Jyskpik 233 Skrevet 11. November, 2018 Hej Er der nogen der har prøvet den nye Euroclub 300, og kan sige noget om hvordan at den er i forhold til Tucan Club? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 11. November, 2018 Jyskpik skrev, for 13 minutter siden: Hej Er der nogen der har prøvet den nye Euroclub 300, og kan sige noget om hvordan at den er i forhold til Tucan Club? Godt emne. Jeg har prøvet at være i den nye Euroclub300 en enkelt gang og været på tucan et par gange. Er det stemningen du efterspørger...! faciliteterne...! eller begge dele...!!! Euroclub300 er ca dobbelt så stort som Tucan club og alt inventar i euroclub300 er nyt og i super flot design. I Tucan club er det delvis, men Tucan har mange små kringlekråge, som gør det hyggeligt. Det bedste ved Tucan er deres store fælles luksus bobblebad. I Euroclub300 er der 3 bobblebade, men har kun set et par ad gange bruger det, det virker som om, at man ikke vil trænge sig på, når bobblebadet ikke er så stort. Fordi Euroclub300 er så stort omkring 700 m2 virker det ikke til at der er så mange mennesker. De rum som blivev mest den aften jeg var på Euroclub300 var mørkerummet hvor flere fyre om en pige og det samme i den store biograf, hvor en stor madras på gulvet, var der også flere mænd om 1 pige. Der er i de fleste rum i Euro300 mere lyst, hvilket i modsætning til Tucan, er der mere mørkt. I Tucan har de en mega stor fælles madras, men har endnu ikke set flere mænd om 1 pige, men der er mange par, som hygger sig med sin partner. Det gode i Tucan er, at der er så mange forskellige emner, det håber jeg med tiden at Euroclub300 også får, ellers kunne jeg frygte at det ellers bliver for ensformigt. Synes dog at det var nemmere at komme i snak med folk i Euro300 end det er i Tucan og den opfattelse delte et andet par jeg kom i snak med også - de havde også den holdning, at en del af dem der kommer i Euro300 er dem, som ikke har haft den store succes i Tucan. Men Euroclubs går ind for, at alle skal være velkommen og de har fine hotelværelser til overnatning på selve stedet. Ellers har de stort set samme faciliteter, såsom mørkerum, sexbio, bar osv.... Men det er jo hvad man er til. Synes begge steder har godt at byde på, på hver sin måde, men det er jo hvad man er til. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 11. November, 2018 Jep Jeg var derinde sidste lørdag. Har været i Tucan, men har indtil nu huseret mest i Pussykat i Aalborg. Må sige jeg var meget imponeret over de fine faciliteter. Vil bestemt vælge EuroClub 300 næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 11. November, 2018 Vi har også været i både Tucan og EuroClub et par gange. Tucan er meget indspist og i vores opfattelse mest for par der har lyst til at sexe med hinanden og lure lidt på andre. Som singlefyr er det en tur op af bakke. EuroClub300 er der en lidt mere løs stemning og det virker lidt som om folk er klar på der skal lidt mere gang i den, uden det dog bliver særlig “swinger” agtig. Pæne faciliteter, og virkelig et flot sted. Vil også til hver en tid vælge EuroClub300 over Tucan. Hvis konen og jeg skal opleve den rigtige klub stemning så plejer vi at tage til klubberne i Hamburg, Berlin eller Holland. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 11. November, 2018 MrLovaLova skrev, for 1 minut siden: Vi har også været i både Tucan og EuroClub et par gange. Tucan er meget indspist og i vores opfattelse mest for par der har lyst til at sexe med hinanden og lure lidt på andre. Som singlefyr er det en tur op af bakke. EuroClub300 er der en lidt mere løs stemning og det virker lidt som om folk er klar på der skal lidt mere gang i den, uden det dog bliver særlig “swinger” agtig. Pæne faciliteter, og virkelig et flot sted. Vil også til hver en tid vælge EuroClub300 over Tucan. Hvis konen og jeg skal opleve den rigtige klub stemning så plejer vi at tage til klubberne i Hamburg, Berlin eller Holland. Tak for svar jeg har haft nøjagtig samme oplevelse af Tucan, så jeg vil prøve at tage i Euroclub 300 på lørdag:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestside 323 Skrevet 11. November, 2018 intim-massage-Sara skrev, for 31 minutter siden: Godt emne. Jeg har prøvet at være i den nye Euroclub300 en enkelt gang og været på tucan et par gange. Er det stemningen du efterspørger...! faciliteterne...! eller begge dele...!!! Euroclub300 er ca dobbelt så stort som Tucan club og alt inventar i euroclub300 er nyt og i super flot design. I Tucan club er det delvis, men Tucan har mange små kringlekråge, som gør det hyggeligt. Det bedste ved Tucan er deres store fælles luksus bobblebad. I Euroclub300 er der 3 bobblebade, men har kun set et par ad gange bruger det, det virker som om, at man ikke vil trænge sig på, når bobblebadet ikke er så stort. Fordi Euroclub300 er så stort omkring 700 m2 virker det ikke til at der er så mange mennesker. De rum som blivev mest den aften jeg var på Euroclub300 var mørkerummet hvor flere fyre om en pige og det samme i den store biograf, hvor en stor madras på gulvet, var der også flere mænd om 1 pige. Der er i de fleste rum i Euro300 mere lyst, hvilket i modsætning til Tucan, er der mere mørkt. I Tucan har de en mega stor fælles madras, men har endnu ikke set flere mænd om 1 pige, men der er mange par, som hygger sig med sin partner. Det gode i Tucan er, at der er så mange forskellige emner, det håber jeg med tiden at Euroclub300 også får, ellers kunne jeg frygte at det ellers bliver for ensformigt. Synes dog at det var nemmere at komme i snak med folk i Euro300 end det er i Tucan og den opfattelse delte et andet par jeg kom i snak med også - de havde også den holdning, at en del af dem der kommer i Euro300 er dem, som ikke har haft den store succes i Tucan. Men Euroclubs går ind for, at alle skal være velkommen og de har fine hotelværelser til overnatning på selve stedet. Ellers har de stort set samme faciliteter, såsom mørkerum, sexbio, bar osv.... Men det er jo hvad man er til. Synes begge steder har godt at byde på, på hver sin måde, men det er jo hvad man er til. Jeg har været på tucan et par gange, det er lidt som om at alle kender hinanden. Stamkunde agtigt Den lyder meget interessant den nye der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 11. November, 2018 (edited) Hvordan er prisniveauet i euroclub300 ? Tucan er jo så megadyrt, at de ikke engang oplyser prisen på deres hjemmeside, men man må ringe for at få svar - lidt ligesom om de spekulerer i at, når folk endelig ankommer og får prisen oplyst - ja, så vil de ikke køre igen - selvom man kan køre til Flensburg og få en hel ½ time med en lækker glædespige, fremfor at betale mere, for at stå i kø og måske få lov til at tumle i svag belysning med en overfed trunte. Redigeret 11. November, 2018 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 11. November, 2018 Jernsvinet skrev, for 39 minutter siden: Hvordan er prisniveauet i euroclub300 ? Tucan er jo så megadyrt, at de ikke engang oplyser prisen på deres hjemmeside, men man må ringe for at få svar - lidt ligesom om de spekulerer i at, når folk endelig ankommer og får prisen oplyst - ja, så vil de ikke køre igen - selvom man kan køre til Flensburg og få en hel ½ time med en lækker glædespige, fremfor at betale mere, for at stå i kø og måske få lov til at tumle i svag belysning med en overfed trunte. Nu har jeg kun været i begge clubber som IKKE medlem og prisen er den samme begge steder. Ja synes også det er sådan lidt lokke, lokke agtig, at Tucan ikke oplyser deres priser på deres hjemmeside. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian1971 0 Skrevet 14. December, 2018 Jernsvinet skrev, den 11/11/2018 at 20:12: Hvordan er prisniveauet i euroclub300 ? Tucan er jo så megadyrt, at de ikke engang oplyser prisen på deres hjemmeside, men man må ringe for at få svar - lidt ligesom om de spekulerer i at, når folk endelig ankommer og får prisen oplyst - ja, så vil de ikke køre igen - selvom man kan køre til Flensburg og få en hel ½ time med en lækker glædespige, fremfor at betale mere, for at stå i kø og måske få lov til at tumle i svag belysning med en overfed trunte. Det fremgård af klubbens hjemmeside hvad priser e :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg