Hop til indhold
Guest Thorlyn

Det klør.. :(

Recommended Posts

Guest Thorlyn
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Det tænker jeg, specielt hvis du giver en god begrundelse...

Ved godt at de har tavshedspligt, men lige her flyver jeg også helst selv under radaren - måske på samme grundlag, som du...  ;)

Pøj pøj med det...

Ja, høre fra nogen it venner at læger kan læse uden at vi kan se det på borger.dk - ved ikk om det passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være at lægen principielt har tavshedspligt og skal behandle alle lige osv., men i virkelighedens verden er det et menneske du sidder overfor som uundgåeligt til en vis grad vurderer dig ud fra egne normer og du kan blive alvorligt afhængig af din læges velvillighed og motivation til at hjælpe dig i mange andre sammenhænge og så er det ikke så smart at vedkommende har et negativt syn på dig, fordi du har bollet udenom. Det ubevidste har stor magt. Jeg ville undgå egen læge, hvis muligt, i denne situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorlyn skrev, for 5 timer siden:

Kan hendes saft fra kondom på min hånd bære noget stygt med til pikken? Eller hvad tror I? 

 

Jeg har prøvet at blive kontaktet af en GP  der var blevet smittet med klamydia.  Hun hævdede at det kun kunne være mig.  Jeg smuttede til lægen og blev testet for klamydia.  Jeg var ikke smittet. Jeg kontaktede hende efterfølgende og fortalte at det så måtte være en anden gæst.  

Mit svar gav hende en del bekymringer, får hun tilbød ingen former for ubeskyttet sex.  Hvis det skulle holde vand, tja.....så må smitten jo være overført fordi parternes hænder har lidt rigeligt i hinandens safter.  Jeg har ingen holdning til om det så faktisk passede, men i teorien kan det vel godt lade sig gøre, hvis man er meget uheldig.  Det er nok svært at finde bevis på. Jeg har googlet lidt og kan ikke finde noget validt materiale. 

Ud fra dine symptomer er du nødt til at kontakte læge og få afklaret om du har en kønssygdom eller urinvejs infektion. Viser det sig at du har en kønssygdom, så skal du kontakte dem du har dyrket sex med.  Og.... husk GP´ens navn skal ikke offentliggøres på EG.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 9 timer siden:

 

, mener jeg at du kan bede om at gøre det uden personnummeret bliver registreret...

 

 

Du slipper ikke for at oplyse CPR nummer, meeeen........Du kan bede om at Bispebjerg holder inde på Bispebjerg:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773

Det er helt sikkert gummi allergi.

Sidst jeg prøvede det faldt pik-hovedet simpelthen af:lol:

MEN heldigvis kunne det syes på igen:rolleyes:

Vh

V.

PS

God weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sex sygdom kan sagtens smitte ved, at du stikker fingrene op i hende, også rør ved din pik bagefter :)

Jeg tænker, at hvis det var allergi for kondomet, så ville symptomerne ikke først komme 2 uger efter. 

Redigeret af NatasjaDelight
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 1 time siden:

Det er helt sikkert gummi allergi.

Sidst jeg prøvede det faldt pik-hovedet simpelthen af:lol:

MEN heldigvis kunne det syes på igen:rolleyes:

Vh

V.

PS

God weekend til alle

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Jeg kan se det for mig, ….Ups der faldt hovedet af....:lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thorlyn
Vendelbo773 skrev, for 2 timer siden:

Det er helt sikkert gummi allergi.

Sidst jeg prøvede det faldt pik-hovedet simpelthen af:lol:

MEN heldigvis kunne det syes på igen:rolleyes:

Vh

V.

PS

God weekend til alle

He he lyder skidt 

hvor lang tid gik der før du mærked det? Hvor hurtig gik det over?

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Thorlyn skrev, for 34 minutter siden:

He he lyder skidt 

hvor lang tid gik der før du mærked det? Hvor hurtig gik det over?

:)

Der gik kun et split sekund og det var løst efter at kirurgen var færdig:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorlyn skrev, for 21 timer siden:

Var hos gp for 2 uger siden. Efter 1 uge begyndte irritation ved urinrørsåbning. Det er tiltaget de seneste dage, men jeg pisser ikke glasskår. Brugte kondom ved blow og sex, men tog kondom af og spillede pik til jeg kom på hendes mave. 

Kan hendes saft fra kondom på min hånd bære noget stygt med til pikken? Eller hvad tror I? 

Nogen der ved om der er noget i omløb i København? 

Må man dele GP navn i PB?

gætter på det er psyken der spiller dig et puds.

hvis samværet er som du beskriver ,tror jeg ikke på kønssygdom( i hvert fald ikke fra den hyrdetime)

psyken kan drille så meget at det kan give udslag i fysiske tegn.

eneste måde du kan få ro på, er at blive testet.

nok den dårlige samvittighed ,ved at besøge en gp mens du er i forhold ,der trikker psyken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thorlyn
sweetstone skrev, for 39 minutter siden:

gætter på det er psyken der spiller dig et puds.

hvis samværet er som du beskriver ,tror jeg ikke på kønssygdom( i hvert fald ikke fra den hyrdetime)

psyken kan drille så meget at det kan give udslag i fysiske tegn.

eneste måde du kan få ro på, er at blive testet.

nok den dårlige samvittighed ,ved at besøge en gp mens du er i forhold ,der trikker psyken.

 Vildt hvis psyke kan det!

Tager på klinik på mandag og får podet svinet !!

Redigeret af Thorlyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare gå til lægen. Da jeg troede jeg havde fået en kønssygdom, tog jeg til lægen. Jeg oplevede ingen fordømmelse, eller blev udspurgt om mit sexliv. For lægen er det bare et arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...