Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har søgt vidt og bredt efter en anmeldelse af Valentina, hun ser lækker ud og billederne troværdige men da der ikke ligger nogen anmeldelse af hende er jeg lidt tilbageholden.

kan nogen herinde anbefale eller måske endda fraråde hende så ville jeg blive glad.

ser frem til jeres tilbagemeldinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv besøgt hende, men er ret sikker på jeg har læst anmeldelser af hende, og husker dem som positive. Jeg er ikke 100 procent sikker, men dog 99 procent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar, jeg er nu mere forvirret en jeg var før :-) men det er også ok, jeg ser med spænding frem til en der rent faktisk har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Xzel,

Mener hun har været her ad mange gange, jeg har kigget flere gange, for hun ser jo dejlig ud, men alle anmeldelser jeg husker at ha læst har været ligegyldigt til negative ....faktisk lige pånær Lemacs i den tråd dinosdk henviser til, som jeg læste nu. Men alle har bekræftet billederne.

Prøv det og meld tilbage, hvis det er positivt er jeg den næste kunde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...