Hop til indhold

Selena i vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en tid ved hende senere i dag.

Så må vi se om billederne passer og prisen

Skrevet
Nickynick1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har en tid ved hende senere i dag.

Så må vi se om billederne passer og prisen

Fik du besøgt hende. ?

Redigeret af Ny bruger
Skrevet forkert

Skrevet
Ny bruger skrev, for 8 timer siden:

Fik du besøgt hende. ?

Ja en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud.

Skrevet
Nickynick1 skrev, for 6 timer siden:

Ja en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud.

Tak for info. Passe billederne.? 

Skrevet
Ny bruger skrev, for 3 minutter siden:

Tak for info. Passe billederne.? 

Ja. Hun er ca. 160 cm

Skrevet

Hvad fik du for de 1000kr? Var det fuld pakke?

Skrevet
RTS skrev, den 18/11/2018 at 14:28:

Hvad fik du for de 1000kr? Var det fuld pakke?

Ja, fuld pakke.

Skrevet

Ser ud til at være en sød lille en, men jeg synes billederne viser flere forskellige vurderet på bryststørrelse, form og tatoo.

Nickynick1 skrev, den 18/11/2018 at 03:03:

a en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud.

Kan du bringe lys over dette? Ægte bryster? Tatoo?

Skrevet

Har lige været på besøg hos hende igen. Hun klager over at folk bestiller tid og så udebliver de.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg også besøgt denne lille vildkat !

Og her taler jeg ikke om massagen, den var intetsigende hyggemassage - men det kan jo også være en fin optakt. Til gengæld kom vildkatten op i hende da vi skulle til det sjove, selv om det var midt på aftenen havde hun en fantastisk energi, og hun ville også selv have noget ud af det! Det kneb for mig at blive klar til en 'anden runde', men hun afprøvede nogle trick for at få mig klar igen (alt imens hun roterede med enden mens jeg bearbejdede hende med fingrene). Selv i det efterfølgende bad var hun et stort grin, mens hun drillede lille nisse med sin frække røv.

En samlet dejlig oplevelse, hvor hun ikke var smålig med tiden - jeg var der nok ca. 5 kvarter.

• 4 weeks later...
Skrevet

Sidste jeg var på besøg hos hende var det mig der måtte give hende krops massage. Havde dog også en gave med til hende der bestod i et frække housemade kostume som hun straks hoppede i. Jeg glæde mig til mit næste besøg hos vildkatten. Mon jeg skal massere hende fra starten af. Det ville være dejligt

Skrevet
Månestjerne skrev, for 1 time siden:

Ikke langt fra en jernbanebro.  Når du bestiller tid får du adressen. Meget ment :)

dem er der nu en del af i vejle

• 3 months later...
Skrevet

Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt?

Redigeret af Nickynick1
Glemte noget

Skrevet
Nickynick1 skrev, for 30 minutter siden:

Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt?

Kysser hun?? 

Skrevet
Ny bruger skrev, for 3 timer siden:

Kysser hun?? 

Ja, meninger hun gør det ved allerede jeg ikke

Skrevet
Nickynick1 skrev, for 6 minutter siden:

Ja, meninger hun gør det ved allerede jeg ikke

Har du besøgt hende idag?? 

Skrevet
Nickynick1 skrev, for 4 timer siden:

Spurgte og det var okay, men 500+. Så valgte det fra.

Skrevet

Jeg synes i det hele taget hun har skruet voldsomt op for sine priser på det sidste fp er gået fra 1.000 til 1.300 kr (iflg hendes annonce)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.