Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
puj skrev, for 24 minutter siden:

Vil du afsløre prisniveauet mrboobsnow  ??

Havde du aftalt den samlede pris inden massagen, eller blev nøgen + bj aftalt under sceancen??

Jeg mener det var omkring 1000 for en time. Det startede med massage men udviklede sig hen over tiden

Skrevet

Hej.

Tror det kommer an på kemi? jeg har næsten lige været det. og fik fantastisk massage og  FP hvor hun bare gav los....så jeg ved ikke hvorfra I har at hun ikke giver FP mere....

JR

Skrevet

Har også besøgt Allice flere gange denne sommer til fuld pakker med blow osv. syntes dog hun efterhånden virker noget slidt.

Skrevet

Hej alle.
Nu ved jeg ikke, hvor diverse skribenter herind, har deres info fra, angående hvad Alice tilbyder eller ikke tilbyder.

Jeg ved heller ikke hvad, Alice har tilbudt før i tiden, men jeg ved hvad hun har tilbudt de sidste par år.

Alice tilbyder den bedste massage, jeg noglesinde har fået.
Jeg besøgte hende, igen igår torsdag, her fik jeg en super professionel massage, som på ingen måde indbød til noget sjov.
Massage kunne der ikke sættes en finger på, men men men selv om jeg bad og tiggede om lidt sjov både før og efter, og selv om jeg stod stiv dolk både før og efter, var der ikke noget at gøre.

Så jeg fatter ikke hvordan, diverse herre kan påstå andet, man får jo en tanke, om de måske har ondt et sted, måske over at de også er blevet afvist af Alice, jeg ved det ikke...

Skrevet

Hvorfor denne mistro til hvad andre har fået adgang til hos Alice . jeg kan rigtigt godt lide klinikken i Virum. netop PGA mulighed for sex med Alice

betegner mere Alice som Glædespige end som massør. massage findes langt bedrer flere steder i byen.

God vind også til dig. selvom du ikke kom i mål

Skrevet

Som mange andre steder, fuskes med billeder, ikke specielt god massage, kun int i at få kroner i kassen efter lidt diller dribling, Alice eller ej, den storhedstid er vist død og borte, hvis der har været nogen Anja ønsker bare ekstra salg af diller tillæg

Sted 4/10

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.