Guest Katman Skrevet 13. November, 2018 Hej er der nogen der ved om Dowe eller Bee vender tilbage og hvornår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 29 Skrevet 13. November, 2018 Bee kommer 5 dec Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TimL Skrevet 13. November, 2018 Dowe kommer ikke tilbage foreløbigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.mand 0 Skrevet 13. November, 2018 Øv. Havet håbet på at DOWE kom tilbage inden så længe. Hun er sku en lille lækker steg. Så må vi prøve en tur med bee i næste måned. Hun er allerede klar med juledresset!. (Kan se på hjemmesiden ). .hun er også god til Alle julelegene. Ha.ha... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katman Skrevet 14. November, 2018 Tak for svar, min favorit Dowe må jeg så vente på, men Bee er nu også pænt fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katman Skrevet 14. November, 2018 TimL skrev, for 14 timer siden: Dowe kommer ikke tilbage foreløbigt Er du i kontakt med hende eller hvor ved du det så præcis fra? bare nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TimL Skrevet 14. November, 2018 Katman skrev, for 43 minutter siden: Er du i kontakt med hende eller hvor ved du det så præcis fra? bare nysgerrig Jeg endte med at blive hendes "ferieflirt" i dk, er stadig i kontakt med hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1777 Skrevet 14. November, 2018 TimL skrev, for 9 timer siden: Jeg endte med at blive hendes "ferieflirt" i dk, er stadig i kontakt med hende Det ender med at det er dig som er banditten som har scoret Dowe, så vi andre ikke kan nyde hende mere. Besøgte hende ellers rigtig mange gange, og ville elske at besøge hende igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TimL Skrevet 15. November, 2018 Mr1time skrev, for 11 timer siden: Det ender med at det er dig som er banditten som har scoret Dowe, så vi andre ikke kan nyde hende mere. Besøgte hende ellers rigtig mange gange, og ville elske at besøge hende igen Hehe sorry. Det kan være hun kommer tilbage, bare ikke lige nu. Besøgte hende faktisk efter at have læst en af dine anmeldelser, og jeg er enig, hun er helt fantastisk. Havde ikke forventet at det skulle ende med at hun kom hjem sov hos mig i mere end to måneder, men er vildt glad for at det skete Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg