findes stadig. Mener jeg læste om det i en rejsebog, og rent tilfældigt så det nogle dage før besøget

Stedet hed dengang Phet Barber Diamond og lå i soi 64 , der ligger det faktisk endnu og hedder Lee Lao Dee, og det er det nærmeste man kommer på en Soapy clinic i HH. Der er ikke meget massage at hente. Åbner først kl. 15 og er meget dødt på det tidspunkt. Ligger lidt skummelt, ville ikke selv gå alene derhen efter mørkets frembrud  ( kl. 18.30 ).

Men prøv i stedet at gå gennem Poonsuk . Start ved Hotel City Beach soi 61 og du vil møde 15 - 20 massagesteder. Det eneste "grønne" ligger på hjørnet af soi Selekamp og Poonsuk.

Redigeret af powerpoint
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Stedet hed dengang Phet Barber Diamond og lå i soi 64 , der ligger det faktisk endnu og hedder Lee Lao Dee

Det lå ihvertfald ned af en sidegade tilen af de store veje i byen ikke langt fra barerne. Jeg så bygningen da vi kørte forbi en dag eller 2 før.

powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Åbner først kl. 15

Der var ihvertfald meget stille da jeg kom. Pigerne sad og snakkede, og virkede ikke særlig interesseret i kunder på det tidspunk,men pigen var sød nok da vi kom igang.

Øjj hvor vil jeg gerne afsted igen, men det er ikke muligt at komme på en grund til at jeg lige skal 2 uger til Thailand alene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...