Guest Jegvilhavesex Skrevet 13. November, 2018 Hej Eroguide. Jeg har besluttet mig for at prøve en B2B massage, her til d. 1. Når der kommer løn ind igen. Massøren skal være villig til at kysse (gerne med tunge), give superfransk og så må det helst ikke koste mere end 800 kr - gerne en 30 minutters tid. De piger jeg har kigget på er følgende, men jeg ved ikke hvem jeg skal vælge, da de alle er dejlige på hver deres måde: 1) Diamond, thai massør i Vejle 2) Kayly, thai massør i Vejle 3) Am, thai massør i Vejle 4) Ice, thai massør i Vejle 5) Selena (Asia Lady), thai massør i Vejle (hendes annonce siger 500 for 15 minutter) 6) Teena, thai massør i Vejle 7) Belle, thai massør i Vejle 8) Niki, thai massør i Vejle (800 for 30 minutter) 9) Monica, thai massør i Vejle 10) Ae, thai massør i Vejle 11) Rida, thai massør i Vejle 12) Carolina, Odense, Nuru massage 400kr 13) Isabell, Århus 14) Erika, Årgus 15) Emma, Århus 16) Sara100%real Århus Så kom gerne med erfaringer og råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 13. November, 2018 Du skulle nok have lagt den under Thaimassage Tror at alle dem du nævner kan anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 14. November, 2018 https://annoncelight.dk/showad/252972 smid de ekstra 200kr, og besøg Ten i Vejle..Hun er med på den værste, indlevende, superflot krop... Billeder på annoncen yder hende ikke retfærdighed overhovedet...Slank, flotte silikone bryster, og en utrolig flot popo... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 14. November, 2018 Hvad med at surfe lidt rundt på siden her. Der finder du anmeldelser af de fleste på listen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jegvilhavesex Skrevet 14. November, 2018 weber skrev, for 1 time siden: Hvad med at surfe lidt rundt på siden her. Der finder du anmeldelser af de fleste på listen. Hvad med du sutter din fars pik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 14. November, 2018 Jegvilhavesex skrev, for 11 minutter siden: Hvad med du sutter din fars pik? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 14. November, 2018 Jegvilhavesex skrev, for 3 timer siden: Hvad med du sutter din fars pik? Velkommen i børnehaven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 14. November, 2018 Jegvilhavesex skrev, for 3 timer siden: Hvad med du sutter din fars pik? Er det den måde du forventer at folk vil hjælpe dig ??? Er du teenager eller sådan noget, for det skulle man da absolut tro. Håber virkeligt at den udtalelse ender op i at du bliver nød til at surfe rundt på siden her i din egen lille verden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 14. November, 2018 @Jegvilhavesex deltager ikke længere i denne tråd 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meade1969 7 Skrevet 15. November, 2018 weber skrev, den 14/11/2018 at 08:20: Hvad med at surfe lidt rundt på siden her. Der finder du anmeldelser af de fleste på listen. @Jegvilhavesex Kayly kan anbefales omend hun er dyr Den elendige søgefunktion på stedet hjælper ikke meget når anmeldelser skal findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 18. November, 2018 For 200,-Kr mere kan du få Selena i en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 19. November, 2018 Nickynick1 skrev, for 13 timer siden: For 200,-Kr mere kan du få Selena i en time. Som har hvilket link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaitime 0 Skrevet 19. November, 2018 Kig på tråde ,, top 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg