Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sting222

Jeg har besøgt hende. Sød nok men det ses hun er en ældre dame efterhånden. 

Nem at få en aftale med, men det kan være svært at finde et tidspunkt.

Forvent ikke alt mulig hygge og snak, hun er en slut der sælger sex lige på..men det er som skrevet relativt billigt og hun gir et okay blow og du får lov at kneppe igennem.

 

Redigeret af Sting222
Slettet bynavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 14/11/2018 at 10:01:

Jeg har besøgt hende. Sød nok men det ses hun er en ældre dame efterhånden. 

Nem at få en aftale med, men det kan være svært at finde et tidspunkt.

Forvent ikke alt mulig hygge og snak, hun er en slut der sælger sex lige på..men det er som skrevet relativt billigt og hun gir et okay blow og du får lov at kneppe igennem.

 

Lyder da rigtig hyggeligt ............. hvornår har du besøgt mig??? Jeg kender dig ikke

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Sting222

 

Thumbs up for din ihærdighed på dette site :-) 

Du har lavet en "anmeldelse" af dit besøg hos mig .......... helt uden jeg har truffet dig - det er flot. 

Har nu læst alle dine anmeldelser og kommentarer igennem, og har svært ved at finde en eneste positiv. Dette til trods for du stort set har besøgt ALLE sugarbabes og glædespiger i København og Nordsjælland. Må give dig du er ihærdig.

Måske skulle du holde dit til sandheden istedet!!!! DU HAR ALDRIG BESØGT MIG OG KOMMER HELLER ALDRIG TIL DET.

Tænk dig om før du skriver et indlæg .......... Du hænger mig ud, og oplyser om mine personlige forhold.

 ja jeg er en moden kvinde på 48 år. Er stolt af min alder og holder mig godt ............. hvorvidt du syntes jeg er en Slut, står for din egen regning. Jeg tænder på konceptet honey for money, og finder mig selv som en kompetent og ægte sugarbabe.

Hygge, grin og gode samtaler er alfa og omega hos mig.............. Intet er lige på og hårdt.

 

Alt det bedste til dig, og held og lykke derude

 

Tanker fra Varmqvinde - sugarbabe med stolthed

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ikke hvad man skal tro ...

Men mig bekendt er det kun GPere der har en profil på eroguide. Så det siger jo i sig selv et og andet om varmqkvinde. Uanset hvordan hun selv udlægger hendes aktiviteter på sugardaters er det jo nok ikke klassisk sugardating men prostitution. Men fint nok at være stolt at sit "erhverv"

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 17 minutter siden:

Men mig bekendt er det kun GPere der har en profil på eroguide.

Mig bekendt kan alle oprette en profil her, og hvis nogen opdager, at der her florerer en falsk anmeldelse af dem, er det da helt naturligt, hvis de ønsker at sige fra. Hvis nogen satte en falsk anmeldelse af dig i omløb, ville du vel gøre det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 33 minutter siden:

Jeg ikke hvad man skal tro ...

Men mig bekendt er det kun GPere der har en profil på eroguide. Så det siger jo i sig selv et og andet om varmqkvinde. Uanset hvordan hun selv udlægger hendes aktiviteter på sugardaters er det jo nok ikke klassisk sugardating men prostitution. Men fint nok at være stolt at sit "erhverv"

Jeg har oprettet min profil i dag, efter at være gjort opmærksom på den nævnte anmeldelse .... Læg mærke til jeg står registreret som medlem.

Sugardating, Tinder, Badoo eller ægteskab .... same same . Prostitution eller ej!

Hvis du foragter mit “erhverv” hvorfor er du her så?

TorbenMadsen skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ikke hvad man skal tro ...

Men mig bekendt er det kun GPere der har en profil på eroguide. Så det siger jo i sig selv et og andet om varmqkvinde. Uanset hvordan hun selv udlægger hendes aktiviteter på sugardaters er det jo nok ikke klassisk sugardating men prostitution. Men fint nok at være stolt at sit "erhverv"

Sting222 har aldrig besøgt mig eller for den sags skyld været i dialog med mig om besøg. Han laver en direkte falsk anmeldelse . Derfor mit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 25 minutter siden:

Mig bekendt kan alle oprette en profil her, og hvis nogen opdager, at der her florerer en falsk anmeldelse af dem, er det da helt naturligt, hvis de ønsker at sige fra. Hvis nogen satte en falsk anmeldelse af dig i omløb, ville du vel gøre det samme.

Det har du selvfølgelig ret i. Jeg har bare aldrig oplevet andre end GPere deltage i debatten herinde. De sugarbabes der bliver fornærmede hvis de omtales her  plejer ikke at kaste sig ud i skænderier men at slette deres profil  - og oprette en ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest magic3

Kære Sting222

jeg har gjort mig den ulejlighed at læse dine anmeldelser, og må tilstå at som der skrives - du har været om dig hos kvinderne... og har intet pænt at sige, vil nærmest kalde dig kvindehadsk i dine udtalelser. Og man kan ikke tænke andet, end at du slet ikke har været hos nogen, men er her for at give udtryk for nedladende kommentar i din desperation over ingen vil dig, og det er måske ikke så mærkeligt, hvis det er din generelle adfærd. 

Tak til alle de søde mænd der respektere de kvinder der gør det de gør for at gøre jer glade og sig selv også. Hvordan ville verden se ud hvis vi ikke var her ;-)

 Knuss Magic3 Nanna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
TorbenMadsen skrev, for 1 time siden:

Det har du selvfølgelig ret i. Jeg har bare aldrig oplevet andre end GPere deltage i debatten herinde. De sugarbabes der bliver fornærmede hvis de omtales her  plejer ikke at kaste sig ud i skænderier men at slette deres profil  - og oprette en ny.

Nonsens. Hverken første eller sikkert heller ikke sidste gang. Seneste eksempel jeg kender til er“Sille8700”. Måske mere fordi du ikke har evne eller vilje til at forstå at nogle af pigerne faktisk forsøger at leve i konceptet “klassisk sugardating” med “hygge, grin og gode samtaler”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 40 minutter siden:

Nonsens. Hverken første eller sikkert heller ikke sidste gang. Seneste eksempel jeg kender til er“Sille8700”. Måske mere fordi du ikke har evne eller vilje til at forstå at nogle af pigerne faktisk forsøger at leve i konceptet “klassisk sugardating” med “hygge, grin og gode samtaler”.

Du kommenterer på noget jeg IKKE har sagt. Jeg bruger præcis en efterlysning på eroguide til at forsøge af adskille reelle sugarbabes fra de mange prostituerede som desværre også befolker sugardaters 

Og der er en kommentar som den fra sting222 og varmqvindes reaktion brugbar information (uanset om den er sand eller falsk hvad der skrives). Jeg holder mig i alt fald væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 7 timer siden:

Du kommenterer på noget jeg IKKE har sagt. Jeg bruger præcis en efterlysning på eroguide til at forsøge af adskille reelle sugarbabes fra de mange prostituerede som desværre også befolker sugardaters 

Og der er en kommentar som den fra sting222 og varmqvindes reaktion brugbar information (uanset om den er sand eller falsk hvad der skrives). Jeg holder mig i alt fald væk

Reelle sugarbabes er også mennesker, og skal IKKE anmeldes med bopæl og familie ........... Men sjovt, at du forherliger sugarbabes kontra prostituerede - hvori ligger forskellen? Honey for money er vel prostitution uanset om det hedder Glædespige eller Sugarbabe? 

Jeg siger mange tak for din beslutning, og ønsker dig alt det bedste i din søgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...