Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Hedehusene Thai Massage, god oplevelse

Recommended Posts

Guest Thai-fan72
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

Kan vi lige få åbnet et par vinduer? :D:D:D

Fantasien løb af med mig. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Anders4u skrev, for 1 time siden:

Syntes jeg kan læse at man ikke kan betale med kontanter. Betaler man så bare det hele bagefter (massage + ekstra) på dankort?

Du kan (selvfølgelig) betale kontant. Har endnu ikke mødt en thai, der ikke er glad for kontanter. ;)

Jeg har begge gange betalt bagefter, hvilket jeg synes er god stil, omend jeg godt forstår dem der vil have penge forud. 

Jeg betalte lidt kontant og resten på MobilePay. 

TF 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders4u skrev, for 2 timer siden:

Syntes jeg kan læse at man ikke kan betale med kontanter. Betaler man så bare det hele bagefter (massage + ekstra) på dankort?

De gange jeg har været der, også da de lå i Roskilde, har jeg altid betalt kontant, (min bankrådgiver skal sq ikke se hvad jeg bruger mine penge på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 1 time siden:

De gange jeg har været der, også da de lå i Roskilde, har jeg altid betalt kontant, (min bankrådgiver skal sq ikke se hvad jeg bruger mine penge på ;)

Ja det kan du selvfølgelig have ret i. Gad godt mærke mamasan's hænder på min krop snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

En lille opfølgning på denne tråd. 

Jeg besøgte stedet igen i sidste uge, da det ligger ret godt ift. job og fyraften osv. 

Jeg tror ikke Nina kommer tilbage, desværre. Hun er heller ikke med på billede 11 mere. 

Jeg tog chancen og bestilte bare en times thai massage uden olie, og ville se hvad der kunne ske ved det. 

En udmærket sød kvinde sidst i 30’erne stod for massagen. Hun fortalte at hun var her i 3 mdr. (Kan ikke huske navnet) Hun fortalte også at de helst undgår vores søde gæster syd for Middelhavet, fordi de beder om pengene tilbage efter massagen. De siger bare at massagen er dårlig. Surprice! 

Nå det var et sidespring. Massagen var meget mærkelig, og ikke noget jeg vil lægge body til igen. Jeg kan godt lide hård massage, men det har var totalt rodet, og jeg fik den samme gang massage flere gange. Hum flyttede rundt på et håndklæde konstant, og flagstangen blev grundigt pakket ind. Hun sluttede af med en gang nusseri af ansigtet, og først der gik det vist op for hende at det ikke var gjort med massagen, så hun fik hentet olien og fil klaret den del også  ikke noget at skrive hjem om. 

Alt i alt en oplevelse der gør, at jeg nok vil søge de mere sikre steder igen, istedet for at prøve lykken. (Og så var det jo godt da jeg ramte ind i Nina, så svært at sige helt...) :)

/TF  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...