Hop til indhold
Guest MarcJacobs

Sylvia ... fræk deeptroath oplevelse

Recommended Posts

Guest MarcJacobs

Jeg vil gerne dele den oplevelse jeg havde med Sylvia. Jeg sidder her og ser tilbage og min oplevelse var noget ud over det sædvanlige og jeg vil sent glemme det.

Jeg ringede til hende og vi talte lidt frem og tilbage i telefonen omkring at finde et tidspunkt samt hvilken services jeg gerne vil have. Jeg er ikke så meget til det der GFE og fake romantik, jeg ville hellere have noget lidt mere lige på og hård og ikke så meget skuespil, deep troath, CIM, slug... den slags. Den var hun med på. 

Jeg ankom til stedet, fandt en parkeringsplads lige uden foran, jeg blev lukket promote ind. I døren blev jeg mødt af den smukkeste lille pige, slank, lange ben, igennem natkjolen kunne man fornemme de store flotte bryster. Jeg fik et kys og jeg blev vist ind på værelset, jeg fik også kastet et blik omkring, stedet er en stor flot lejlighed med masser af plads og der var rent og pænt over alt. Jeg blev sendt i bad, tanken om hvad der skulle ske og den total hotte pige gjorde mig hård allerede, da jeg kom ind på værelset var min kæmpe stivert svær og skule under håndklædet, Sylvia kom hen til mig og rev håndklædet af mig og tog fat i min pig og "trak" mig hen til sengen,  hun satte sig på senge kanten, med mig stående foran. Min pik var lige ud for hendes mund, hun kiggede op på mig med et frækt blik og sagde "I will swallow all your cum today", det kunne mere eller mindre summere op hvor meget small tak vi havde, beslutsomt lagde sin hænde på min hofte og trak mig og pikken ind i munden.  Der var lige 3-4 indledende sut, hvorefter hun pressede pikken ned i halsen (uden brug af hænder), helt i bund til rodden. Der holdt hun den lidt før hun trak den ud og gispede efter vejret. Hvorefter hun gentog og gentog og gentog. Hendes hals var både varm og snæver og føltes godt. Efter lidt tid holdt hun den dybt i halsen imens hun med hænderne trak i mine hofter i små ryk og tilkendegav at jeg godt kunne hals kneppe hende lidt. Jeg stak en hånd ned og fik konstateret at hun var super våd, hun var åbenbart blevet liderlig. Hun satte et kondom på mig og kiggede mig i øjenene og sagde "fuck me good please". Hun stillede sig på alle fire, og jeg kneppede hende det bedste jeg havde lært, hun stønnede blidt og naturligt, min stød blev hårdere og dybere, og hun så ud til bare at kunne lide det mere og mere. Hun havde stadig sin BH på, jeg listede den af, guder hvilken flotte bryster hun har, nok de flotteste jeg nogen sinde har set, jeg fik hende til at være opret på sine knæ imens jeg kunne røre ved hendes bryster bagfra og vi kneppede imens, så  skubbede hun mig væk, førte mig til at ligge ryggen, og hun begyndte at ride mig som jeg aldrig er blevet redet før, det klikkede bare, god rytme og hun kan bevæge sine hofter perfekt. Her kunne jeg se hendes krop i fuld glans. Da hun kunne fornemme at komme, så tog hun kondomet af, med en beslutsomt bevægelse førte hun min pik ned i halen, helt til roden, hun førte sit hoved op og ned, i et solid tempo, så jeg helt tiden var dybt i hendes hals, hun blev ved med dette indtil at jeg afleverede hele min ladning dybt i halsen på hende. Hun holdt min pik nede i hendes hals til jeg var helt tømt.  Jeg har ikke ord for hvilken fantastisk følelse der var. Jeg fik sundet mig et par minutter, hun spurgte mig hvordan det var og jeg gav hende en thumps up, hvorefter jeg tog mit tøj på og kørte hjem. Fantastisk er nok det bedste ord for denne oplevelse. 

Link til Sylvia

Redigeret af MarcJacobs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MarcJacobs
Gammel rotte skrev, for 51 minutter siden:

Virker meget google-oversat agtig! Og "store flotte bryster" harmonerer dårligt med billederne. Eller er det bare mig??

Hvorfor i al verden skulle jeg bruge google translate. Jeg kan vel nok finde ud af at skrive på mit eget modersmål. Jeg syntes hendes bryste er store og flotte. Hvis du læser nogle af hendes tidligere anmeldelser (som jeg har studeret nøje) så vil du kunne finde at andre har samme mening. 

Når det er sagt så havde jeg da en del betænktligheder ved at bruge tid på at skrive en anmeldelse. Da nye brugere ofte bliver ristet så det er jo mere eller mindre spild af tid. På den anden side hvis ingen skriver anmeldelser så ville dette forum hurtig dø. 

Ha en dejlig dag.

Redigeret af MarcJacobs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Gammel rotte skrev, for 53 minutter siden:

Virker meget google-oversat agtig! Og "store flotte bryster" harmonerer dårligt med billederne. Eller er det bare mig??

Sylvia er anmeldt mange gange både i Jylland og på Sjælland (måske fyn ;)) Jeg betvivler egentlig ikke anmeldelsen. Hendes anmeldelser har generelt været gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da som det vildeste Marc....Ovevejer faktisk at printe din anmeldelse og tage med næste gang jeg skal besøge en GP. Bare ligge den foran hende og sige, læst og forstå, det er det jeg vil ha!

Fanme godt! Lyder som en af de der oplevelser man kun opnår glimtvis i livet med helt nye vilde forelskelser eller med random kvinder man møder.... hvis bare alle kvinder forstod at det er det vi trænger til ...bare engang om ugen eller minimum 2 om måneden, så ville verden være et bedre og mere harmonisk sted!

Faktisk tænker jeg nu, om man også burde tage den med ned i den lokale folkeskole og bede dem "inkludere" den i pensum for pigerne i seksualundervisningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 9 timer siden:

Virker meget google-oversat agtig! Og "store flotte bryster" harmonerer dårligt med billederne. Eller er det bare mig??

Lite tråkigt när man bara misstror den som skriver en bra "anmeldelse".... ingen som kommer våga skriva något till slut. Jag tycker det är bra skrivet och falska anmeldelser innehåller inte detaljer på detta sätt.

Dessutom är ju Sylvia välkänd vid det här laget - på ett positivt sätt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det oprindelige indlæg er ret reklameagtigt efter min mening. Jeg har selv haft en ret negativ oplevelse med Sylvia, og denne anmeldelse er langt fra både min og andres anmeldelse(r).

Hvis den blot delvist er sand, så må Sylvia have været på optræningskursus og have udviklet sin personlighed i meget høj grad.

Jeg kan se, at også andre har været mistroisk over for den "nye bruger"s beskrivelse. Det forstår jeg godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Senor skrev, for 33 minutter siden:

Det oprindelige indlæg er ret reklameagtigt efter min mening. Jeg har selv haft en ret negativ oplevelse med Sylvia, og denne anmeldelse er langt fra både min og andres anmeldelse(r).

Hvis den blot delvist er sand, så må Sylvia have været på optræningskursus og have udviklet sin personlighed i meget høj grad.

Jeg kan se, at også andre har været mistroisk over for den "nye bruger"s beskrivelse. Det forstår jeg godt.

Hvad jeg husker var anmeldelserne af Sylvia generelt gode med enkelte negative.

Del dette indlæg


Link til indlæg
IronHead skrev, for 2 timer siden:

Hun brændte mig af 2 dage i træk. Ved ikke om jeg vil lave en ny aftale i morgen

Håber du får dusket hende godt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sylvia er super fed  men som jeg har skrevet et par gange så får den en nyk på prismodellen hver gang hun er her. Senest er 30 min gfe forsvundet og der er kun 45 min gfe på skemaet..

 

men er man god kan man sætte sine priser jo !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
bifyr71 skrev, for 4 timer siden:

Senest er 30 min gfe forsvundet og der er kun 45 min gfe på skemaet..

Det ser jag inte som något negativt... Går det att uppleva GFE på 30min?? Eller ens 45min?..

Personligen söker jag möten på minst 1h, och helst längre. Försöker undvika de som mest erbjuder  ”wham bam thank you mam”. 

Tur att vi är olika och att det finns någon för oss alla :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 15/11/2018 at 18:17:

Virker meget google-oversat agtig! Og "store flotte bryster" harmonerer dårligt med billederne. Eller er det bare mig??

Jeg har været hos Sylvia ca. 1 års tid siden, og kan kun sige godt om hende. Brysterne er flotte, men ret hårde, og tydeligt hjulpet lidt af kirurgi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Senor skrev, for 18 timer siden:

Jeg har selv haft en ret negativ oplevelse med Sylvia, og denne anmeldelse er langt fra både min og andres anmeldelse(r).

Der generaliserer du vist uden at have belæg. Din egen anmeldelse indleder du jo sådan her: "Med så mange gode anmeldelser her på Eroguide var mine forventninger til et besøg hos Sylvia store." Altså har du selv læst mange positive anmeldelser af hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MarcJacobs skrev, den 15/11/2018 at 12:12:

Jeg vil gerne dele den oplevelse jeg havde med Sylvia. Jeg sidder her og ser tilbage og min oplevelse var noget ud over det sædvanlige og jeg vil sent glemme det.

Jeg ringede til hende og vi talte lidt frem og tilbage i telefonen omkring at finde et tidspunkt samt hvilken services jeg gerne vil have. Jeg er ikke så meget til det der GFE og fake romantik, jeg ville hellere have noget lidt mere lige på og hård og ikke så meget skuespil, deep troath, CIM, slug... den slags. Den var hun med på. 

Jeg ankom til stedet, fandt en parkeringsplads lige uden foran, jeg blev lukket promote ind. I døren blev jeg mødt af den smukkeste lille pige, slank, lange ben, igennem natkjolen kunne man fornemme de store flotte bryster. Jeg fik et kys og jeg blev vist ind på værelset, jeg fik også kastet et blik omkring, stedet er en stor flot lejlighed med masser af plads og der var rent og pænt over alt. Jeg blev sendt i bad, tanken om hvad der skulle ske og den total hotte pige gjorde mig hård allerede, da jeg kom ind på værelset var min kæmpe stivert svær og skule under håndklædet, Sylvia kom hen til mig og rev håndklædet af mig og tog fat i min pig og "trak" mig hen til sengen,  hun satte sig på senge kanten, med mig stående foran. Min pik var lige ud for hendes mund, hun kiggede op på mig med et frækt blik og sagde "I will swallow all your cum today", det kunne mere eller mindre summere op hvor meget small tak vi havde, beslutsomt lagde sin hænde på min hofte og trak mig og pikken ind i munden.  Der var lige 3-4 indledende sut, hvorefter hun pressede pikken ned i halsen (uden brug af hænder), helt i bund til rodden. Der holdt hun den lidt før hun trak den ud og gispede efter vejret. Hvorefter hun gentog og gentog og gentog. Hendes hals var både varm og snæver og føltes godt. Efter lidt tid holdt hun den dybt i halsen imens hun med hænderne trak i mine hofter i små ryk og tilkendegav at jeg godt kunne hals kneppe hende lidt. Jeg stak en hånd ned og fik konstateret at hun var super våd, hun var åbenbart blevet liderlig. Hun satte et kondom på mig og kiggede mig i øjenene og sagde "fuck me good please". Hun stillede sig på alle fire, og jeg kneppede hende det bedste jeg havde lært, hun stønnede blidt og naturligt, min stød blev hårdere og dybere, og hun så ud til bare at kunne lide det mere og mere. Hun havde stadig sin BH på, jeg listede den af, guder hvilken flotte bryster hun har, nok de flotteste jeg nogen sinde har set, jeg fik hende til at være opret på sine knæ imens jeg kunne røre ved hendes bryster bagfra og vi kneppede imens, så  skubbede hun mig væk, førte mig til at ligge ryggen, og hun begyndte at ride mig som jeg aldrig er blevet redet før, det klikkede bare, god rytme og hun kan bevæge sine hofter perfekt. Her kunne jeg se hendes krop i fuld glans. Da hun kunne fornemme at komme, så tog hun kondomet af, med en beslutsomt bevægelse førte hun min pik ned i halen, helt til roden, hun førte sit hoved op og ned, i et solid tempo, så jeg helt tiden var dybt i hendes hals, hun blev ved med dette indtil at jeg afleverede hele min ladning dybt i halsen på hende. Hun holdt min pik nede i hendes hals til jeg var helt tømt.  Jeg har ikke ord for hvilken fantastisk følelse der var. Jeg fik sundet mig et par minutter, hun spurgte mig hvordan det var og jeg gav hende en thumps up, hvorefter jeg tog mit tøj på og kørte hjem. Fantastisk er nok det bedste ord for denne oplevelse. 

Link til Sylvia

Tusinde tak for super anmeldelse lige i øjet helt perfekt kunne ikke sige det bedre selv ! Sylvia magic !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...