Hop til indhold

Recommended Posts

JEG VIL GODT KLAGE!

Når nu man har anmeldt en eller anden dulle for spam til de grønne og vi er nogen der sidder og mobber en der er hoppet på "limepinden", "hamsteren" og så vi lige....giver den noget fredags gas….så er der en emsig grøn moderator der sletter tråden....

ERRRRRRRRRRRRRRRRR det fordi det er torsdag og ikke fredag eller er det fordi jeg selv har anmeldt det som spam elller er det fordi vi ikke må mobbe hamstere????

HVAAAAAAAAAA?

MÅ vi snart liiiiiiiige få en fredags gas tråd hvor der må drilles?

:D:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Er det nu vi andre skal drille dig med at det først er fredag efter midnat? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Ja ja. Jeg så godt du vidste det er torsdag EFTER jeg trykkede udgiv dit svar. Bare dril mig. Jeg fortjener det. :rolleyes::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er du jo tilgivet din unge alder...men vent bare til det bliver fredag....så....kan det jo godt være at det bliver svært at overse, de der nybegynder tendenser...

ja ja:D:D

Sig mig...sådan mellem os to...(de andre kikker ikke med, er du blondine som mig eller hvad? ):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Unge alder? Dig er jeg vild med (og jeg fortæller dig ikke at jeg er 42 år). :D

Nej jeg er rødhåret (ja det er ægte). Så du kan ikke smide blondine jokes efter mig. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Lady Cherie

Tak for din klage. Hermed vil jeg. svare på den. :lol: Jeg er, hverken grøn, hedder ikke Kermit eller Kaj. Så bær over med det.

Du bør tænke på, at Dulle 5.0 er et underholdningsprogram, mens Spam 1.0 er et styresystem. Men du kan prøve at indtaste kommandoen C:/JEG TROEDE AT DU ELSKEDE MIG OG VAR VIRKELIG i kommandolinjen. 

Kør desuden Tårer 6.2. Så skulle Dullen gerne automatisk køre Skyldfølelse 3.0 og Blomster 7.0. Men pas på ikke at køre den for ofte, for så kan Dullen 1.0 komme til at køre Gnaven 2.5, Happy Hour 7.0 og Øl 6.1. Sidstnævnte kan give ubehagelige problemer, da det skaber såkaldte “Skælde højt”-lydfiler.

Pas især på med at lave en dum fejl: Installér IKKE Moderator 1.0. Du bør også holde dig fra at installere tidligere versioner af Spam. Disse er ikke understøttet af Dullen. 1.0 og vil forårsage et nedbrud.

Slutteligt skal du vide, at Dullen 1.0 er et fantastisk program, på trods af dets dårlige hukommelseskapacitet og begrænsede evner til at lære nye funktioner. Overvej at købe tredjepartssoftware for at forbedre ydeevnen. Vi anbefaler også, at du installerer Madlavning 3.0 og Sexet Undertøj 5.3. Og ikke mindst Spastråden 4.0, da den opdateres dagligt. Der,er en funktion, hvor du kan klage alt det du lyster. :D

Håber det hjælper disse få trin.

Rigtig god aften :lol:

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at gøre som du siger kære Kanonkonge, men jeg ender bare ud med et program, der siger jeg skal overføre en mine kontonummre og cprnumre til dig??

og ellers skal via min advokat overføre alt mit jordiske gods til dig???

Jeg stiller mig straks tvivlende på at det kan være helt rigtigt?

Jeg kan se du har oprettet annoncer på annonceligt med samme fremgansgmåde for sikker lykke og godt heldbred.

Har du hørt fra andre det hvor underholdningsværdigen er godt med dit program, efter de har overført deres jordiske gods?

Kan man selv vælge dulle værdi?:ph34r:

Gør man det under dullerrier for duller? eller duller for blondiner?:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

JEG VIL GODT KLAGE!

Når nu man har anmeldt en eller anden dulle for spam til de grønne og vi er nogen der sidder og mobber en der er hoppet på "limepinden", "hamsteren" og så vi lige....giver den noget fredags gas….så er der en emsig grøn moderator der sletter tråden....

ERRRRRRRRRRRRRRRRR det fordi det er torsdag og ikke fredag eller er det fordi jeg selv har anmeldt det som spam elller er det fordi vi ikke må mobbe hamstere????

HVAAAAAAAAAA?

MÅ vi snart liiiiiiiige få en fredags gas tråd hvor der må drilles?

:D:D:D:D

@Maya Kathrine har fikset systemet således at når vi markere nogen for spam, så forsvinder alle deres indlæg og tråde de har startet *VUPTI* hurtigere end selv den mest erfarne heks kan svinge en pisk :P 

Heksen siger bare til, hvis hun ønsker sig en spam markering :twisted:  :twisted:  :twisted: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kanonkongen

Jeg kan desværre konstatere at der er en fejl i dit script :!:

Du glemte at nævne at det skulle afsluttes med at trykke på "any key" :)

@Lady Cherie

jeg vil lige oplyse at den kan være meget svært at finde den på tastaturet :P

Rigtig god for fredag til alle os med en smule humoristisk sans :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orv…...jeg er godt nok, grøn af misundelse, helt ned til mine sloggi-underwear...i numse farvet, er det nu jeg skal blive indponeret over at få min helt egen spam markering?

Hedder den så:

Hexen egen spam markering?

Lady Cherie spam markering?

Cheries spams markering?

Kirsebærret spam markering?

Hov hov Roster...nu er det jo kun en forespørgsel?.....ikke noget vi skal afgøre lige nu...æææææææææææh?

Men du kan jo komme med et svar sådan så jeg ved hvad der kommer til at stå der når jeg vil anråbe minareten....og de højere magter...

Men jeg har i stedet for at tænke på dig som en grøn frø eller en hane tænkt på dig som......ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rooster-1.jpg.80a7b439bcdc35fcb0d8d1e5b5dfcc58.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Nu ska vi inte narra Lady Cherie att installera Malware i ’puteren... eller i hemmet.

Det Mylady behöver är Butler 1.0 som grundat sina mångfacetterade och till perfektion intränade färdigher är långt överlägsen Boyfriend 5.9 då sistnämnda ännu inte lagt av sina olater och dåliga manér (även kända som sk buggar).

Slave 2.0 är inte heller att tänka på, då denna inte ens är i närheten av att vara färdigutbildad, och att utbildningen även är mycket krävande för ägarinnan.

 

I have the honor to be, Madam, your most obedient servant.

Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 15 timer siden:

Orv…...jeg er godt nok, grøn af misundelse, helt ned til mine sloggi-underwear...i numse farvet, er det nu jeg skal blive indponeret over at få min helt egen spam markering?

Hedder den så:

Hexen egen spam markering?

Lady Cherie spam markering?

Cheries spams markering?

Kirsebærret spam markering?

Hov hov Roster...nu er det jo kun en forespørgsel?.....ikke noget vi skal afgøre lige nu...æææææææææææh?

Men du kan jo komme med et svar sådan så jeg ved hvad der kommer til at stå der når jeg vil anråbe minareten....og de højere magter...

Men jeg har i stedet for at tænke på dig som en grøn frø eller en hane tænkt på dig som......ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rooster-1.jpg.80a7b439bcdc35fcb0d8d1e5b5dfcc58.jpg

 

Tak for den kreative udførsel :D 

I virkeligheden er jeg dog langt fra så spændstig og synet ej heller så skarpt som du så kreativt forestiller dig ;) 

Her i bunkeren er spammere bare spammere! Du må snakke med @Maya Kathrine eller gud om du er speciel nok til din helt egen markering :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Hr. Rooster

Nu skal du jo ikke være så beskeden, bag den der grønne frø krop,  så ved jeg jo at du er en spændene mand, så hvorfor gemme på det?

John Wahayn...hvem I et eller andet er det?...kom nu....du er jo ham, der den spændene i grønt spandex, om lørdagen når du har gardinerne trukket for ik?:D

Så spring ud i det og tag et nyt profil billede! der er dig værdigt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Lady Cherie skrev, for 5 timer siden:

Kære Hr. Rooster

Så spring ud i det og tag et nyt profil billede! der er dig værdigt.:)

 

F1E4D495-59A4-4C55-BB0A-2A01761D81CD.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...