Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er seriøs men bor i et sommerhus ved Vordingborg og ikke i Køge. Det koster 1500 hvad bestemt er rimeligt.

Derimod siger hun at hun er ny men jeg er sikker på jeg har fået den adresse før, hvor det ikke blev til noget på grund af afstanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 30 minutter siden:

Hun er seriøs men bor i et sommerhus ved Vordingborg og ikke i Køge. Det koster 1500 hvad bestemt er rimeligt.

Derimod siger hun at hun er ny men jeg er sikker på jeg har fået den adresse før, hvor det ikke blev til noget på grund af afstanden. 

Tak for info;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 13/11/2018 at 13:50:

Hun er seriøs men bor i et sommerhus ved Vordingborg og ikke i Køge. Det koster 1500 hvad bestemt er rimeligt.

Derimod siger hun at hun er ny men jeg er sikker på jeg har fået den adresse før, hvor det ikke blev til noget på grund af afstanden. 

Hvorfor skriver hun så Køge??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor skriver hun så Køge??

De fleste københavnere har en idé om, hvor Køge ligger. De færreste har nogen idé om, hvor Vordingborg ligger, ud over at det er en by på Lolland ;) Måske derfor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hellerup40 skrev, for 2 timer siden:

Undskyld mig, men 80 procent af dem der er på sd siden skriver en anden by end den de bor i!! Så det det nok ikke så underligt at hun os gør det:)

Okay det har jeg aldrig stødt på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 16 timer siden:

Hvorfor skriver hun så Køge??

Som andre skriver bruger de færreste deres hjemby med mindre det fx er København. Især hvis det er en mindre by er det ikke tilrådeligt af diskretionshensyn.

Kan du fx lokke fornavne  ud af pigen og hun bor i Vordingborg og og har billeder der ligner dem fra hendes fb profil, kan man faktisk ofte spore pigens identitet på Facebook. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 17/11/2018 at 14:49:

 

Kan du fx lokke fornavne  ud af pigen og hun bor i Vordingborg og og har billeder der ligner dem fra hendes fb profil, kan man faktisk ofte spore pigens identitet på Facebook. 

Ej det vidste jeg ik :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også set hendes billeder og hun ser sød ud men endnu ingen aftale fået der har holdt. Nogen som rent faktisk har besøgt hende og kan anbefale hende eller er der som mig kun nogen som der har lavet aftaler med der ikke holdte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har snakker med hende on off over de sidst 2 år så hun er ikke ny, hun har heddet puma mis før men hun er så godt til at tække det helle ud, så for mig er hun bare spild af tid, hver gang vi laver en ½ aftale så den dag hvor vi så skal snakke om at ses og jeg skal ha hende adr så hører man ikke fra hende, og hun komme hele tiden med undskyldninger, også går der en 14-16 dage så skriver hun igen og vi ikke skal ses, også starter det hele forfra, så jeg har droppet at lave noget med hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jeg kan genkende nikkende til det i skriver. fuldstændig samme oplevelse. har snakket med hende i over et år. vi skriver sammen på mobil og inde på sd. men mere bliver der ikke til . kun skriveri og det også med de lange pauser som i også skriver. og der kommer altid undskyldninger at hun faldt i søvn, familie problemer eller andet . og det sjoveste er de tidspunkter det sker på er hun samtidig online på sd . så hvis man er faldet i søvn så logger man ikke på sd to minutter efter. 

Redigeret af MrHot

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige en tilføjelse hun skriver som mange andre piger det med at være seriøse og ikke spilde tiden. og de gør det modsatte. i det mindste vær ærlig eller stå inde for hvad de siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...