Hop til indhold
Guest Agetha

Grænser

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg kan ikke finde tråden om sexslaver der udnytter kunders brugte kondomer, men vil gerne vide om nogle har tænkte over emnet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Fotografen skrev, Lige nu:

Havde faktisk ikke tænkt tanken, før jeg læste den tråd. 

Øv..:-) 

Så tænkt lige tanken. Om du vil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jeg også gjordt efterfølgende. 

Tror dog ikke de GP’er jeg har besøgt er sexslaver (men man ved aldrig). Og er mødtes med dem “ude i byen”, så måtte selv smide ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
MichSims skrev, Lige nu:

Hvad er det lige de gør med kondomerne?

Det der gør er faktisk:

Lad os antage du og jeg havde det vildeste lækre sex, og vi sagde farvel til hinanden, så vil der komme en slave der udnytter vores kondomer til at sluge vores afsluttende bemærkninger af.

Det bryder jeg mig ikke om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes altså ikke det er i orden at kunders brugte kondomer bliver udnyttede. Måske er det tid for en #metoo for kunders brugte kondomer. En bevægelse for retten at ikke blive udnyttede.

Skal demokratiet ikke også gælde brugte kondomer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Specielt emne, har aldrig hørt om dette før. Men roder slaverne så rundt i skraldespanden? Lidt ligesom skralder gør når supermarkederne smider ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Mikaell skrev, for 3 timer siden:

Specielt emne, har aldrig hørt om dette før. Men roder slaverne så rundt i skraldespanden? Lidt ligesom skralder gør når supermarkederne smider ud.

Ja

Gys, det så klamt :-)  Men ja, tænk rent metaforisk på det smukke i akten og jeres afslutning i kondomet...for derefter der findes slaver som sluger vores / din / jeres, mit intime i en tillidssag som bør være telefondamernes job, at smide væk.

Det er sjusk. Mangel på forståelse, og nu kommer det værste...optælling af kroner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Mand34Horsens skrev, for 1 time siden:

Tror helt ærligt langt de fleste er ligeglade, ved godt du så skriver at man ikke tager det seriøst.  

Men det er fordi du tror det er et meget seriøst emne og det er det ikke. 

Citat

Emnet er så alvorligt...nok til jeg sluger dine ord i mig...Og helt ærligt, HR Horsens, så vil jeg skide på hvad din seriøsitet måles i. Jeg måler min værdi på andre grundlag og føler mig ikke republikansk, men tæt på. Emnet er seriøst. 

:-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Mand34Horsens skrev, for 1 minut siden:

Du skal helt sikkert skide for kan fornemme at du er godt fyldt op.

Fyldt op...det er et spørgsmål om demokratisk lowlifechokolade, eller Putin Caviar. Beluga er min favorit. Udsøgt.

Det andet kan jeg fornemme er et spørgsmål om tabt evne til realisme og smag :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Mand34Horsens skrev, for 3 minutter siden:

Du er ikke bange for der kommer en slave og æder din lort?  

Hvordan sikre vi os?

Kære dig,

kan du se hvor du leder vores samtale hen? Men du har en vigtig pointe.....faktisk rigtig vigtig, rigtig lorteagtig.

Skal jeg, ønsker du jeg skal skal sidde og tænke forholdsskridt i en en syg pervers sadistisk verden hvor nogle æder lort. at jeg skal beskytte mine kloakrør<? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Mand34Horsens skrev, for 1 minut siden:

Jeg har slettet mine svar ønsker faktisk slet ikke at deltage i det her. 

Held og lykke med debatten jeg lister ud af bagdøren.

Det forstår jeg godt, jeg lister også ud...jeg vil bare gøre dig opmærksom på at et opløftet emne som synes klamt og som er klamt virkelig lever. Jeg forstår godt du ikke vil sammenlignes med de tosser, piger og slaver som efterlever deres normer udenfor det du og jeg ønsker. 

Sov godt, og drøm sødt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter ikke en skid her @Agetha. Siger rygtet at sexslaver (ved så ikke lige hvorfor det er dem som er målgruppen) tømmer deres skraldespande for brugte kondomer og indtager indholdet som en slags sjus? Er det rigtig opfattet? Hvorfor i alverden skulle de gøre det? Er det en fetich? Er de sultne? Mangler de proteiner? Hjælp mig lidt her...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
underdog40 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg fatter ikke en skid her @Agetha. Siger rygtet at sexslaver (ved så ikke lige hvorfor det er dem som er målgruppen) tømmer deres skraldespande for brugte kondomer og indtager indholdet som en slags sjus? Er det rigtig opfattet? Hvorfor i alverden skulle de gøre det? Er det en fetich? Er de sultne? Mangler de proteiner? Hjælp mig lidt her...

For mange slaver er det den ultimative ydmygelse med indtagelse af andres daggamle sædrester. 

Prikken over I'et er så hvis man kan få nogen til at være tilskuer til processen.

Det er jeg selv været en enkelt gang.

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden:

For mange slaver er det den ultimative ydmygelse med indtagelse af andres daggamle sædrester. 

Enzo.

Ahhhh. Modtaget. Got it. Nu faldt 10øren. Det var ordet "sexslaver" jeg lige skulle have vendt om. 

Nu så jeg så lige i den anden tråd at der nævnes at det sælges. Det er så til de samme personer som du nævner antager jeg. Nu er jeg mere med. 

Tak Enzo

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Ahhhh. Modtaget. Got it. Nu faldt 10øren.

Nu så jeg så lige i den anden tråd at der nævnes at det sælges. Det er så til de samme personer som du nævner antager jeg. Nu er jeg mere med. 

Tak Enzo

Selv tak:)

God weekend til rumligheden.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...