Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige haft fornøjelsen af at være sammen med Vanda Vitus i København.

Hun er virkelig en superstar. Utroligt men hun er endnu mere smuk i virkeligheden. Hun er kanon sød og behagelig at være sammen med og total sexet.

Vanda ved, hvad GFE og PSE vil sige. Simpelthen den bedste pige, som jeg har været sammen med - og jeg har prøvet med mange :) :) 

Redigeret af Nokia
nu på dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Still going strong? Herligt, har også besøgt en gang for flere år siden. Hun var en rigtig sød pige. Er hun stadig lige dejlig? (Ja, retorisk spørgsmål, når man læser anmeldelsen). Så bliver man også lige hulsvoger med Peter North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vanda :smile: mener at det var hende der drev det gamle og meget savnet “Mansiongirls” 

Kan se at hun nu holder til på Tudskærvej i Vanløse

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 10 timer siden:

Damm de ser lækre ud :wub: Hvor i KBH besøgte du dem? 

Hvis du nu lige sender lidt blod retur til hjernen, vil du finde både vejnavn og postnummer, som noget af det første, i hendes annonce på EG! ;) :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Turnier skrev, for 2 timer siden:

Hvis du nu lige sender lidt blod retur til hjernen, vil du finde både vejnavn og postnummer, som noget af det første, i hendes annonce på EG! ;) :lol: :lol:

Nårh der :) 

Mine øjne blev bare ved med at kigge på hendes bryster istedet for teksten :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

Besøgte Vanda hos Passiongirls i Albertslund tilbage i 2008 (tror jeg det var..) Der var hun super sød, slank og naturlig.

 

- nogen der ved, om Mansiongirls lukkede frivilligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...