Hop til indhold

Recommended Posts

puj skrev, for 24 minutter siden:

Vil du afsløre prisniveauet mrboobsnow  ??

Havde du aftalt den samlede pris inden massagen, eller blev nøgen + bj aftalt under sceancen??

 

Jeg mener det var omkring 1000 for en time. Det startede med massage men udviklede sig hen over tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Tror det kommer an på kemi? jeg har næsten lige været det. og fik fantastisk massage og  FP hvor hun bare gav los....så jeg ved ikke hvorfra I har at hun ikke giver FP mere....

JR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.
Nu ved jeg ikke, hvor diverse skribenter herind, har deres info fra, angående hvad Alice tilbyder eller ikke tilbyder.

Jeg ved heller ikke hvad, Alice har tilbudt før i tiden, men jeg ved hvad hun har tilbudt de sidste par år.

Alice tilbyder den bedste massage, jeg noglesinde har fået.
Jeg besøgte hende, igen igår torsdag, her fik jeg en super professionel massage, som på ingen måde indbød til noget sjov.
Massage kunne der ikke sættes en finger på, men men men selv om jeg bad og tiggede om lidt sjov både før og efter, og selv om jeg stod stiv dolk både før og efter, var der ikke noget at gøre.

Så jeg fatter ikke hvordan, diverse herre kan påstå andet, man får jo en tanke, om de måske har ondt et sted, måske over at de også er blevet afvist af Alice, jeg ved det ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor denne mistro til hvad andre har fået adgang til hos Alice . jeg kan rigtigt godt lide klinikken i Virum. netop PGA mulighed for sex med Alice

betegner mere Alice som Glædespige end som massør. massage findes langt bedrer flere steder i byen.

God vind også til dig. selvom du ikke kom i mål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som mange andre steder, fuskes med billeder, ikke specielt god massage, kun int i at få kroner i kassen efter lidt diller dribling, Alice eller ej, den storhedstid er vist død og borte, hvis der har været nogen Anja ønsker bare ekstra salg af diller tillæg

Sted 4/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...