Titan2 29 Skrevet 24. November, 2018 Under armene og på skamlæberne/i numsen er ikke så frækt, men på venusbjerget er det ret frækt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 24. November, 2018 Sascha, du skal vælge det du bedst kan lide, man kan alligevel ikke gøre alle tilfredse. Vær tro ved dig selv, så får du de bedste kunder for dig 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 24. November, 2018 Liv skrev, for 4 timer siden: Sascha, du skal vælge det du bedst kan lide, man kan alligevel ikke gøre alle tilfredse. Vær tro ved dig selv, så får du de bedste kunder for dig Dagens bedste råd. Og i øvrigt et råd, vi alle sammen burde følge i stort set alle livets store og små dilemmaer, hvis vi os selv det godt. Det er nu engang det nemmeste at være sig selv - og arbejde på hele tiden at være den bedste udgave af sig selv. Det er såmænd også en god måde at få sorteret ud i venne- og bekendtsakskredsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 24. November, 2018 (edited) Først og fremmest - du har en rigtig lækker krop - tak for billederne Jeg er ikke til hår under armene. Dine hår på fissen er ok, omend jeg gerne ville have det trimmet lidt mere Og ja, som Liv skriver er meningerne mange, men det vigtigste er at du er tilfreds Redigeret 24. November, 2018 af Elprebsi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle 26 Skrevet 24. November, 2018 Oj oj. Måste titta närmare på dig, jag gillar redan. . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 24. November, 2018 Elprebsi skrev, for 2 timer siden: Og ja, som Liv skriver er meningerne mange, men det vigtigste er at du er tilfreds Pressis og ja Gud skabte kvinden som på billeder Ja han vidste sku godt hva han lavede, derfor, go on Og nej, man får ikk hår i munden, medmindre man ikk ved hvordan man slikker Omvendt er det så nok ikk det værste, man kan få i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2018 amatør skrev, den 19/11/2018 at 06:26: Hej Sascha, Jeg syntes også som de andre at behåring er naturligt og meget erotisk, men det er vigtigt det holdes rent. I tager så mange bad at jeg ofte savner at man overhovedet kan dufte at der er en kvinde "tilstede" , hvilket jeg ville fortrække, men det er selvfølgeligt vigtigt at hår forneden ikke lugter af urin, som er et turn off, for mig anyway. Kh amatør Haha, instructions unclear, befaler amatør at jeg skal gå mere eller mindre i bad? Synes det er noget lidt socialt akavet noget at skrive. Take a wild guess, tror du selv jeg går mine gæster i møde iført høje hæle og en dunst af pis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2018 Liv skrev, for 15 timer siden: Sascha, du skal vælge det du bedst kan lide, man kan alligevel ikke gøre alle tilfredse. Vær tro ved dig selv, så får du de bedste kunder for dig Det har du ret i. Især det med, at man ikke kan gøre alle tilfredse. Men man kan sige, der er mange ting jeg ville gøre hvis jeg ikke var i branchen, f.eks. ville jeg skifte hårfarve og frisure (på hovedet!) noget oftere, jeg ville få flere tattoveringer og kropspiercinger hvis jeg ikke skulle time den efterfølgende helingsperiode efter mine vagter, og generelt bare eksperimentere mere med mit udtryk, som jeg har gjort meget før i tiden. Men jeg er samtidig så glad for at være i branchen, at jeg er ok med at vælge nogle andre ting fra i en periode, hvis det kan få tingene til at gå mere smooth for mig i branchen. Tak for din søde besked, Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 25. November, 2018 Sascha Sartre skrev, for 4 minutter siden: Haha, instructions unclear, befaler amatør at jeg skal gå mere eller mindre i bad? Synes det er noget lidt socialt akavet noget at skrive. Take a wild guess, tror du selv jeg går mine gæster i møde iført høje hæle og en dunst af pis? Det kan måske tolkes som at du helst skal vaske dig forneden, men gerne må dufte lifligt af armsved. Men det er et rent amatørgæt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. November, 2018 @Gerrard @allo-allo @Hardguy4you @mester4u @wallander @KnudSan @larokka @costner @Weekings @fiddleer @Thaimig @Gengangeren @Varmemester @Elprebsi @Malle Tak for de fine kommentarer, mit ego labber det i sig Jeg er ret vild med det lige nu, så det kommer til at blive i et lille stykke tid i hvert fald. Men jeg har som sagt ingen dogmer, så på et eller andet tidspunkt kommer jeg nok til at vokse det igen og kun beholde den lille trekant/“landing strip” foroven. Helt glat klæder mig ikke, og jeg synes i øvrigt det er lidt kedeligt, i hvert fald når det er på min krop Det er sjovt, svarene i denne tråd stemmer virkelig godt overens med hvordan jeg ca. havde en idé om at det forholdte sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titan2 29 Skrevet 25. November, 2018 du har en rigtig flot krop! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 25. November, 2018 Thaimig skrev, for 15 timer siden: Pressis og ja Gud skabte kvinden som på billeder Ja han vidste sku godt hva han lavede, derfor, go on Og nej, man får ikk hår i munden, medmindre man ikk ved hvordan man slikker Omvendt er det så nok ikk det værste, man kan få i munden Nu har jeg røget grøn Cecil i mange år, så ikke den store forskel her. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gengangeren Skrevet 25. November, 2018 Gengangeren skrev, den 23/11/2018 at 18:48: Det ser super lækkert ud det hele. Jeg gad virkelig godt at du lagde turen forbi Jylland Det er måske lidt off topic, eftersom det er kropsbehåring du spørger til, men hvor er jeg vild med din læbestift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiddleer 99 Skrevet 29. November, 2018 Savner da endnu flere billeder dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. December, 2018 fiddleer skrev, den 29-11-2018 at 20:20: Savner da endnu flere billeder dig. Ja meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 4. December, 2018 (edited) Hår under armene var næppe skadeligt for Nenas karriere, kan jeg huske... Men det var andre tider! De fleste af mine ekser blev fundet i punk/goth miljøet i 80erne og husker ikke nogen af dem med hår lige præcist det sted indtil jeg havde været sammen med dem så længe at de mente det var i orden "at sjuske lidt" med barberingsintervallerne. Og så var jeg glad for dem så det var ikke noget man tog så tungt. Foretrækker dog klart hår på missen... det gør det nemmere at finde vej i mørket, har jeg erfaret. Redigeret 4. December, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2018 MC5tooge skrev, den 5/12/2018 at 00:39: Hår under armene var næppe skadeligt for Nenas karriere, kan jeg huske... Men det var andre tider! De fleste af mine ekser blev fundet i punk/goth miljøet i 80erne og husker ikke nogen af dem med hår lige præcist det sted indtil jeg havde været sammen med dem så længe at de mente det var i orden "at sjuske lidt" med barberingsintervallerne. Og så var jeg glad for dem så det var ikke noget man tog så tungt. Foretrækker dog klart hår på missen... det gør det nemmere at finde vej i mørket, har jeg erfaret. Hehe. Jeg kommer i de tilsvarende undergrundsmiljøer som eksisterer i dag, og det er nok 50/50 om pigerne har hår under armene og forneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. December, 2018 Men jeg synes jeg skylder at opdatere jer: jeg har fået vokset missen og er tilbage til den lille trekantede dusk lige over klitten. Jeg kom hurtigt til at savne min vanlige frisure for meget Har lige fået nye billeder på seductiongirls.dk hvor det kan bevidnes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 16. December, 2018 Sascha Sartre skrev, for 7 timer siden: Men jeg synes jeg skylder at opdatere jer: jeg har fået vokset missen og er tilbage til den lille trekantede dusk lige over klitten. Jeg kom hurtigt til at savne min vanlige frisure for meget Har lige fået nye billeder på seductiongirls.dk hvor det kan bevidnes Det er vigtigt, at du følger hvad du selv vil. Men tak for de fremragende frække fotos med behåring her i tråden, skønt at se så smuk en kvinde med behåring. God søndag til dig @Sascha Sartre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg