Frodige Ida 5326 Skrevet 20. November, 2018 At starte denne tråd og derefter vælge at luske af tyder da på at han ikke holder sig til sandheden. Men han fik da sine 5 berømte minutter i rampelyset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 20. November, 2018 Jeg nævnte tidligere at jeg tog forbehold for at vende mig 180 grader i henhold til evt fremtidige indslag og oplysninger. Set i forhold til trådens seneste indhold og udvikling, er dette hermed gjort. Dog forbeholder jeg mig stadig ret til at ændre mig retur 180 grader såfremt blablablabla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 20. November, 2018 Uanset hvad, er jeg lidt bekymret for det "men" der står i overskriften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 20. November, 2018 Gentlepersons, Don’t feed the trolls. Jag får dock erkänna att just detta trollet var inte lätt att genomskåda. L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JAYwalk Skrevet 29. November, 2018 Lillemand skrev, den 20/11/2018 at 15:05: detta trollet detta trollets indlæg gjorde en forskel. GPen er ikke længere at finde hverken på vagtplanen eller GP listen. Så ordenlig opførsel hvor ingen hænges ud og der ikke råbes og skriges kan altså godt betale sig :) så til dem af jer der ønskede at høre når der var noget nyt i sagen kan jeg fortælle at i roligt kan besøge ‘de danske steder’ uden at ‘frygte’ at møde den GP jeg besøgte. ha en god december måned 10-4 over & out (now for good) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg