Hop til indhold
Nikolaj K

Det endte i skilsmisse

Recommended Posts

Guest Trinetease
Lake skrev, for 4 minutter siden:

Da jeg mødte min faste partner for mange år siden, fortalte hun mig uopfordret at hun godt kunne acceptere sidespring, hvis der var tale om engangsforhold.  

Det tog jeg til efterretning og rettede mig efter.   Med tiden er det dog sket at engangs er blevet til flergangs, og hvad skal jeg så gøre?   Skal jeg fortælle hende at hun også må acceptere flergangs?   Det synes jeg er svært. Jeg synes at selve det at emnet bliver åbnet, gør mere skade end gavn.   I stedet prøver jeg at holde tingene på et niveau, hvor jeg selv kan forsvare det.  

Hvis jeg skulle blive afsløret, må vi tage en snak. Der vil nok ikke ske det store. Der er jo en grund til at vi har valgt at blive sammen.

Jeg tror heller ikke at nogen af de gifte kvinder jeg har haft forhold til, har haft en aftale med deres mand, men de har respekteret ham. Vi finder alle den bedste måde at fungere på, og til syvende og sidst er vi frie mennesker som kan gøre, hvad vi vil.

Du har fået meget frit spil.... Din partner siger ok til sex uden for forholdet. Bare ikke med den samme flere gange..... Hvorfor bryder man en aftale som alligevel tilgodeser et behov for sex uden for forholdet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Du har fået meget frit spil.... Din partner siger ok til sex uden for forholdet. Bare ikke med den samme flere gange..... Hvorfor bryder man en aftale som alligevel tilgodeser et behov for sex uden for forholdet ?

Fordi der er gået mange år, og vores forhold har ændret sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bebop

Netop. Du ved intet om mandens forhold. Du omskriver det bare med andre ord. Så bliver det rent moraliserende.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Good Fun skrev, Lige nu:

Netop. Du omskriver det bare med andre ord.

Nej. Men nu går det i ring ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, eller også er det en slags undvigelse. Det er enten en cirkulær eller undvigende argumentation, du opnår ved at omskrive.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 22 minutter siden:

For at uddybe lidt.  

Engangssex tilgodeser ikke mine behov.   Derfor kan man ikke sige at jeg har fået meget frit spil.  Og der var heller ikke tale om en aftale, men et ønske fra hendes side.

Pointen er at jeg mener at jeg ved min handlemåde viser hensyn til min partner.   Jeg spiller ikke med åbne kort, korrekt, men spørgsmålet er om man skal gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg jo i en anden tråd tidligere i dag fortalt, at jeg er gift, men vi lever helt sexløst forhold med hinanden, efter en gensidig aftale. Vi har begge et aktivt sexliv, hvor meget min kone sexer ved jeg ikke, og er egentlig også ret ligeglad. Tror hun har det på samme måde - og så nok alligevel ikke, hvis altså hun kendte til mit sexliv. 

For at forstå ovenstående, min kone er meget imod prostitution. Hun syntes ikke om tanken med at købe et andet menneske. Stod det til hende var købesex ulovligt. Det skal her tilføjes, at hun aldrig har sagt jeg ikke må købe sex og jeg har heller aldrig lovet, at jeg ikke ville gøre det. 

Hun ved jeg har forhold til kvinder i forbindelse med mit job. At jeg møder kvinder i nattelivet, som jeg går med hjem. At jeg også er på scor, hvor jeg møder både kvinder og par. Det samme er hun i øvrigt også. 

Jeg tror næppe det ville ende med skilsmisse hvis min kone finder ud af, at jeg køber sex. Hun vil helt sikkert være skuffet over mit valg. 

I flere forhold før jeg mødte min kone og blev gift, har jeg også levet i åbne forhold. Tidligere igen bare været almindelig utro, både mht at købe sex og med at møde nogen i nattelivet og have et en- eller flergangsforhold til dem. 

Jeg tror egentlig ikke jeg er specielt heldig eller lignende. Eftersom de sidste i hvert fald fire forhold, har været åbne forhold. Men jeg har altid fra begyndelsen af et nyt forhold, altid været 100% ærlig omkring mine lyster og behov. En og kun en, har ikke kunnet accepterer sådan et forhold, og det afsluttes selvfølgelig omgående. Nogle har været nysgerrige omkring mine dates, men når jeg har sagt, at det udelukkende var for sexens skyld vi sås, og at det jo var hende jeg elskede og ville bo sammen med, så har de accepteret det og har haft tillid til at det var sådan. Omvendt har jeg så også været 100% ærlig med og fortalt det, når jeg ikke havde følelser mere for hende. 

Ved ikke om det er helt tågesnak. Ved godt, at jeg nok ikke repræsenterer flertallet, nærmere tvært i mod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndreaMC

Spændende tråd omend jeg har ambivalente følelser overfor trådstarters pludselige ulykke. Som andre har nævnt tidligere, så må man tage konsekvensen af sine handlinger hvis man bliver opdaget, men samtidig så tænker jeg, at vi mennesker ikke er så logiske som vi ønsker at tro - vi har alle på et eller andet tidspunkt, i mindre eller højere grad, oplevet at vores impulskontrol har været stærkt udfordret. Da jeg kom ind i branchen for snart 3 år siden, aftalte jeg med mig selv, at alle mine fordomme omkring utroskab ville jeg lægge på hylden, og at det egentlig ikke vedkommer mig hvorfor en gift mand besøger mig. En ting er sikkert, de fleste af mine gæster er gifte mænd og de har alle haft vidt forskellige årsager til hvorfor de benytter sig af købesex, sjældent eller på rutineret basis. Personligt har jeg selv været alle mine tidligere partnere utro, bortset fra min sidste. Min undskyldning er: jeg var ung, dum og ikke så forelsket som jeg troede. Jeg er dog aldrig blevet opdaget i det. @Æ´Synderjyde du har min fulde respekt for at være lige ud af posen med dine partnere og det tror jeg mange kunne lære af. I sidste ende så tror jeg, at vi alle er bedst tjent med at være ærlige, være vores autentiske jeg og ikke love noget man ikke kan holde. Det sparer os alle for meget smerte hen ad vejen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Nikolaj K skrev, den 18/11/2018 at 13:20:

Hej med jer. Jeg skrev et sted i en tråd i går en lignende kommentar, men nu kommer jeg med den som et selvstændigt indlæg. Jeg ved, at jeg af en eller anden grund ikke er skide populær herinde og som regel bliver ramt af en shit storm, når jeg åbner munden - jeg vil bare sige en sidste ting inden jeg takker af:

Hvis man har en kæreste i forvejen eller er gift og godt etableret, så bør man tænke sig RIGTIG godt om inden man begiver sig ind i denne GP-verden. Jeg mødte min kæreste i 2003 og for otte år siden giftede vi os. Det vil altså sige, at jeg var i et rigtig stabilt forhold. Alligevel trak spændingen ved GP-verdenen helt enormt og siden 2014 har jeg besøgt en god håndfuld forskellige piger. For en måneds tid siden SMSede jeg omkring en aftale og snotdum som jeg var glemte jeg at slette korrespondencen. Min kone opdagede en indkommen SMS fra den GP, jeg var ved at lave en aftale med, og konfronterede mig. Jeg måtte krybe til korset og valgte at fortælle sandheden. Det endte nærmest i slåskamp. Hun ville skilles - og det er vi blevet. Jeg sidde alene tilbage og er knust over at jeg ikke valgte at sætte mere pris på hende, at jeg valgte at være utro og ikke mindst er jeg pisse flov over at have udnyttet hendes tillid til mig. Jeg dømmer ingen og kunne aldrig finde på det, men tænk jer RIGTIG godt om inden I begiver jer ud i denne verden hvis I allerede har én derhjemme, som elsker jer.

Det er alt sammen min egen forbandede fejl, jeg bebrejder ingen anden end mig selv for at være et usympatisk dumt svin. I kan hade mig og svine mig til så meget I vil, tro på mig eller lade være. Det er op til jer.

Jeg takker af for nu. Pas på jer selv.

Smuk indsigt - trods. 

Smukt - vil næsten ønske hun tilgiver dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...