Hop til indhold
Guest JAYwalk

Respekt for GPernes grænser men...

Recommended Posts

Guest JAYwalk

I går havde jeg en ærgerlig oplevelse hos en GPer på et af de etablerede danske bordeller. Efter ca 10 min gjorde jeg noget der svarer til at give “fransk til hende” med fingre fugtet med spyt. Øjeblikkeligt krøb hun væk fra mig og jeg blev meget forlegen over at jeg helt åbentlyst havde overskredet hendes grænse.

Jeg sagde til hende at vi bare kunne stoppe hvis hun ønskede det og det gjorde hun. Da telefondamen fulgte mig ud spurgte jeg om jeg fik nogle af de 1600 tilbage som jeg havde betalt for 45 min. Telefondamen svarede at det gør man ikke når man gør sådan noget.

Mit spørgsmål er så om det kan forventes om man på forhånd bør vide at fransk til hende ikke er en del af akten når der på hjemmesiden står at GPeren tilbydet “alt blidt og behageligt”?

Jeg vil ikke kritisere GPeren for at have grænser som jo selvfølgelig skal respekters! Men jeg synes at bordellet tydeligt burde skrive hvad GPeren tilbyder så uheldige hændelser som denne kunne undgås. I det her tilfælde betyder “alt blidt og behageligt” nok noget i retning af “fransk til ham”, “dansk i flere stillinger” og højst sandsynligt “afslutning i kondom” (det sidste er af gode grunde gætteri). Men det korte af det lange er at jeg sidder med en mærkelig blandet følelse af at have overskredet en GPers grænse samtidig med at jeg føler mig snydt for en god håndfuld penge. Men det er bordellet jeg gir skylden! De tjener på misforståelsen da de jo får andel af GPernes overskud. Fremover må jeg jo så vælge det bordel fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, for 10 minutter siden:

I går havde jeg en ærgerlig oplevelse hos en GPer på et af de etablerede danske bordeller. Efter ca 10 min gjorde jeg noget der svarer til at give “fransk til hende” med fingre fugtet med spyt ...

Jeg forstår ikke rigtigt, hvad der er foregået her. Fransk plejer da at være med tungen. Jeg tror ikke, jeg har mødt en glædespige, der ikke nød en gang tilbudt fransk. Derimod er der ikke ret mange, der kan lide, at man stikker en finger op i dem. Er det mon dét, du i virkeligheden mener?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sikke en  kedelig  oplevelse. 

Du  kunne  ikke  have  handlet  anderledes  og  jeg  mener  ikke  du  har  gjort  noget  forkert. 

Bordellet  burde  efter min  mening  have  givet  dig  penge  retur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad mener du helt præcist med “fransk til hende med fingre”? Fransk er jo at slikke, ikke noget med fingre. Stak du fingrene op i hende?

Det er altid smart at spørge pigen, om hun vil slikkes, ha fingre op mv. for det er ikke sikkert at alt tilbydes alle og derfor kan man heller ikke nøjagtigt skrive i profilen, hvad pigen tilbyder :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk

jeg ville ikke stikke fingrene op og gjorde det heller ikke. men ved berøringen krøb GPeren væk og sagde noget i retning af at hvis man ville give fransk skulle man spørge først fordi ikke alle GPere tilbød det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv for en sur oplevelse. 

Forstår så ikke helt hvad problemet er. 

Altså det eneste jeg ved er at nogle gp'er ikke ønsker fingre stukket op, hvilket jo er ok. Men at stoppe af den grund kan jeg så ikke helt forstå, da du lyder til at respektere pigens grænser og derved kan forstå en besked om hun ikke ønsker du stikker fingrene op? 

Så ja ud fra hvad du beskriver lyder det yderst besynderligt at droppe det hele, i stedet for at kommunikere? 

Men at droppe hele stedet pga en piges manglende kommunikation er måske os sådan lidt.. Hvis det altså er et sted du har nydt at komme ud over denne episode. 

Håber du finder den bedste løsning for dig og at du trods alt er ok. 

God søndag til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fingre kan jo betyde alt fra 1-5 og hvis du har møget 5 fingre op uden at spørge kan jeg godt forstå hendes reaktion.

Men super du bringer emnet på banen da der er mange aspekter i det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Hvad mener du helt præcist med “fransk til hende med fingre”? Fransk er jo at slikke, ikke noget med fingre. Stak du fingrene op i hende?

Det er altid smart at spørge pigen, om hun vil slikkes, ha fingre op mv. for det er ikke sikkert at alt tilbydes alle og derfor kan man heller ikke nøjagtigt skrive i profilen, hvad pigen tilbyder :-) 

det er jo derfor at det er ærgerligt at der på hjemmesiden står “alt blidt og behageligt” når fransk til hende åbenbart ikke er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Jeg er sikker på at fransk til kvinden, med tungen, altid er tilladt med mindre man aktivt på forhånd er blevet det forbudt. Og jeg er også sikker på at stikke fingre op i missen er forbudt med mindre man aktivt har fået bekræftet at det er tilladt-_-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Er svært at sige hvad du kunne gøre anderledes....men, min måde at håndtere et førstegangs besøg er at få stillet spørgsmålet: "hvad bryder du dig ikke om" og på den måde forebygge eventuelle misforståelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke helt situationen, men det er under alle omstændigheder træls med en sådan oplevelse.

Jeg spørger altid piger om mulighed for fransk og at give finger. Det kan virke usexet at spørge om den slags, men i sidste ende giver det bedre oplevelser. Jeg har ofte oplevet at mange piger er ok med fingre oppe - omend nogen foretrækker med kondom på fingrene, hvilket er helt fint med mig og så er det afklaret fra start.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, for 3 minutter siden:

det er jo derfor at det er ærgerligt at der på hjemmesiden står “alt blidt og behageligt” når fransk til hende åbenbart ikke er det?

Måske følte hun ikke, at det var blidt og behageligt? Sommetider tager folk alt for hårdt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, for 12 minutter siden:

I går havde jeg en ærgerlig oplevelse hos en GPer på et af de etablerede danske bordeller. Efter ca 10 min gjorde jeg noget der svarer til at give “fransk til hende” med fingre fugtet med spyt. Øjeblikkeligt krøb hun væk fra mig og jeg blev meget forlegen over at jeg helt åbentlyst havde overskredet hendes grænse.

Jeg sagde til hende at vi bare kunne stoppe hvis hun ønskede det og det gjorde hun. Da telefondamen fulgte mig ud spurgte jeg om jeg fik nogle af de 1600 tilbage som jeg havde betalt for 45 min. Telefondamen svarede at det gør man ikke når man gør sådan noget. 

Mit spørgsmål er så om det kan forventes om man på forhånd bør vide at fransk til hende ikke er en del af akten når der på hjemmesiden står at GPeren tilbydet “alt blidt og behageligt”?

Man kan formulere sin egne "dumhed" på mange måder.  Et eller andet sted har du jo forsøgt at finger-kneppe GP´er uden at have afstemt det med pigen.  Ok, det kan måske umiddelbart lyde som en voldsom reaktionen, at det  ikke kunne klares med "Du må altså ikke bruge fingre"  og så foresætte besøget.

Jeg hæfter mig også ved teledamens svar, da du gik.  Det indikere at overskridelsen måske er større end hvad der fremgår af din beskrivelse.  Fremadrettet bør du nok for din egen skyld enten spørge direkte om du må bruge fingre, eller bruge metoden hvor du meget stille kærtegner  mave eller lår  og bevæger dig så langsomt mod fissen.  Bryder pigen sig ikke om din hensigt, kan hun vælge at fjerne din hånd eller simpelthed sige "Du må ikke bruge fingre".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fransk med fingrene? :lol: sikke noget vrøvl. Du har forsøgt at stikke dine fingre op i hende. Vær nu ærlig.

Det er helt normalt at det ikke er tilladt at bruge fingrene. På mange klinikker skriver de også på 'menukortet' at det ikke er tilladt. Nogen mænd kan godt gå lidt for heftigt til værks, så jeg kan godt forstå reglen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Jeg hæfter mig også ved teledamens svar, da du gik.  Det indikere at overskridelsen måske er større end hvad der fremgår af din beskrivelse

Det hæftede jeg mig også ved. Og min egen oplevelse var ikke i nærheden at svare til hendes svar. Men jeg ved jo ikke om GPeren oplevede det som et forsøg på at stikke fingrene op i hende. Det var ikke det hun gav udtryk for men derfor kan det jo godt have været oplevelsen for hende.

Redigeret af JAYwalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Måske følte hun ikke, at det var blidt og behageligt? Sommetider tager folk alt for hårdt... 

Korrekt. Der er nogle der er mere voldsomme end andre. Men min erfaring er at man jo bare kan sige at det er for hårdt? 

At efterlade en gæst, uforstående og forvirret over situationen er nu heller ikke helt iorden. 

Da jeg bestemt synes det lyder til han aldrig gjorde noget med vilje for at overskride hendes grænser.. 

Uanset hvad er dette en servicebranche og jeg mener at man som minimum kan starte med kommunikation. Og ja forståes det ikke, er udfaldet her muligvis nødvendigt.. 

Og smider man sin gæst ud hurtigt efter man begynder og får betaling for 1600 kr så ligner det efter min mening ikke noget at beholde alle pengene. Og slet ikke uden at forklare hvad han gjorde galt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

“Spør før du gør”

At du har - uforvarende, har overskredet en grænse er du heller ikke selv i tvivl om, og I stoppede forretningen, det ville klæde bordellet at have tilbudt dig nogle penge igen, som jeg læser det har du blot ikke tænkt dig godt nok om, og GP kunne nok komme over at forsætte da du viste vilje og evne til at respektere grænsen. Hvis stedet er representeret her på guiden, så skrive til dem og hør lige om du kan komme forbi og enten få et rabbateret tur med damen, en rabat der står på mål med et rimeligt tilbagebetalingsbeløb, eller kontanter return. 

Lad høre hvad der sker.

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
Liv skrev, for 29 minutter siden:

det jeg mener er nok pirre klitoris med fingrene . Selv tror jeg at fejlen var at jeg fugtede fingrene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

“Spør før du gør”

At du har - uforvarende, har overskredet en grænse er du heller ikke selv i tvivl om, og I stoppede forretningen, det ville klæde bordellet at have tilbudt dig nogle penge igen, som jeg læser det har du blot ikke tænkt dig godt nok om, og GP kunne nok komme over at forsætte da du viste vilje og evne til at respektere grænsen. Hvis stedet er representeret her på guiden, så skrive til dem og hør lige om du kan komme forbi og enten få et rabbateret tur med damen, en rabat der står på mål med et rimeligt tilbagebetalingsbeløb, eller kontanter return. 

Lad høre hvad der sker.

bh

Alko

Mulighederne er der ikke rigtig hvis ikke han aftaler mht penge samme dag. Da der jo er forskellige piger på. 

Men ja telefondamens afsluttende sætning tyder enten på at der mangler noget i din historie eller at pigen har bygget oveni på sin forklaring. For din historie og teles svar synes jeg ikke stemmer overens. Jeg kender i hvert i fald ingen teledame der svarer sådan med mindre de har indtryk af han ikke fortjener sine penge tilbage.. 

Er mega nysgerrig på stedet :lol:

Men har samtidig stor respekt for der ikke bliver udstillet nogle i denne tråd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, for 1 minut siden:

det jeg mener er nok pirre klitoris med fingrene . Selv tror jeg at fejlen var at jeg fugtede fingrene 

Seriøst? 

Det lyder altså dybt underligt. 

For om du slikker med tungen eller fugter med det samme via finger er da det samme. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

Seriøst? 

Det lyder altså dybt underligt. 

For om du slikker med tungen eller fugter med det samme via finger er da det samme. :wacko:

det var også der for jeg kaldte det for at give hende fransk med fingrene. Og det jeg forstod på GP var da også hun ikke tilbød fransk til hende. Problemet er jo så at jeg ikke havde spurgt først.

mit spørgsmål var da også om jeg burde have vidst det når der på hjemmeside står at hun tilbyder “alt blidt og behageligt”.

Redigeret af JAYwalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Har du for lange negle så du måske har revet hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JAYwalk
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Har du for lange negle så du måske har revet hende? 

nej faktisk ikke. egentlig er jeg ret velsoigneret

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, Lige nu:

det var også der for jeg kaldte det for at give hende fransk med fingrene

Hm det lyder mærkeligt. Og er dette tilfældet forstår jeg simpelthen ikke at du ikke må blive. Og ser ingen grund til ikke at give penge tilbage. 

Er det foregået som du beskriver så er du i den grad ikke blevet behandlet særlig godt. :(

Og så er det absolut ikke iorden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JAYwalk skrev, for 7 minutter siden:

det var også der for jeg kaldte det for at give hende fransk med fingrene. Og det jeg forstod på GP var da også hun ikke tilbød fransk til hende. Problemet er jo så at jeg ikke havde spurgt først.

mit spørgsmål var da også om jeg burde have vidst det når der på hjemmeside står at hun tilbyder “alt blidt og behageligt”.

Alt blidt og behageligt på samtlige klinikker jeg er på uafhængig af hinanden inkl alt det blide:dansk, gensidig fransk svensk og spansk. 

Så der vil jeg 100% mene at pigen burde fortælle hvis ikke hun modtager fransk... 

Fatter dog stadig ikke teledamens afskedskommentar, hvis dette er hvad der skete på værelset. Det er simpelthen så uprofessionelt efter min mening. Men ja ja. Folk er jo forskellige, og det er jo heldigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...