Hop til indhold
Rejsenetværk

Eroguide er et populært svindel søge ord

Recommended Posts

Nogen gange foretager jeg en bestemt søgning, hvorefter jeg bliver dirigeret videre til et suspekt site, som det efterfølgende er enten umulig at klikke væk fra, eller meget svært fordi alt muligt crap bliver ved med at poppe op og blokere.

Jeg søgte på Google på Eroguide, af rent nysgerrighed efter hvad der eventuelt måtte findes af omtale andre steder på nettet.

Og pludselig blev jeg fanget af denne side:

Dette erIKKE et datingsite!

https://datingin-siders.com/?u=bhbp605&o=xx8kdzt&t=LosPollos-Dating&cid=2535nfr486uu&x=1 

Hver gang jeg prøver at klikke tilbage til søgeresultaterne popper der sådanne vinduer op:

OPMÆRKSOMHED!
Linda87 vil bytte nøgenbilleder med dig. 
Accepterer du?

Ja nej

Jeg svarede nej

Så kom denne pop up

Dette er IKKE et datingsite!
Før at vi kan vise dig nøgenbilleder af liderlige kvinder som vil kneppes lige nu, skal vi stille dig et par spørgsmål.

Og det bliver ved og ved :angry:

Jeg endte med at måtte lukke vinduet og starte forfra.

Har google ingen politik for den slags, og er de ikke villige til at prøve på at bremse fænomenet.

Nu er det jo ikke forbudt at søge optimere med ord og vendinger, som man ved at der er mange søgninger på, og jeg har som sådan ikke noget problem med, at Eroguide som søgeord bruges til at rykke andre søgeresultater op, som man bare kan klikke ind og ud af som det passer en.

Men jeg irriteres over at et klik gør, at jeg ikke kan komme videre men får min skærm blokeret at deres shit sites.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, Lige nu:

Så er jeg ikke den eneste der er træt af pop up og fake dating sider.. 

Nej det er du ikke, men som den IT mongol jeg er, der er jeg interesseret i om nogen med forstand på det, mener at Google bare er ligeglad med det, eller om de kunne gøre noget ved at de misbruges på denne måde.

Der kommer også gode søgeresultater ud af det, og ikke kun crap.

Som nu:

Som nu dette nye bedømmelses site, der faktisk informerer om Eroguide.dk, som en mulighed for at give den første bedømmelse på:

Ratepanel.dk

https://ratepanel.com/review/eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk,

Jeg hader ligesom dig når det sker. Jeg investerer derfor i Norton's beskyttelse, og slipper derfor for at bekymre mig om det skadelige lort disse hjemmesider kan lægge ind på din PC.

Flere tyske søgesider er for nylig blevet hacket, men heldigvis bruger jeg beskyttelse på både min PC og min bedste ven. Ellers havde det set sort ud lige nu :unsure:

Hvis du kan klikke på X i stedet for NEJ ville jeg nok gøre det. Det virker på nogle svindel pop-ups.

Google er ligeglad. It's all about $$$$$$

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...