Hop til indhold
Meade1969

talk2us er nede

Recommended Posts

Thomsen skrev, for 21 timer siden:

Har aldrig hørt om det site før...:lol::biggrin:

Det er også en fantasiverden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Meade1969 skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor?

Det er et udmærket og oplysende forum.

Ja, det bidrager på bedste vis med hjælp til politiet, der ikke selv kan finde ud af at efterlyse folk, det gerne vil snakke med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nej den side har vist ikke bidraget med noget som helst positivt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

C'mon... jeg har da moret mig et par gange over det pjat der skrives der inde. 

Det kan man også sagtens, hvis det ikke er én selv, der er yndlingsofferet :D. Men det vidner jo bare om fantasiforladtheden og primitiviteten hos manden med de mange kasketter.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 timer siden:

Det skulle glæde mig. Så er der en lortecontainer mindre.

(Psst: det hedder ein Fräulein)

Af mangel af bedre har du selv bidaget til den lortecontainer indhold;). At du ikke skammer dig over hvad du skrev. At afsløre at du har set kundelisten hos din GP. Er det vel ikke værste at en GP kan at gøre;) Så alt det andet brok over at du er sat uden for døren her ;) En af undskyldning af de helt store skylder du og GPen ;) skam sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske Finn1101 alligevel havde ret... Det er svært at forestille sig ud fra den her tråd, at gennemsnits alderen på sex kunder er 50+ :rolleyes:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 2 timer siden:

Af mangel af bedre har du selv bidaget til den lortecontainer indhold;). At du ikke skammer dig over hvad du skrev. At afsløre at du har set kundelisten hos din GP. Er det vel ikke værste at en GP kan at gøre;) Så alt det andet brok over at du er sat uden for døren her ;) En af undskyldning af de helt store skylder du og GPen ;) skam sig. 

Det er rigtigt, at jeg selv kortvarigt har bidraget til lortecontainerens indhold, og Da Krøllebølle engang foreholdt mig dette, svarede jeg ham, at det efterfølgende ikke var noget, at jeg var stolt af. Det er jeg stadig ikke.

Jeg forstår slet ikke, hvad du mener med "kundeliste". Jeg har ikke set nogen glædespiges kundeliste. Til gengæld har jeg nogle skærmdrops fra chatten, hvor både du og BigDick optræder meget lidt flatterende i relation til en glædespige. Så du behøver ikke spille skinhellig – hvis der er nogen her, der skal skamme sig og skylder en undskyldning, så må det da være dig :(

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Naaa...håber da at siden kommer op igen, om det er EG eller andre spræller sider er da underordnet...de er mega underholdende med bidrag af bedre vidende individer, som har for meget fritid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Røvslikker skrev, for 4 minutter siden:

Naaa...håber da at siden kommer op igen, om det er EG eller andre spræller sider er da underordnet...de er mega underholdende med bidrag af bedre vidende individer, som har for meget fritid.

Præcis :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Det er rigtigt, at jeg selv kortvarigt har bidraget til lortecontainerens indhold, og Da Krøllebølle engang foreholdt mig dette, svarede jeg ham, at det efterfølgende ikke var noget, at jeg var stolt af. Det er jeg stadig ikke.

Jeg forstår slet ikke, hvad du mener med "kundeliste". Jeg har ikke set nogen glædespiges kundeliste. Til gengæld har jeg nogle skærmdrops fra chatten, hvor både du og BigDick optræder meget lidt flatterende i relation til en glædespige. Så du behøver ikke spille skinhellig – hvis der er nogen her, der skal skamme sig og skylder en undskyldning, så må det da være dig :(

Citat uddrag af din redegørelse  Andreas var vist nok den eneste af de sammensvorne, som rent faktisk påtog sig at besøgte Nikita uden for Randers, og jeg hørte sjovt nok aldrig siden et eneste negativt udsagn fra ham i den anledning.

Link til BX skriv på T2U

Hvordan har du fåret oplyst om Andreas besøg:?:;).  Der står vel ikke noget her på siden om det eller andre steder;)  BX du har ikke en skid om noget på chatten. Det har du ikke fåret det at vide af Moderator og Admin en del gange;) Hvad skal jeg så undskylder for ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eddermame ret spændende. En gammel fejde brudt ud igen igen. :-o  Er det 4-5 år siden. Amen for hulan da. :rolleyes: Kom dog videre. Utroligt,man kan bære så meget nag. Det jo ren børnehave det der.  Men ja så kommer 20-30 kapitel om en gammel ligegyldig sag, der er afgjort.

Billedresultat for popcorn og cola

Ja jeg spiser videre.

God aften til jer alle. Nyd den nu i stedet for.

KK

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Krone skrev, for 14 minutter siden:

Citat uddrag af din redegørelse  Andreas var vist nok den eneste af de sammensvorne, som rent faktisk påtog sig at besøgte Nikita uden for Randers, og jeg hørte sjovt nok aldrig siden et eneste negativt udsagn fra ham i den anledning.

Link til BX skriv på T2U

Hvordan har du fåret oplyst om Andreas besøg:?:;).  Der står vel ikke noget her på siden om det eller andre steder;)  BX du har ikke en skid om noget på chatten. Det har du ikke fåret det at vide af Moderator og Admin en del gange;) Hvad skal jeg så undskylder for ;)

Krone jeg ved ikke om du har læst hele tråden, men du linker til et nedlagt forrum, og den side du linker til er udelukkende “hieroglyffer” 

som kanonkongen skriver det er vist et par år siden I (dig og x) var uenige på et forum.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 6 minutter siden:

Link til BX skriv på T2U

Andreas tilkendegav da selv på chatten, at han ville tage én for holdet, da I sad og planlagde, hvem der skulle besøge og miskreditere pigen. Jeg ved da ikke, om Andreas gjorde alvor af det – jeg skriver "vist nok". Så stik bare piben ind. Det er mig imidlertid en gåde, hvordan du kan få det til, at jeg har kigget i en glædespiges kundeliste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja.....historierne har det med at blive bedre, mere interessante og længere fra virkeligheden som årene går.   Omkring Talk2Us er det vel ingen hemmelig, at man kunne skrive hvad som helst, uagtet om det var sandt eller falsk.   Det kan sikkert være sjovt indimellem at læse om folks indbydes kampe, men beviset for at man næppe i længden kan drive et site med et så skævt fokus er Talk2us vel et fint bevis.   Det har eksisteret i nogle år, og fakta er jo, at mængden af indlæg og aktiviteterne har været meget begrænset. 

Selvfølgelig er der også lejlighedsvis personfnidder på EG, men den store forskel og EG succes skal nok findes i, en langt mere grundlæggende seriøsitet og ikke uvæsentligt en nedre grænse utilbørlig optræden.  Der er jo ikke mange, der i længden ønsker at blive sat i bås, med de typer der i en kortere eller længere periode var at finde der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Krølle Bølle blander sig lige i rouladen her. 

Jeg støtter Borende X i hans oprigtige undskyldning for snart flere år siden.

Glem dog al det gamle fjams og se nu fremad og kom videre. Livet er en gave der er værd at nyde.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Andreas tilkendegav da selv på chatten, at han ville tage én for holdet, da I sad og planlagde, hvem der skulle besøge og miskreditere pigen. Jeg ved da ikke, om gjorde alvor af det – jeg skriver "vist nok". Så stik bare piben ind. Det er mig imidlertid en gåde, hvordan du kan få det til, at jeg har kigget i en glædespiges kundeliste.

Så kom Andreas besøg meget langt tid efter at du var på chatten :?:;) Det var ikke i Randers hans besøg fandt sted i;).  Det skuffer Andreas at du roder ham ind din redegørelse.:evil: Han har intet med dem du tro der ville miskreditere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 57 minutter siden:

Ja.....historierne har det med at blive bedre, mere interessante og længere fra virkeligheden som årene går.   Omkring Talk2Us er det vel ingen hemmelig, at man kunne skrive hvad som helst, uagtet om det var sandt eller falsk.   Det kan sikkert være sjovt indimellem at læse om folks indbydes kampe, men beviset for at man næppe i længden kan drive et site med et så skævt fokus er Talk2us vel et fint bevis.   Det har eksisteret i nogle år, og fakta er jo, at mængden af indlæg og aktiviteterne har været meget begrænset. 

Selvfølgelig er der også lejlighedsvis personfnidder på EG, men den store forskel og EG succes skal nok findes i, en langt mere grundlæggende seriøsitet og ikke uvæsentligt en nedre grænse utilbørlig optræden.  Der er jo ikke mange, der i længden ønsker at blive sat i bås, med de typer der i en kortere eller længere periode var at finde der. 

Ja og Anjas gimel.dk var på mange måder som talk2us, og levede en del på en konflikt mellem en pige og en mand  fra VL og så Anja, nok med lidt mere aktivitet end talk2us, det eksisterede i en del år men døde så også helt ud. 

Vil man skabe en interessant side, gør man det ikke ved at snakke om, hvad der sker på andre sider og snakke om brugere der, det har trods alt ikke nogen interesse hos de fleste. Nej vil man have en interessant side, gør man sidens indhold så spændende og unikt gerne, at man i stedet  bliver noget andre taler om - positivt vel at mærke. Man skiller sig ud på den gode og spændende måde. Man har noget at byde på, som er bedre, mere interessant eller anderledes end andre. Man gør siden så spændende at folk må oprette sig og føler at her må de være med også. 

Jeg ved godt at talk2us jo også havde noget andet at byde på. Men at læse om efterlysninger af forbryderiske østeuropæere og svinske uvederhæftige indlæg om Borende X og andre, som jo var den primære aktivitet på forummet, det er så ikke på den måde man bliver positivt interessant mener jeg og åbenbart også andre siden, at talk2us ikke blev en succes. 

EGs succes skyldes sikkert mange ting. Men fokuset hos de fleste der kommer ind på siden og vel også sådan som siden er opbygget, er jo anmeldelserne og efterlysningerne. Og der er plads til alle slags lyster. Og kan faktisk være ganske brugbart når man lære at vogte sig fra fake indlæg. Personfnidderet ser jeg sjældent på anmeldelser og efterlysninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 4 minutter siden:

Ja og Anjas gimel.dk var på mange måder som talk2us, og levede en del på en konflikt mellem en pige og en mand  fra VL og så Anja, nok med lidt mere aktivitet end talk2us, det eksisterede i en del år men døde så også helt ud. 

Vil man skabe en interessant side, gør man det ikke ved at snakke om, hvad der sker på andre sider og snakke om brugere der, det har trods alt ikke nogen interesse hos de fleste. Nej vil man have en interessant side, gør man sidens indhold så spændende og unikt gerne, at man i stedet  bliver noget andre taler om - positivt vel at mærke. Man skiller sig ud på den gode og spændende måde. Man har noget at byde på, som er bedre, mere interessant eller anderledes end andre. Man gør siden så spændende at folk må oprette sig og føler at her må de være med også. 

Jeg ved godt at talk2us jo også havde noget andet at byde på. Men at læse om efterlysninger af forbryderiske østeuropæere og svinske uvederhæftige indlæg om Borende X og andre, som jo var den primære aktivitet på forummet, det er så ikke på den måde man bliver positivt interessant mener jeg og åbenbart også andre siden, at talk2us ikke blev en succes. 

EGs succes skyldes sikkert mange ting. Men fokuset hos de fleste der kommer ind på siden og vel også sådan som siden er opbygget, er jo anmeldelserne og efterlysningerne. Og der er plads til alle slags lyster. Og kan faktisk være ganske brugbart når man lære at vogte sig fra fake indlæg. Personfnidderet ser jeg sjældent på anmeldelser og efterlysninger. 

Og så tror jeg at EG var heldig, måske dygtig, til at finde nogle moderatorer som var stringente i stilen. Der var af og til lidt slinger i valsen, men ikke meget.  For et par år siden kørte EG væk fra den lige vej, og slingrede ad snørklede stier en tid, men fandt dog tilbage på det rette spor. 

Talk2us, og Massageplus blev vel egentlig også skabt fordi ejerne af disse sider ikke kunne finde ud af at agere i EG regi. 

Og som du ganske rigtigt anfører, kan man ikke drive en side udelukkende på at kommentere på hvad der sker på andre sider, eller ikke sker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 timer siden:

Krølle Bølle blander sig lige i rouladen her. 

Jeg støtter Borende X i hans oprigtige undskyldning for snart flere år siden.

Glem dog al det gamle fjams og se nu fremad og kom videre. Livet er en gave der er værd at nyde.

Tak Krølle Bølle, jeg forstår skam heller ikke, hvorfor den klovbærende skribent pludselig skal rode op i dette og fremføre ubeføjede påstande.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holy fuck. I må være rendyrkede autister herinde, siden I kan huske alle disse detaljer flere år tilbage fra en chat. Jeg kan ikke en gang huske hvad jeg fik til morgenmad idag :huh:

• Tak 1
  • Haha 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 2 timer siden:

Så kom Andreas besøg meget langt tid efter at du var på chatten :?:;) Det var ikke i Randers hans besøg fandt sted i;).

Se, så ved du jo allerede mere end jeg. Og alligevel mener du, at jeg skulle have snuset i glædespigens kundeliste. Det hænger jo ikke sammen.

Redigeret af Borende X
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

…… mener du, at jeg skulle have snuset i glædespigens kundeliste.

Jeg tror nu også at du har været mere interesseret i at snuse til trusse-indholdet, og vel sagtens også smage lidt :P

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 37 minutter siden:

Holy fuck. I må være rendyrkede autister herinde, siden I kan huske alle disse detaljer flere år tilbage fra en chat. Jeg kan ikke en gang huske hvad jeg fik til morgenmad idag :huh:

Du var en ulydig hund og fik ingen morgenmad. Derfor du ikke husker....

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 38 minutter siden:

Tømmermænd? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...