Xzel 3 Skrevet 14. November, 2018 Jeg har søgt vidt og bredt efter en anmeldelse af Valentina, hun ser lækker ud og billederne troværdige men da der ikke ligger nogen anmeldelse af hende er jeg lidt tilbageholden. kan nogen herinde anbefale eller måske endda fraråde hende så ville jeg blive glad. ser frem til jeres tilbagemeldinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. November, 2018 Tror billederne er ægte nok, tjek elmåler og stikkontakt de ser danske ud. Ved godt det ikke siger meget om pigen, men billederne er vist ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. November, 2018 Jeg har ikke selv besøgt hende, men er ret sikker på jeg har læst anmeldelser af hende, og husker dem som positive. Jeg er ikke 100 procent sikker, men dog 99 procent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 281 Skrevet 15. November, 2018 Jeg har ikke selv besøgt hende, men er sikker på jeg har læst anmeldelser af hende, og de var primært NEGATIVE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xzel 3 Skrevet 15. November, 2018 Tak for jeres svar, jeg er nu mere forvirret en jeg var før :-) men det er også ok, jeg ser med spænding frem til en der rent faktisk har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 15. November, 2018 Jeg overvejede et besøg, men efter halvsløje anmeldelser sprang jeg over. Ret sikker på, at det er hende, der anmeldes her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/73971-ungarnsk-milf-valentina/?tab=comments#comment-621846 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 714 Skrevet 15. November, 2018 Hej Xzel, Mener hun har været her ad mange gange, jeg har kigget flere gange, for hun ser jo dejlig ud, men alle anmeldelser jeg husker at ha læst har været ligegyldigt til negative ....faktisk lige pånær Lemacs i den tråd dinosdk henviser til, som jeg læste nu. Men alle har bekræftet billederne. Prøv det og meld tilbage, hvis det er positivt er jeg den næste kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pudden 178 Skrevet 15. Maj, 2019 https://www.eroguide.dk/forum/topic/69463-valentina-milf-på-østerbro/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg