Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tobenetben

Ved ikke om det tidligere har været en tråd med dette.   Men hvor får man det bedste pirrende og mest varierende handjob ?   Hest kun anbefalinger på piger :klinikker som er i landet pt.     Håber i kan hjælpe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 54 minutter siden:

Klinikker som er  i landet? Hmmm ... den var svær:mellow:

Der skal nok være en og anden bondepige med halm ned ad ryggen et eller andet sted. Og fløjter man "Marken er mejet, og høet er høstet.....", dukker hun nok op.

PS: Dit gamle logo med to omslyngede bananer var pænere, end den skuffede banan, du efterfølgende tillagde dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Jeg efterlyser naturligvis piger som er i landet.   Ofte kommer mange med henvisninger til hj fra en pige der huserede for år tilbage.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben
Baltazar skrev, for 17 minutter siden:

Pueng fra Sunan Wellness er en mester med hånden :)

(tidligere Grundtvigsvej)

Ok 1000 tak.  Hat du link ?   Hvad gør hun specielt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben
Baltazar skrev, den 15/11/2018 at 11:47:

Pueng fra Sunan Wellness er en mester med hånden :)

(tidligere Grundtvigsvej)

Ok 1000 tak.  Har  du link ?   Hvad gør hun specielt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Og ja.    Kom nu drenge.   Der må Da være andre ser har oplevet tip top hj af en pige man kan besøge gerne i denne uge ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben
Krølle Bølle Jr. skrev, for 18 minutter siden:

Det er ikke altid af det gode, at blive ved med at råbe.

Hjælpen kommer sådan lige pludselig når den kommer.

;)

Og ja.    Kom nu drenge.   Der må Da være andre ser har oplevet tip top hj af en pige man kan besøge gerne i denne uge ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Tja. Åbenbart.   Egentlig mærkeligt nu hvor alle skriver om massage og hj. Op og ned af stolper.   Men åbenbart er det ligegyldige hj ?   Hvorfor så betale for det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

B&W Body massage ved Lille trianglen, søg på navnet i GOGLE så får du adresse og tlf. nr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Pim solnavej vil jeg prøve når hun er tilbage fra ferien.     Hvad gør hun speciel ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobenetben skrev, for 2 timer siden:

Pim solnavej vil jeg prøve når hun er tilbage fra ferien.     Hvad gør hun speciel ? 

Det kan jeg ikke sætte præcise ord på. Bare veludført i roligt tempo med lidt afvekslinger undervejs.

Hun tilbyder ikke mere (mig bekendt) så måske derfor har hun perfektioneret det? Det er gætteri, men efter min mening er hun blandt de bedste til HJ.

Men det er jo nok ret individuelt hvad vi har af præferencer, så måske har du ikke samme oplevelse af det som jeg.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tobenetben

Du har 100 pct thai user.  Har lige været der. Se min anmeldelse i anden tråd.  Jeg er FAN.    1000 tak for det god råd.   Pim er super 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...