Aarhusfyr1974 14 Skrevet 17. November, 2018 Nogen der har været der ? https://annoncelight.dk/showad/209908 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpriteKnight 20 Skrevet 24. November, 2018 Ja - den holder stik. Hun er sød og dejlig og det er pigen på billederne Tror dog hun har forladt Aarhus for denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 26. November, 2018 Fik svar på sms fra hende torsdag i sidste uge men fik ikke besøgt hende. Hun ser voldsomt lækker ud. Annoncen siger at hun er i Århus igen 18. og 19. december - måske før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious_dk 27 Skrevet 19. December, 2018 Hun er i byen nu :-) og jeg var så heldig at få 1/2 i går. Og ja HELDIG er ordet for en fantastik oplevelse. Smuk, dejlig, nærværende oplevelse - alle pengene værd! skal opleves igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svupper 6 Skrevet 19. December, 2018 kan være godt hun er lækker men 1300 kr. for ½ time det synes jeg er alt for meget kun mig der synes det? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 19. December, 2018 svupper skrev, for 34 minutter siden: kan være godt hun er lækker men 1300 kr. for ½ time det synes jeg er alt for meget kun mig der synes det? Enig men hvis der er kunder nok så er det jo fint for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gimbel Skrevet 19. December, 2018 En skam der er så langt til Aarhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 19. December, 2018 Ja desværre for langt. Ellers voldsomt fristet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curious_dk 27 Skrevet 19. December, 2018 Ja 1300 er I den dyre ende - men ung dansk pige, smuk som bare pokker. Så kvalitet i toppen og ingen fake billeder mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus 12 Skrevet 21. Januar, 2019 Har fået en aftale med hende i morgen, glæder mig meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomefternavn 8 Skrevet 21. Januar, 2019 Der står Holder pauser i annoncen fra i dag?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg