Hop til indhold

Lelawadee på Strandboulevarden

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet søgefunktionen men der var ikke rigtig noget som dukkede op.

Ville høre om der var nogle herinde som havde prøvet Lelawadee massage wellness på Strandboulevarden 11? Og hvad er jeres erfaringer?

Er det kun massage eller kan man få ekstra?

Er massagen det værd?

http://www.leelawadee-massage.dk

På forhånd tak :)

Skrevet

Hold dig langt væk. For mig en absolut bundskraber. En gammel krage der kun var ude på at sælge ekstra. Efter en time stod stod jeg ude på Strandboulevarden 800kr. fatigere og følte mig rigtig slukøret. 

Skrevet
Kanariefuglen skrev, for 2 timer siden:

Hold dig langt væk. For mig en absolut bundskraber. En gammel krage der kun var ude på at sælge ekstra. Efter en time stod stod jeg ude på Strandboulevarden 800kr. fatigere og følte mig rigtig slukøret. 

Der har så ikke været indehaveren. Hun er en flot sød yngre pige.

Hende den ældre er der vist ikke mere.

Skrevet

Var der mange år siden. Skrev om det på VL, så det er 1800 something.

Subtilt, ung flot kvinde i korte cowboybukser. Og der blev ikke noget andet end at jeg var meget stolt over at det ikke blev noget andet. En af de meget få gange som jeg sagde "nej tak".

Skrevet
  • Author

Mange tak for responsen. 

Var forbi for at lure lidt stedet og samt bestille en eventuelt tid. Blev lukket ind af en meget sød storbarmet pige, nok midt i 30'ne, med korte cowboybukser og nedringet sort top, hun var udstyret  med togskinner.

Jeg vender tilbage med en anmeldelse hvis jeg beslutter mig for at kigge forbi

Tak igen for jeres input.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.