Good Fun 1077 Skrevet 22. November, 2018 (edited) Fortrød et uhøfligt svar. Redigeret 22. November, 2018 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 22. November, 2018 Agetha skrev, for 3 minutter siden: Årh, du er så spændende....er du også det i sengen? Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 Good Fun skrev, Lige nu: Ja. Fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 Good Fun skrev, for 2 minutter siden: Ja. Det vil tage mig et split sekund hvis jeg tryner dig ned, det er ikke i min interesse. Men hold dig oppe for et emne du må stå meget nær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 22. November, 2018 Agetha skrev, Lige nu: Det vil tage mig et split sekund hvis jeg tryner dig ned, det er ikke i min interesse. Men hold dig oppe for et emne du må stå meget nær Ikke forstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 Good Fun skrev, Lige nu: Ikke forstået? Det er heller ikke forstået her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 22. November, 2018 Så er vi fuldstændig enige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 Good Fun skrev, for 3 minutter siden: Så er vi fuldstændig enige! Jeg har ikke så meget at sige....:-) Sex er bare lækkert...Folk skal lære at overspille deres betydning...Hahahah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 22. November, 2018 Agetha skrev, for 9 minutter siden: Det er heller ikke forstået her. Det er ikke meningen man skal forstå hvad Agetha skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 AalborgLook skrev, Lige nu: Det er ikke meningen man skal forstå hvad Agetha skriver. Du har ret, men vil da gene andre tænker over det.... Og så så tænker jeg...du laver grin med mig...det er ikke meningen andre skal forstå hvad jeg skriver.' Det er rigtig tarveligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 22. November, 2018 AalborgLook skrev, for 22 minutter siden: Det er ikke meningen man skal forstå hvad Agetha skriver. Håber ikke for hende at hun tilbyder Telesex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Det er ikke meningen man skal forstå hvad Agetha skriver. Lige netop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Håber ikke for hende at hun tilbyder Telesex. Jeg garanterer dig, at frodige ida må skrive hendes misundelse fordi hun ikke ejer en stemme der tilbyder telesex. Jeg gør mig iøvrigt ikke i telesex, jeg taler med dem.....og har dem for meget lang tid..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 23. November, 2018 (edited) e Redigeret 23. November, 2018 af costner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. November, 2018 (edited) wallander skrev, den 18/11/2018 at 15:12: Er splittet mht. om det er utroskab at besøge en GP. Jeg er måske afsporet eller i fornægtelse , men jeg ser det ikke som fuldgyldig "rigtig" utroskab. Hvad mener i??? Hvis din kone eller partner ikke er indforstået med det, så er det utroskab. Er du gift, så har din kone ret til at blive skilt. Hun kan anmode om dette, 6 måneder frem, fra den dag hun har fået kendskab til utroskabet. Redigeret 24. November, 2018 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finnen 98 Skrevet 24. November, 2018 Sutteålen skrev, for 8 minutter siden: Hvis din kone eller partner ikke er underforstået med det, så er det utroskab. Er du gift, så har din kone ret til at blive skilt. Hun kan anmode om dette, 6 måneder frem, fra den dag hun har fået kendskab til utroskabet. Så er det vel også utroskab, hvis hans kone ikke er interesseret i sex? Jeg siger ikke sex er en forpligtigelse, det er en naturlig del af et forhold, men der er kvinder der ikke er interesseret i sex, det kan være mandens skyld, begges skyld, men uanset hvad, så er det et problem. Mit forhold er sådan, jeg har en kone jeg holder af, men sex vil hun ikke. Jeg har så et par kvinder jeg møder og jeg besøger også betalingspiger. Jeg er som sagt glad for min kone, men kunne aldrig finde på at føle skyld over for hende. Jeg tror faktisk det får vores forhold til at bestå, at jeg har mine kvinder Det var min holdning 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamle ole 56 Skrevet 24. November, 2018 Er din kone indforstået med dine "kvinder" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. November, 2018 Finnen skrev, for 4 minutter siden: Så er det vel også utroskab, hvis hans kone ikke er interesseret i sex? Jeg siger ikke sex er en forpligtigelse, det er en naturlig del af et forhold, men der er kvinder der ikke er interesseret i sex, det kan være mandens skyld, begges skyld, men uanset hvad, så er det et problem. Mit forhold er sådan, jeg har en kone jeg holder af, men sex vil hun ikke. Jeg har så et par kvinder jeg møder og jeg besøger også betalingspiger. Jeg er som sagt glad for min kone, men kunne aldrig finde på at føle skyld over for hende. Jeg tror faktisk det får vores forhold til at bestå, at jeg har mine kvinder Det var min holdning Jeg kan sagtens følge dig. Jeg kan godt se at det er en gråzone med det dilemma du nævner. Men jeg står ved mit første indlæg. Det er utroskab. Og hvis Konen ikke har accepteret utroskabet, så kan hun rent juridisk blive skilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 24. November, 2018 Sutteålen skrev, for 36 minutter siden: Men jeg står ved mit første indlæg. Det er utroskab. Og hvis Konen ikke har accepteret utroskabet, så kan hun rent juridisk blive skilt. Altså... det kan hun ligegyldigt om hun acceptere utroskab eller ej Udover det, hvis det er en relation man føler man skal holde skjult fra kone/kæreste/alternativ-livsledsager - så er det utroskab... sådan liiidt sort/Hvidt sat op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finnen 98 Skrevet 24. November, 2018 gamle ole skrev, for 2 timer siden: Er din kone indforstået med dine "kvinder" ? Hvis du spørger mig, tror jeg selv du kender svaret Det er sådan set fuldstændig ligegyldigt, det jeg siger er, at jeg er ikke skænker det en tanke - det er sådan tingene er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 24. November, 2018 Finnen skrev, for 2 timer siden: Så er det vel også utroskab, hvis hans kone ikke er interesseret i sex? Jeg siger ikke sex er en forpligtigelse, det er en naturlig del af et forhold, men der er kvinder der ikke er interesseret i sex, det kan være mandens skyld, begges skyld, men uanset hvad, så er det et problem. Mit forhold er sådan, jeg har en kone jeg holder af, men sex vil hun ikke. Jeg har så et par kvinder jeg møder og jeg besøger også betalingspiger. Jeg er som sagt glad for min kone, men kunne aldrig finde på at føle skyld over for hende. Jeg tror faktisk det får vores forhold til at bestå, at jeg har mine kvinder Det var min holdning Min kone kan ikke lide sild ergo så må jeg heller ikke spise sild selvom det er min livret. Jeg kan ikke fordrage ost, brækker mig ved tanken, ergo må min kone heller ikke spise ost selv om hun elsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. November, 2018 Sparkster skrev, for 2 timer siden: Altså... det kan hun ligegyldigt om hun acceptere utroskab eller ej Udover det, hvis det er en relation man føler man skal holde skjult fra kone/kæreste/alternativ-livsledsager - så er det utroskab... sådan liiidt sort/Hvidt sat op Det er ikke ligegyldigt ift, at hun ved ikke at acceptere det, kan blive skilt uden seperation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 24. November, 2018 Finnen skrev, for 3 timer siden: Så er det vel også utroskab, hvis hans kone ikke er interesseret i sex? Jeg siger ikke sex er en forpligtigelse, det er en naturlig del af et forhold, men der er kvinder der ikke er interesseret i sex, det kan være mandens skyld, begges skyld, men uanset hvad, så er det et problem. Mit forhold er sådan, jeg har en kone jeg holder af, men sex vil hun ikke. Jeg har så et par kvinder jeg møder og jeg besøger også betalingspiger. Jeg er som sagt glad for min kone, men kunne aldrig finde på at føle skyld over for hende. Jeg tror faktisk det får vores forhold til at bestå, at jeg har mine kvinder Det var min holdning Hvis man har et forhold uden sex, synes jeg det er meget mere reelt at snakke om det og sige til konen, at man savner sex, og hvis man ikke kan få det hjemme, må man gå andre steder hen. Det er stadig bedrag og utroskab, hvis man ikke har snakket om det og konen accepteret det i mine øjne. At jeg så vil mene at at et ægteskab uden sex i højere grad er et bofællesskab end forhold er så en anden ting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 24. November, 2018 Sutteålen skrev, for 44 minutter siden: Det er ikke ligegyldigt ift, at hun ved ikke at acceptere det, kan blive skilt uden seperation Ikke korrekt How stuff works Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. November, 2018 Sparkster skrev, for 34 minutter siden: Ikke korrekt How stuff works Okay. Lad os starte med lovgivningen. § 33 i ægteskabsloven siger følgende: En ægtefælle har ret til skilsmisse, når den anden ægtefælle har været utro eller har deltaget i et lignende seksuelt forhold. Skilsmisse kan dog ikke kræves, hvis ægtefællen har været indforstået med handlingen eller senere må anses at have frafaldet sin ret. Stk. 2. Skilsmisse kan ikke opnås på grundlag af et seksuelt forhold, der har fundet sted, mens ægtefællerne er separeret. Stk. 3. Anmodning om skilsmisse skal indgives inden 6 måneder efter, at ægtefællen er blevet vidende om handlingen, og inden 2 år efter, at den er foretaget. Hvis vi så kigger på dit link fra statsforvaltningen. Der står der tydeligt, at ægtefællerne kan blive skilt, selvom de ikke er enige om dette, hvis nogle bestemte forhold finder sted. Det første af de forhold, der står nævnt, er utroskab. Så jo, konen kan godt anmode om at blive skilt, hvis hun ikke er indforstået med utroskabet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg