Hop til indhold

Recommended Posts

En pludselig indskydelse gjorde at jeg havnede hos Buddinge Thai http://www.buddinge-massage.dk/ forleden.

Jeg havnede i et rum med May på 30 år som så rigtig sød ud, med gode bryster og god røv.

Jeg spurgte til "hele pakken" og det kostede 1200 for en time inkl. alt. Vi endte med 1500 kr. for en time med 2 udløsninger og massage, hvilket jeg fandt helt rimeligt. Vi aftalte også, at det var fransk først, så massage og til sidst dansk.

Først tørrede hun mig lige af forneden og begyndte så at give mig fransk med gummi. Efter lidt tid tog hun gummiet af og gav mig fransk uden ind til jeg kom. Da jeg var tæt gik hun dog over til ren svensk for ikke at få det i munden. Helt okay med mig.

Derefter en lang massage og til sidst endte jeg på ryggen og hun smed alt sit tøj. Vi nussede, kyssede kælede og gav hinanden lidt gensidig hånd. Hun blev meget tændt, så på med gummi og så ridning uden brug af glidecreme. Hun har nogle ar på bryster og lidt strækmærker på maven, men jeg synes stadig hun var dejlig og hun havde nogle dejlige former uden at være tyk.

Vi sluttede med mig på toppen, med kys og masser af nærvær, så klart den mest GFE-agtige oplevelse jeg har haft med en Thai i dk.

Fint sted, søde piger, lidt for megen renden ud og ind af rummet og snakken med kollegaer/chefen, men super service og rigtig dejlig oplevelse, så måske jeg kommer forbi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...