Hop til indhold
OrganDonor

Mandarin Massage | Herlev

Recommended Posts

Var et smut forbi Mandarin Massage i Herlev.

Har været der engang før for et års tid siden, dengang var der ikke meget massage over det,

men omgående udflugt til de ædlere dele, for hurtigt at blive ekspederet videre med en lænset tegnebog.

Havde set der var et par nye billeder af en spændende pige på deres hjemmeside og ville give det en chance til.

Ringer dertil da jeg var i nærheden, og fortæller at jeg ønsker en time med pigen der var på hjemmesiden,

det var ikke noget problem jeg kunne bare komme.

Det var dog slet ikke den ønskede pige der skulle massere mig, men valgte alligevel at blive (fejl 1).

Bestilte en times oliemassage, som bestod af let trykken og gnidning, der var dog ikke de berømte strejf.

Men forbløffende hurtigt skulle jeg vende mig, og meget kort efter blev jeg spurgt om jeg ville have ekstra.

Jeg var slet ikke klar, men sagde ok (fejl 2) tænkte at hvis det her skulle blive til noget skulle der lidt

mere til, tøjet skulle af hende (fejl 3) skuffende figur.

Hun går igang i højt tempo, det føltes ikke er særligt behageligt, og aftaler selv at gøre det færdigt

over maven på hende, en hurtig afvaskning og afregning.

Da jeg er tilbage i bilen ser jeg at der kun er gået 32 minutter siden jeg foretog opkaldet:

De mest åndssvage 1000 Kr. jeg indtil nu har givet ud. :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle have gået efter billede 5 istedet. Nina er et dejligt kvindemenneske, og meget smukkere end på billedet.

B

Mon man kan få begge piger på samme tid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har været der 2 gange'

http://www.mandarinmassage.dk/

Første gang ude så mange penge så det blev til en massage. Ok massage i den erotiske ende med med en ung smilende og underholdende Nanna.

Ingen sure miner over at det ikke blev til mere

I dag var jeg så der igen.

Samme pige smil og hæderlige massage (kan godt lide den ultra hård) men det var den ikke men i dne gode top 1/3

Fik lyst til at prøve et BJ som jeg ellers ikke er til.

havde lidt problemer med stres men hun satte gummi på med munden og så gik det derud af.

nok det bedste bj ever!

Sluttede dog med hånd da jeg ikke helt kunne komme da hun kun brugte mund (herligt)

De holder tiden ment både positivt og negativt. Kan ikke genkende kritikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var forbi i dag og fik massage med Pua. Hun er en rigtig sød og smuk pige. Desværre så er hun lidt for hurtig på aftrækkeren til at prøve på at få mere, men det gjorde ikke så meget.

Massagen var ikke noget at skrive hjem om - den var mere til den kælne type - hvilket var det jeg ville have i dag. Da jeg blev vendt gik der ikke lang tid før Hr Jønsson fik sin oliebehandling. Og den var til UG med kryds og slange.

Pua har en gudeskøn krop og nogle varme bløde læber, så næste gang får hun lov til at ordne Francoise i stedet for Hr Jønsson.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...