Hop til indhold
Guest lurepikken

NEMTØS

Recommended Posts

Guest Nemtøs
kvinde 1966 skrev, for 8 minutter siden:

Hvorfor spør du hende ikk selv.... Tænker ikk du får svar fra alle alligevel... 

Jeg  kunne  heller  aldrig  finde  på  at  svare på  mænds  vegne  -  jeg  vægter  diskretion  højt begge  veje.  

Og  heldigvis  har  jeg også   leget  med  mænd som  ikke  er  en  del  af  dette  forum.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  kunne  heller  aldrig  finde  på  at  svare på  mænds  vegne  -  jeg  vægter  diskretion  højt begge  veje.  

Og  heldigvis  har  jeg også   leget  med  mænd som  ikke  er  en  del  af  dette  forum.  

Det regnede jeg heller ikk med... Og sådan skal det os være.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Hvad laver den slags spørgsmål i en generel debat ?

Hvad i al verden skal det dog til for ?

Og hvad vedkommer det dog dig ?

Er det den usympatiske mands dag i dag ? OMG !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
lurepikken skrev, for 17 minutter siden:

Hvor mange har knaldet hende??

Nu skal der fakta til!!

 

1...2....MANGE

 

Jeg  mødes  typisk  med  voksne mænd... de  knalder  ikke... de  knepper, bruger  mig, leger  med  mig og  sågar er der  også  et  par  mænd  som  jeg  har elsket  med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

1...2....MANGE

 

Jeg  mødes  typisk  med  voksne mænd... de  knalder  ikke... de  knepper, bruger  mig, leger  med  mig og  sågar er der  også  et  par  mænd  som  jeg  har elsket  med. 

 

Og sjovt INGEN vil gi sig til kende!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
lurepikken skrev, for 1 minut siden:

Og sjovt INGEN vil gi sig til kende!!!

Det kan være hun ikke ønsker at blive anmeldt herinde og at de respekterer hendes ønske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
FrokostUartig skrev, for 10 minutter siden:

Hvad laver den slags spørgsmål i en generel debat ?

Hvad i al verden skal det dog til for ?

Og hvad vedkommer det dog dig ?

Er det den usympatiske mands dag i dag ? OMG !!

Øhh nej......tværtimod da.....men da NEMTØS jo til tider gerne vil lægge ting i det offentlige rum omkring hvad folk har skrevet, gjort osv.....så vil jeg da MEGET gerne smide dig PB så du kan se hvad hun til tider lover, men IKKE overholder!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Det kan være hun ikke ønsker at blive anmeldt herinde og at de respekterer hendes ønske. 

Der  er  lavet  anmeldelser  af  mig  - de  er  blot  ikke  helt  nye 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, Lige nu:

Der  er  lavet  anmeldelser  af  mig  - de  er  blot  ikke  helt  nye 

Så forstår jeg slet ikke hvad lurepikkens problem er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

 -@lurepikken - det besvarer så ikke helt mit spørgsmål omkring årsagen til at du ønsker dit spørgsmål besvaret ?

Hvilke formål tjener dit spørgsmål ?

Du er vel et voksent menneske, og såfremt du har en dialog kørende med Nemtøs - er det vel i det regi, du skal afklare det uafklarede med hende og ikke i en fælles tråd, hvor du vel i bedste fald forsøger at fremstå heroisk (om end at det nok er mere sandt, at det er det modsatte, som sker..)

Redigeret af FrokostUartig
tilføj tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LækkerHaps
Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

1...2....MANGE

 

Jeg  mødes  typisk  med  voksne mænd... de  knalder  ikke... de  knepper, bruger  mig, leger  med  mig og  sågar er der  også  et  par  mænd  som  jeg  har elsket  med. 

 

Hørt og sådan har jeg det jo også:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
lurepikken skrev, for 59 minutter siden:

Hvor mange har knaldet hende??

Nu skal der fakta til!!

 

Du er nærmest tvunget til at komme med noget mere konkret,hvis du ikke selv vil fremstå som forumklovn?

Det virker som om du har en konflikt med Nemtøs,og nu søger du ligesindede til at læne dig op ad!!

Hold det dog mellem jer,eller smid saftige facts på bordet der kan forsvare din famlen i blinde.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, 1 time siden:

Hvor mange har knaldet hende??

Nu skal der fakta til!!

 

Meget mærkeligt spørgsmål og hvad er meningen med det??

Kan kun sige NOYFB.

Eller på jydsk "non of your f...... business". 

 

Tænker om lurepikken måske jobber for SKAT og skal tjekke om nemtøs nu har husket at oplyse alle knaldene.

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Guest Nemtøs
lurepikken skrev, for 6 minutter siden:

Hun ER bare ikke til fynboer......godt så......:-D

Igen  tager  du  fejl. 

Jeg  har  haft  fornøjelsen  af  3 dejlige  fynboer,  hvoraf den  ene  også  er  herinde  på  EG  og  har  skrevet  om  mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svesken på disken... Det ser ud til at lurepikken på et tidligere tidspunkt har forsøgt at lokke ansigtsfoto ud af nemtøs INDEN et møde! 

Og i denne diskrete verden er det i min bog et absolut NO-GO at forsøge på den slags og derfor et udtryk for rigtig dårlig stil... FØØØJ!!! :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis jeg havde besøgt Nemtøs og hun var ok med at det blev offentligt gjort herinde, så ville jeg absolut intet ha’ imod at oplyse det. 

Men har jeg så ikke besøgt Nemtøs og jeg kan heller ikke se formålet i din forespørgsel - hvad har det af relevans for noget som helst?

Vil dog lige indskyde, at jeg ud fra billederne og hendes kommentarer kan se en ret flot kvinde med pæren iorden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

STADIG ikke så meget som EN eneste beretning i tråden.....Det syns jeg godt nok lige er lidt beundringsværdig!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...