Hop til indhold

Recommended Posts

Nickynick1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har en tid ved hende senere i dag.

Så må vi se om billederne passer og prisen

Fik du besøgt hende. ?

Redigeret af Ny bruger
Skrevet forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickynick1 skrev, for 6 timer siden:

Ja en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud.

Tak for info. Passe billederne.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at være en sød lille en, men jeg synes billederne viser flere forskellige vurderet på bryststørrelse, form og tatoo.

Nickynick1 skrev, den 18/11/2018 at 03:03:

a en sød lille sag. Som jeg vil give 8 ud af 10 stjerner. Og den tusse er givet godt ud.

Kan du bringe lys over dette? Ægte bryster? Tatoo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt denne lille vildkat !

Og her taler jeg ikke om massagen, den var intetsigende hyggemassage - men det kan jo også være en fin optakt. Til gengæld kom vildkatten op i hende da vi skulle til det sjove, selv om det var midt på aftenen havde hun en fantastisk energi, og hun ville også selv have noget ud af det! Det kneb for mig at blive klar til en 'anden runde', men hun afprøvede nogle trick for at få mig klar igen (alt imens hun roterede med enden mens jeg bearbejdede hende med fingrene). Selv i det efterfølgende bad var hun et stort grin, mens hun drillede lille nisse med sin frække røv.

En samlet dejlig oplevelse, hvor hun ikke var smålig med tiden - jeg var der nok ca. 5 kvarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste jeg var på besøg hos hende var det mig der måtte give hende krops massage. Havde dog også en gave med til hende der bestod i et frække housemade kostume som hun straks hoppede i. Jeg glæde mig til mit næste besøg hos vildkatten. Mon jeg skal massere hende fra starten af. Det ville være dejligt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 1 time siden:

Ikke langt fra en jernbanebro.  Når du bestiller tid får du adressen. Meget ment :)

 

dem er der nu en del af i vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt?

Redigeret af Nickynick1
Glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickynick1 skrev, for 30 minutter siden:

Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt?

Kysser hun?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickynick1 skrev, for 4 timer siden:

Vildkatten er der stadigvæk. Har en tid ved hende igen idag. Kan se at hun nu også tilbyder adgang til bagdøren, mon der er nogle der har fået hende overtalt?

Spurgte og det var okay, men 500+. Så valgte det fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...