Hop til indhold
Guest JAYwalk

Respekt for GPernes grænser men...

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri
Jolly Roger skrev, for 18 minutter siden:

Og vi har kun TS’ s ord for at klinikken vitterligt er informeret om tråden her. Så reelt ved vi ikke om klinikken undlader at kommentere pga. uvilje eller uvidenhed-_-. Måske @TheVoice eller andre der tror de kender klinikkens identitet kunne lade et ord falde?

Jeg forstår slet ikke hvorfor vi skal igennem alt dette hemlighedskræmmeri igennem,men jeg kan trøste med at der altid plejer og falde en kommentar fra matriklen bag plankeværket hvis rygter taler sandt:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 26 minutter siden:

Og vi har kun TS’ s ord for at klinikken vitterligt er informeret om tråden her. Så reelt ved vi ikke om klinikken undlader at kommentere pga. uvilje eller uvidenhed-_-. Måske @TheVoice eller andre der tror de kender klinikkens identitet kunne lade et ord falde?

I forlængelse af din opfordring har jeg skrevet en mail til stedet, hvor jeg opfordre dem til at beskrive deres udlægning, eller skrive at det ikke er sket på deres klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

I forlængelse af din opfordring har jeg skrevet en mail til stedet

Slå nu lidt koldt vand i blodet. Jeg har skrevet til stedet og skal nok give lyd fra mig når de har reageret, hvis de da gør det. Det er deres “profil” her i forummet jeg har skrevet til og de tjekker ikke nødvendigvis hver dag.

...og så har jeg opdaget at jeg kom til lave en lille fejl i gengivelse af ydelsen, “alt blidt og behageligt” så den er ikke 100 % korrekt. Men måske godt det samme.

og som tidligere skrevet: Jeg kan kun genfortælle hvordan jeg selv oplevede hændelsen. Der vil altid vær en anden side. Spørgsmålet er kun hvor ens (eller det modsatte) oplevelserne har været.

Og grunden til at jeg overhovedet lavede indlægget var fordi jeg efterfølgende havde en blandet følelse. Men jeg kan godt komme i tvivl om det overhovedet var en god ide at skrive om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, for 6 minutter siden:

Slå nu lidt koldt vand i blodet. Jeg har skrevet til stedet og skal nok give lyd fra mig når de har reageret, hvis de da gør det. Det er deres “profil” her i forummet jeg har skrevet til og de tjekker ikke nødvendigvis hver dag.

...og så har jeg opdaget at jeg kom til lave en lille fejl i gengivelse af ydelsen, “alt blidt og behageligt” så den er ikke 100 % korrekt. Men måske godt det samme.

og som tidligere skrevet: Jeg kan kun genfortælle hvordan jeg selv oplevede hændelsen. Der vil altid vær en anden side. Spørgsmålet er kun hvor ens (eller det modsatte) oplevelserne har været.

Og grunden til at jeg overhovedet lavede indlægget var fordi jeg efterfølgende havde en blandet følelse. Men jeg kan godt komme i tvivl om det overhovedet var en god ide at skrive om det.

Er vi ikke i Rygcrawl mode nu ?  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Er vi ikke i Rygcrawl mode nu ?  :)

overhovedet ikke. jeg synes bare der skal slås lidt koldt vand i blodet.

Redigeret af JAYwalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, Lige nu:

overhovedet ikke. 

Jeg kan så oplyse at jeg har skrevet til Seduction girl. De er nemlig de eneste der rimeligt konsekvens bruger den formulering du bragte i dit første indlæg.  Nu skriver du så, at den formulering ikke var korrekt.  På mig virker det nu som om, at du ikke ønsker at der skal komme respons fra klinikken.  Det kunne måske skyldes at din oplevelse ligger en del fra virkeligheden.  Hvis det derimod er korrekt, er vi nok mange der synes at denne unavngivne klinik, burde revidere deres måde at behandle gæsterne på, samt at det ikke burde stå hen i det uvisse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan så oplyse at jeg har skrevet til Seduction girl. De er nemlig de eneste der rimeligt konsekvens bruger den formulering du bragte i dit første indlæg. 

Sexysecret bruger også den formulering...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan så oplyse at jeg har skrevet til Seduction girl. De er nemlig de eneste der rimeligt konsekvens bruger den formulering du bragte i dit første indlæg.  Nu skriver du så, at den formulering ikke var korrekt.  På mig virker det nu som om, at du ikke ønsker at der skal komme respons fra klinikken.  Det kunne måske skyldes at din oplevelse ligger en del fra virkeligheden.  Hvis det derimod er korrekt, er vi nok mange der synes at denne unavngivne klinik, burde revidere deres måde at behandle gæsterne på, samt at det ikke burde stå hen i det uvisse.

Det var dog helt utroligt. Ved du overhovedet hvad det vil sige at slå koldt vand i blodet? Eller er du bare så impulsstyret at du ikke er i nærheden af at evne det?

Det er slet ikke sikkert at klinikken har hørt om det (endnu). Og det behøver ikke at være en generel måde klinikken behandler sine gæster på. Det kan være at GP og telefondamen sammen havde en dårlig hår dag. Det kan være at GP så sit snit til at score en kortsigtet gevinst fordi hun havde en dårlig hår dag. Det kan være fordi at GP virkelig ikke bryder sig om mundvand i nærheden af sine ædlere dele og virkelig syntes at jeg var en nar der fortjente at blive rippet for ikke at spørge. Der kan være tusind forklaringer.

Den simple løsning havde jo været hvis der på hjemmesiden var skrevet at GP gav - men ikke modtog - fransk. 

Så nu må vi give stedet en chance for at svare inden der kommer alle mulige vildskud om årsager og forklaringer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, for 2 minutter siden:

Det var dog helt utroligt. Ved du overhovedet hvad det vil sige at slå koldt vand i blodet? Eller er du bare så impulsstyret at du ikke er i nærheden af at evne det?

Det er slet ikke sikkert at klinikken har hørt om det (endnu). Og det behøver ikke at være en generel måde klinikken behandler sine gæster på. Det kan være at GP og telefondamen sammen havde en dårlig hår dag. Det kan være at GP så sit snit til at score en kortsigtet gevinst fordi hun havde en dårlig hår dag. Det kan være fordi at GP virkelig ikke bryder sig om mundvand i nærheden af sine ædlere dele og virkelig syntes at jeg var en nar der fortjente at blive rippet for ikke at spørge. Der kan være tusind forklaringer.

Den simple løsning havde jo været hvis der på hjemmesiden var skrevet at GP gav - men ikke modtog - fransk. 

Så nu må vi give stedet en chance for at svare inden der kommer alle mulige vildskud om årsager og forklaringer!

Jeg betragter sådan set ikke min henvendelse til Seduction Girl som impuls styrret.  Men jeg indrømmer gerne, at min henvendelse tog afsæt i, at jeg ikke tror på det du har skildret.  Jeg forstår så heller ikke at du bliver ved med at hævde, at du gav pigen fransk.  

Hvis der skulle stå noget på pigens profil, så du på forkant vidste, at det ville overskride pigens grænser, skulle der stå "Du må ikke stikke dine fingre ind i min fisse, du må heller ikke stimulere min klit med fingrene"   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 32 minutter siden:

Sexysecret bruger også den formulering...

Den benyttes ikke konsekvent.  Der er en enkelt pige der bruger den.  Indrømmer gerne at det havde jeg ikke opdaget.  Om det så ændre noget ?  Tilsyneladende har den pige ikke vagter om lørdagen (Det ser i hvert fald ud til på deres vagtplan at hun har en fast ugedag)

Del dette indlæg

Link til indlæg

JAYwalk skrev, for 15 minutter siden:

Helt så simpelt er det faktisk ikke, for hvad den ene gæst gerne må, må den næste ikke nødvendigvis, det handler om kemi, attitude, hygiejne og meget andet. Og øhhhh.... nu nævnte du jo også noget med fingre til at begynde med. Ingen må fx røre ved min fisse, uden at ha vasket hænder, just saying ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Den benyttes ikke konsekvent.  Der er en enkelt pige der bruger den.  Indrømmer gerne at det havde jeg ikke opdaget.  Om det så ændre noget ?  Tilsyneladende har den pige ikke vagter om lørdagen (Det ser i hvert fald ud til på deres vagtplan at hun har en fast ugedag)

Jeg synes da jeg finder den formulering på flere andre af de mest kendte klinikker i kbh plus nogle i jylland. Så jeg mener ikke den er så entydig som du indikerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Helt så simpelt er det faktisk ikke, for hvad den ene gæst gerne må, må den næste ikke nødvendigvis, det handler om kemi, attitude, hygiejne og meget andet. Og øhhhh.... nu nævnte du jo også noget med fingre til at begynde med. Ingen må fx røre ved min fisse, uden at ha vasket hænder, just saying ;) 

Ganske enig...

Jeg synes det er simpel pli, som kunde at sikre sig at GP´en er afklaret med det hun gør "i øjeblikket" - dvs. spørg altid hellere først om, hvad du som kunde må gøre...

Det handler jo helt enkelt om et andet menneskes grænser og de er som bekendt forskellige. Hvad hun skriver i annoncen har hun til enhver tid lov til at tilbagekalde/ændre og det betyder så sommetider at en kunde kan få lov til noget som en anden ikke kan. Husk man kan ikke eje et andet menneske, blot gøre sig fortjent til det...

Hendes forklaring på, hvorfor ikke, er dog en god ide at give aht. mennesket i den anden ende, d.v.s. kunden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael J skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes da jeg finder den formulering på flere andre af de mest kendte klinikker i kbh plus nogle i jylland. Så jeg mener ikke den er så entydig som du indikerer.

Jeg tjekkede ikke alle klinikker.  Jeg tog udgangspunkt i, at klinikken skulle være velrenommeret, prisen for 45 min skulle være kr. 1.600 og tekste skulle være "Alt blidt og behageligt".  Det slog mig så at Seduction rimeligt konsekvent bruger den beskrivelse. 

Efterfølgende skrev trådopretter så, at hans beskrivelse ikke var 100% korrekt. Det er vel lidt det samme som at skrive, at der ikke er tale om Seduction. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Liv skrev, for 52 minutter siden:

Præcis..... 

Min menu er så basic som den overhovedet kan blive. Tilgengæld indeholder mine priser alt hvad jeg så tilbyder i den tid en gæst ønsker.

Jeg tilbyder heller ikke Dominans....men hvis set-uppet og gæsten er den helt rigtige så tænder det et eller andet i mig. 

Jeg tilbyder heller ikke sprøjteorgasmer, ikke fordi at jeg ikke kan, men simpelthen fordi at mange mænd ikke mestre teknikken, og ender med at rive mig i stykker. 

En skidt attitude,snavsede negle osv kan gøre mig så proff, at han får det han betaler for, men ikke mere end det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
Anilingus skrev, for 53 minutter siden:

Det handler jo helt enkelt om et andet menneskes grænser og de er som bekendt forskellige.

helt enig. Og jeg skammede mig da også øjeblikkeligt da jeg jeg så/mærkede hendes reaktion. Og det var ogs årsagen til at jeg lod det være op til hende om vi skulle stoppe.

Jeg tror jeg stopper min aktivitet i tråden, trækker min henvendelse til stedet tilbage og lukker min profil. Tak for de mange gode overvejelser. Og i forhold til de konspirerende indlæg er der jo blot tilbage at sige at det ikke er GPerne der er kællingerne i dette forum :D

over & out

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg havde ellers hørt at seductiongirls skulle være et af de mest luksuriøse Klinikker i Kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 26 minutter siden:

Jeg havde ellers hørt at seductiongirls skulle være et af de mest luksuriøse Klinikker i Kbh.

Det er også mit indtryk. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har besøgt 6-7 forskellige piger på seduction, og nok været der 20-30 gange. Jeg har kun godt at sige om stedet og pigerne, og jeg er altid blevet behandlet godt og gået glad derfra.

Hvis det her er foregået på seduction så har jeg svært ved at tro at pigen/ mutter har handlet urimeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kan så oplyse at trådstarter ikke har henvendt sig til os, hverken her eller på mail, som han skriver at han har gjort til den omtalte klinik, så skulle alle gætterier om os og det at kaste en masse bolde i luften meget gerne stoppe her :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 15 minutter siden:

Vi kan så oplyse at trådstarter ikke har henvendt sig til os, hverken her eller på mail, som han skriver at han har gjort til den omtalte klinik, så skulle alle gætterier om os og det at kaste en masse bolde i luften meget gerne stoppe her :-o

Tusind tak for jeres svar.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, 1 time siden:

helt enig. Og jeg skammede mig da også øjeblikkeligt da jeg jeg så/mærkede hendes reaktion. Og det var ogs årsagen til at jeg lod det være op til hende om vi skulle stoppe.

Jeg tror jeg stopper min aktivitet i tråden, trækker min henvendelse til stedet tilbage og lukker min profil. Tak for de mange gode overvejelser. Og i forhold til de konspirerende indlæg er der jo blot tilbage at sige at det ikke er GPerne der er kællingerne i dette forum :D

over & out

Klog beslutning.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tjekkede ikke alle klinikker.  Jeg tog udgangspunkt i, at klinikken skulle være velrenommeret, prisen for 45 min skulle være kr. 1.600 og tekste skulle være "Alt blidt og behageligt".  Det slog mig så at Seduction rimeligt konsekvent bruger den beskrivelse. 

Efterfølgende skrev trådopretter så, at hans beskrivelse ikke var 100% korrekt. Det er vel lidt det samme som at skrive, at der ikke er tale om Seduction. 

Mon Cherie passer også på beskrivelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 1 minut siden:

Mon Cherie passer også på beskrivelsen.

Det kan jo være lidt lige meget nu, set i relation til Seduction.  De har både svaret mig privat og her i tråden at det ikke er dem.  Det er muligt at vendingen anvendes på enkelte piger hos Mon Cherie. Den var så ikke anvendt på de piger jeg tjekkede inden at jeg konkludere at det måtte være seduction. 

Status nu:  Hvis ingen klinik kommer på banen, fordi de har kendskab til episoden,  så må det stå hen i det uvisse om episoden er opspind eller hvem det i givet fald måtte være. For mit vedkommende var det relevant at få fjernet mistanken for den klinik, der anvender vendingen rimeligt konsekvent på de enkelte pigers profiler.

Profilen har valgt at slette sig, så kan hver i sær jeg selv tolke på det.  Umiddelbart har jeg ingen speciel interesse i at henvende mig de andre klinikker. Jeg tror simpelthen ikke på hændelsesforløbet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
JAYwalk skrev, for 8 timer siden:

over & out

Og moralen er?

Stik ikke fingrene ind steder hvor de ikke hører hjemme. 

For var det måske i virkeligheden stjernen du var ved at møve langemand op i?

.......og stik ikke fingrene i et hvepsebo med mindre du har klædt dig på til det. 

For ellers risikerer du at løbe tudende bort i stil med det du her har proklameret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...