Guest Ny bruger Skrevet 17. November, 2018 Nogen der har besøgt hende.? https://annoncelight.dk/showad/261708 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 17. November, 2018 Jeg har en tid ved hende senere i dag. Så må vi se om billederne passer og prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 17. November, 2018 (edited) Nickynick1 skrev, for 6 timer siden: Jeg har en tid ved hende senere i dag. Så må vi se om billederne passer og prisen Fik du besøgt hende. ? Redigeret 17. November, 2018 af Ny bruger Skrevet forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 18. November, 2018 Ny bruger skrev, for 8 timer siden: Fik du besøgt hende. ? Ja en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 18. November, 2018 Nickynick1 skrev, for 6 timer siden: Ja en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud. Tak for info. Passe billederne.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 18. November, 2018 Ny bruger skrev, for 3 minutter siden: Tak for info. Passe billederne.? Ja. Hun er ca. 160 cm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RTS 2 Skrevet 18. November, 2018 Hvad fik du for de 1000kr? Var det fuld pakke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 380 Skrevet 20. November, 2018 Forhåbentlig - std vejlepriser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 25. November, 2018 RTS skrev, den 18/11/2018 at 14:28: Hvad fik du for de 1000kr? Var det fuld pakke? Ja, fuld pakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 25. November, 2018 Ser ud til at være en sød lille en, men jeg synes billederne viser flere forskellige vurderet på bryststørrelse, form og tatoo. Nickynick1 skrev, den 18/11/2018 at 03:03: a en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud. Kan du bringe lys over dette? Ægte bryster? Tatoo? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 1. December, 2018 Bryster ægte og tatoveringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 1. December, 2018 Har lige været på besøg hos hende igen. Hun klager over at folk bestiller tid og så udebliver de. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 10. December, 2018 Så fik jeg også besøgt denne lille vildkat ! Og her taler jeg ikke om massagen, den var intetsigende hyggemassage - men det kan jo også være en fin optakt. Til gengæld kom vildkatten op i hende da vi skulle til det sjove, selv om det var midt på aftenen havde hun en fantastisk energi, og hun ville også selv have noget ud af det! Det kneb for mig at blive klar til en 'anden runde', men hun afprøvede nogle trick for at få mig klar igen (alt imens hun roterede med enden mens jeg bearbejdede hende med fingrene). Selv i det efterfølgende bad var hun et stort grin, mens hun drillede lille nisse med sin frække røv. En samlet dejlig oplevelse, hvor hun ikke var smålig med tiden - jeg var der nok ca. 5 kvarter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 1. Januar, 2019 Sidste jeg var på besøg hos hende var det mig der måtte give hende krops massage. Havde dog også en gave med til hende der bestod i et frække housemade kostume som hun straks hoppede i. Jeg glæde mig til mit næste besøg hos vildkatten. Mon jeg skal massere hende fra starten af. Det ville være dejligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 123 Skrevet 2. Januar, 2019 Er hun stadig i byen ?? tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 3. Januar, 2019 Ja, jeg har lige skrevet med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 111 Skrevet 4. Januar, 2019 Hvor i Vejle holder hun til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 361 Skrevet 4. Januar, 2019 Ikke langt fra en jernbanebro. Når du bestiller tid får du adressen. Meget ment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 4. Januar, 2019 Månestjerne skrev, for 1 time siden: Ikke langt fra en jernbanebro. Når du bestiller tid får du adressen. Meget ment dem er der nu en del af i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 6. April, 2019 (edited) Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt? Redigeret 6. April, 2019 af Nickynick1 Glemte noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 6. April, 2019 Nickynick1 skrev, for 30 minutter siden: Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt? Kysser hun?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 6. April, 2019 Ny bruger skrev, for 3 timer siden: Kysser hun?? Ja, meninger hun gør det ved allerede jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 6. April, 2019 Nickynick1 skrev, for 6 minutter siden: Ja, meninger hun gør det ved allerede jeg ikke Har du besøgt hende idag?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 111 Skrevet 6. April, 2019 Nickynick1 skrev, for 4 timer siden: Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt? Spurgte og det var okay, men 500+. Så valgte det fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 8. April, 2019 Jeg synes i det hele taget hun har skruet voldsomt op for sine priser på det sidste fp er gået fra 1.000 til 1.300 kr (iflg hendes annonce) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg