Hop til indhold
Guest tzatiki

Thaimassage Hillerød - a lot of choices!

Recommended Posts

Guest tzatiki

Turen går til Nordsjælland i denne uge - og sådan en overnatning skal selvfølgelig belønnes med pizza og massage.

Lidt pudsigt, så er Nordsjælland ikke ligefrem tapetseret med muligheder for massage (med ekstraydelser), men i Hillerød ligger de nærmest som perler på en snor :)

Jeg har for ca. 2 år siden være på besøg hos Bangkok-Thaimassage i Helsingørgade. Selvom jeg er i midt-trediverne, så var det faktisk min debut "sådan et sted". Ja - der er løbet noget vand i åen siden da :lol:

Jeg synes, at der var lige vel meget fokus på andet end massagen næsten fra start, og det var lidt af et turn-off at skulle diskutere pris undervejs. Jeg kom faktisk kun for massage med svensk afslutning, men endte med en pakke, som inkluderede under 10 minutters samleje af elendig kvalitet.

Skulle man give det et forsøg mere? Eller skulle man mon gå til:

Tee-Rak thaimassage eller Meena Thaimassage

Jeg er ikke ude efter hele pakken - men det har jeg sagt så tit ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes også Siam massage på Langesvej 1. Det ligger tæt på stationen.

Der kan parkeres på en sidevej lidt nede af langesvej.

Nancy giver rigtig god massage, faktisk noget af det bedste jeg har prøvet.

De har ikke rigtigt en hjemmeside endnu, men google cache og map kan godt finde noget,

ikke at der står så meget, men der er da et tlf. nr.

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

.

Nancy giver rigtig god massage, faktisk noget af det bedste jeg har prøvet.

Lyder godt - men er der også mulighed for svensk afslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt - men er der også mulighed for svensk afslutning?

Det er der da (findes der nogen steder hvor der ikke er?)

Lokaleindretningen er ikke så god, da man kan hører hvad der foregår ved siden af.

De har haft hjemmeside, men den er nede nu.

Der er et sted mere som er nyåbnet:

http://www.wellness-lounge.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er flere gået forbi den, når jeg skulle hen til Bangkok, og det er ikke det mest diskrete sted, du kan finde :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Lin til bage hos Bangkok? ;)

Det kan jeg ikke rigtigt svare dig på, Gamle Rotte. Jeg var der sidste gang i februar, og da stod hun lige over for en tur til Thailand.

Men der er måske andre herinde, der er mere ájourførte? Lin(da) er i hvert fald et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg valgte at give Bangkok Thai Massage et skud mere :ugeek:

Ringede i forvejen og bestilte 1 times massage. Mødte frem som aftalt og blev modtaget af en kvinde (ladyboy??), antageligt i 30'erne. Jeg håbede først, at der blot var tale om en telefondame, men det var det desværre ikke - og jeg magtede ikke at vende om, selvom jeg skulle have gjort det.

Jeg ved stadig ikke om det var en kvinde eller ladyboy. Jeg spurgte ikke og jeg undersøgte det heller ikke. Stemmen mindede om en "ægte kvinde", men der var nogle karaktertræk, som fik mig til at tvivle. Der er måske nogle her, der kan be -eller afkræfte om der på stedet er en ladyboy?

Prisen blev oplyst til 400 kr, men jeg gjorde opmærksom på, at der på hjemmesiden står 300 kr. "Vil du have massage med tryk?", blev der spurgt. Jeg nikker og svarer samtidigt, at jeg vil have massagen til 300 kr. Det var måske min fejl.

Massagen var gennemgående elendig. En gang oliesjask med meget lidt tryk. Oplevelsen blev yderligere forringet af, at det var temmelig koldt i det ellers meget nydelige rum.

Det var nu heller ikke sådan, at der var fokus på ekstraydelser, selvom spørgsmålet kom til sidst. Her var jeg dog nået til et punkt, hvor jeg heller ville have et håndjob af Simon Emil Ammitzbøll.

"Jeg håber, at se dig igen", lød det i døren. Jeg er en venlig mand og svarede med et smil. Så gik jeg over og købte en pizza med ekstra ost.

Meget skuffende oplevelse! Skulle have gået til Louis Nielsen eller et alternativt sted med thaimassage i Hillerød :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg begyndte at interessere mig for stedet i december og har nået at besøge det tre gange – alle hos Lin(da), hvilket der ikke har været en finger at sætte på.

Se evt. mine anmeldelser her og på Gimel.

Men i al den tid, jeg har lurenkigget, er snakken gået om en ladyboy. Nogen mener, at det er den person, der står yderst til højre på billedet – i hvert fald det daværende – mens andre hævder, at snakken ikke har noget på sig. Diskussionen om dette har været livlig på Gimel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt - men er der også mulighed for svensk afslutning?

Tjaa, er der overhovedet nogen steder hvor man ikke nærmest bliver bliver tvunget til mindst svensk? :)

OrganDonor Skrev:

Der er to massagerum hvor væggene ikke er ført helt op til loftet, af uvist hvilken grund?

Så der er naturligvis meget lydt.

Men der er et meget fint rum i kælderen med brusekabine.

Fik jeg i øvrigt sagt at hun har nogle fantastiske ægte store bryster, den oplevelse skal man unde sig, det er turen værd i sig selv.

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en kedelig aften i Hillerød i går, og da Meena var lukket(??????) så fik det blive Bangkok. Lisa - der er ny - har meget rigtigt en lidt androgyn udstråling. Men er pige ;) Jeg blev overtalet til tantra :evil: Hvorfor lurer jeg mig ind i det når jeg ved det bliver kedeligt??? Jeg keder mig så gudsjammerligt af alt det der amatøragtige tantrepjat at jeg helt mister lysten til sex. Never more, you here me Banan!!

Men pige er hun. Og Linda er ikke tilbage.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...