Hop til indhold
youngatheart

Er det til at finde hoved eller hale i efterlysningerne her i denne gruppe ?

Recommended Posts

Med stor fare for at blive hakket i hovedet af alle de sædvanlige der altid hakker på min eftersøgning for at gøre det lettere for hinanden, vil jeg gerne lige høre jeres mening om lige præsis denne gruppe vedr sugarbabes?

Nu er denne gruppe jo gældende for HELE Danmark på en gang, og når jeg sådan tager et kig på de forskellige indlægs overskrifter, så er det jo nærmest en urskov af forvirring.  Man kan jo på ingen måde se andet end et navn af og til, og hold da helt op hvor får man travlt hvis man skal åbne samtlige indlæg for at se om det er noget der er inden for rækkevidde.

Ville det igen ikke specielt meget gøre gavn for alt og ALLE i denne gruppe at man lige anførte bynavnet i overskriften, så det var så meget lettere at se om det måske var noget man lige blev nød til at checke ud ????

Lad nu være med at begynde at skælde ud igen igen bare fordi jeg synes det hele kan gøres lettere for ALLE.  Synes det er så svært at argumentere imod det jeg skriver, da jeg på ingen måde kan se andet end at det ville være en kæmpe hjælp for ALLE ( også for de der altid skal gå imod mine indlæg ;-)  )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Men det bør indskydes, at der ikke efterlysninger endda, at det er et reelt problem.

Det er langt værre at folk ikke holder sig til emnet. Skriver ligegyldigheder eller afsporet tråden ved fx at begynde at debattere og hakke på hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 5 timer siden:

Det ville være en rigtig god ide som minimum at skrive profilnavn og by. Thumbs up - godt forslag. 

Jeg er FULDSTÆNDIG enig! I den perfekte verden, hvor alt lader sig gøre, er det helt klart at foretrække. :)

Når den perfekte verden så en gang i mellem ikke altid viser sit gode ansigt, er det derfor utroligt trættende som læser her, at støde på den belærende attitude, som optræder i nedenstående indlæg 

 

 

 

og jeg ku blive ved... 

Jeg er enig i, at det her går ud på at hjælpe hinanden så meget, det overhovedet er muligt. Men vedhæftede er for mig at se en pattebarnsagtig attitude at optræde med. 

Det minder for meget om det curling samfund, vi har udviklet os til. Man gider ikke længere selv klø sig i r*ven (for det er jo nemmere, hvis du kan få andre til det). Man får altså ikke altid det hele serveret lige for næsen. Og det kan man lige så godt acceptere i stedet for at tude løs herinde, nærmest som om sutten er faldet ud af barnevognen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 2 timer siden:

Jeg er FULDSTÆNDIG enig! I den perfekte verden, hvor alt lader sig gøre, er det helt klart at foretrække. :)

Når den perfekte verden så en gang i mellem ikke altid viser sit gode ansigt, er det derfor utroligt trættende som læser her, at støde på den belærende attitude, som optræder i nedenstående indlæg 

 

 

 

og jeg ku blive ved... 

Jeg er enig i, at det her går ud på at hjælpe hinanden så meget, det overhovedet er muligt. Men vedhæftede er for mig at se en pattebarnsagtig attitude at optræde med. 

Det minder for meget om det curling samfund, vi har udviklet os til. Man gider ikke længere selv klø sig i r*ven (for det er jo nemmere, hvis du kan få andre til det). Man får altså ikke altid det hele serveret lige for næsen. Og det kan man lige så godt acceptere i stedet for at tude løs herinde, nærmest som om sutten er faldet ud af barnevognen 

Har du det så godt igen nu ?  Var det ikke lige dejligt du igen igen kunne finde et indlæg af mine at svine til ;-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 12 timer siden:

Har du det så godt igen nu ?  Var det ikke lige dejligt du igen igen kunne finde et indlæg af mine at svine til ;-( 

Det er faktisk smukt, når et menneske viser følelser - bliver emotionel - måske oven i købet græder. Og jeg har et eller andet sted forståelse for, at der er behov for at vise følelser, når der bliver stillet spotlight på ens gøren og laden. (husk på, hvem der startede denne tråd!) 

Men ligegyldigt klynk har jeg det straks værre med. Og det, jeg har linket til, hører i al beskedenhed til i kategorien : LIGEGYLDIGT KLYNK. 

Så mit konstruktive forslag må derfor være at rette henvendelse personligt i hvert enkelt tilfælde i stedet for hele tiden at hælde ligegyldigt klynk i hovedet på ALLE. 

Lad nu være med at gå højere op i det her EG-halløj, end det kan bære... Klik på det der har interesse. Og har det ikke interesse, så lad lortet ligge! Man går næppe glip af det helt store alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 11 timer siden:

Det er faktisk smukt, når et menneske viser følelser - bliver emotionel - måske oven i købet græder. Og jeg har et eller andet sted forståelse for, at der er behov for at vise følelser, når der bliver stillet spotlight på ens gøren og laden. (husk på, hvem der startede denne tråd!) 

Men ligegyldigt klynk har jeg det straks værre med. Og det, jeg har linket til, hører i al beskedenhed til i kategorien : LIGEGYLDIGT KLYNK. 

Så mit konstruktive forslag må derfor være at rette henvendelse personligt i hvert enkelt tilfælde i stedet for hele tiden at hælde ligegyldigt klynk i hovedet på ALLE. 

Lad nu være med at gå højere op i det her EG-halløj, end det kan bære... Klik på det der har interesse. Og har det ikke interesse, så lad lortet ligge! Man går næppe glip af det helt store alligevel :)

Du er altså ynkelig. Fej nu for egen dør, og stop din hetz efter enkeltpersoner ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du starter en tråd op, men vil ikke rigtigt diskutere - kun have ret - eller hvad? 

youngatheart skrev, for 16 timer siden:

Fej nu for egen dør

Ovenstående bliver du i hvert fald nødt til at konkretisere! Resten er igen - hmmm følelser - i bedste fald... 

Og så forklar venligst nedenstående - jeg giver dig endda 2 svarmuligheder (jeg linker lige igen) 

 

Henvender du dig da til et voksent, selvstændigt tænkende individ? Eller er det Lille-Per på 5 år med løbende snotnæse, lige startet på bamsestuen, der er mål for din "nååååå"-kommentar? Du konstaterer endda at vedkommende er ny bruger... Så er det måske bare et super godt "nååååå"-tonefald at lægge i en kommentar til en ny bruger? 

Jeg anfægter ikke meningen med denne tråd - eller dine hensigter. Men tænk lidt over stilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 7 timer siden:

Du starter en tråd op, men vil ikke rigtigt diskutere - kun have ret - eller hvad? 

Ovenstående bliver du i hvert fald nødt til at konkretisere! Resten er igen - hmmm følelser - i bedste fald... 

Og så forklar venligst nedenstående - jeg giver dig endda 2 svarmuligheder (jeg linker lige igen) 

 

Henvender du dig da til et voksent, selvstændigt tænkende individ? Eller er det Lille-Per på 5 år med løbende snotnæse, lige startet på bamsestuen, der er mål for din "nååååå"-kommentar? Du konstaterer endda at vedkommende er ny bruger... Så er det måske bare et super godt "nååååå"-tonefald at lægge i en kommentar til en ny bruger? 

Jeg anfægter ikke meningen med denne tråd - eller dine hensigter. Men tænk lidt over stilen

STOP !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 21/11/2018 at 18:15:

 

lovingboobs skrev, den 21/11/2018 at 18:15:

Det minder for meget om det curling samfund, vi har udviklet os til. Man gider ikke længere selv klø sig i r*ven (for det er jo nemmere, hvis du kan få andre til det). Man får altså ikke altid det hele serveret lige for næsen. Og det kan man lige så godt acceptere i stedet for at tude løs herinde, nærmest som om sutten er faldet ud af barnevognen 

Det er fuldstændig irrelevant for tråden om youngatheart har opført sig upassende ved tidligere lejligheder. Forslaget han kommer med synes jeg er ganske godt, og vi er uden tvivl mange som synes det ville være en kæmpe hjælp, hvis trådstarteren oplyste geografisk placering i overskriften. 

At du kan få det vendt til at folk er dovne eller forvente, er en smule plat. Ingen gider da pløje sig igennem en masse efterlysninger, som alligevel viser sig at have begrænset relevans for ens personlige søgning. Specielt ikke når det ikke kræver særligt meget at oplyse geografisk placering. 

Så drop dine person angreb og fnidder, det er dødsygt for en udenforstående at læse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...