Hop til indhold
Peterpedal

Nikita Darling - Nye priser

Recommended Posts

Hej Nikita

Var lige fordi din hjemmesiden og kunne se at du havde lavet en ny prisliste.

Jeg syntes det er et super initiativ at bryde med alle enkeltydelserne. På den måde syntes jeg også at du viser at du ikke bare en en bolledukke man kan købe sig samvær med for en lille penge til et hurtig knald men at du faktisk gør en dyd ud af at hygge om kunderne og derfor minimum vil have betaling for 30 min.

Om kunden så vælger at smutte før er jo en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej PeterPedal :)

Det er noget, som jeg har haft lyst til i meget lang tid... Og ja, jeg vil selvfølgelig gerne have god tid til hygge, men jeg ville lyve, hvis jeg påstod, at valget var totalt uden tanke på mig selv ;) Det er jo osse af personlige årsager. Jeg er simpelthen ikke til det der korte 'hiv og sving og en aflevering - næste!' halløj... Jeg bliver sgu' stresset :lol:

For der er piger, som ikke er til puttenutte-hygge-pludre-halløjet, og de har det jo fint med de hurtige knald, og de gæster, som er til de hurtige knald, besøger jo så dem med glæde :) De kan jo så bare styre uden om mig ;)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For lige at vende tilbage til det oprindelige indlæg..... Tror da de fleste/ alle piger gerne ville nøjes med halve/ hele timer, men har enkelt ydelserne med på menuen, for at få økonomien til at hænge sammen ;)

At nikita har været supergod til promovere sig selv gennem dette site, så mændene står i kø for at få lov at prøve hende, er jo bare hendes gevindst. Så kan hun jo tillade sig, at fjerne de irriterende enkeltydelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er andren piger der ikke anonsere med ydelser men kun med tid så det er jo ikke ligfrem noget nyt på markedt :D men det er nok som nakita siger at det er puttenyttepiger. Det hænger ihverfald sammen med at de er gfepiger. Hos mine faste piger bestiller jeg næsten altid en hele timer så mig rør det jo ikke :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm der er vist blevet ryddet lidt op her hehe

Ja, åbenbart omkring 60 indlæg der ikke faldt i god jord, men nogle tåler åbenbart ikke kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god ide!

Igen et bevis på hvor skøn Nikita er. Her handler det ikke kun om max stakater, men om gode oplevelser.

Såden er det da med de fleste piger jeg syns generalt de søger for at man for en god oplevse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, åbenbart omkring 60 indlæg der ikke faldt i god jord, men nogle tåler åbenbart ikke kritik.

De havde jo intet med Nikitas nye priser at gøre, så fint nok at ryde op. Alt for mange tråde highjackes og ende i personfnidder som tager fokus fra det det handler om.

Jeg er personligt også tilhænger af man betaler for tid og ikke for ydelser. Det giver et hyggeligere samvær, hvor man så kan improvisere mere omkring selve aktiviteterne, frem for fra start at aftale: "først fransk, så spansk, så dansk og til sidst olie svensk".

Del dette indlæg


Link til indlæg

At nikita har været supergod til promovere sig selv gennem dette site, så mændene står i kø for at få lov at prøve hende, er jo bare hendes gevindst. Så kan hun jo tillade sig, at fjerne de irriterende enkeltydelser ;)

Ahem... Med en lille frygt for at lyde selvfed...

Nu har hende Nikita altså eksisteret i noget længere tid end Eroguide, og gid at det var så vel, at man bare skulle skrive et par og firs indlæg på Eroguide, og så var ens forretning og hellige grav velforvaret. Men sådan spiller klaveret bare ikke. Det har taget mig tid og energi at nå hertil... Og det er ikke gået til internettet, men derimod til mine gæster i nuét på lagnet, og det er dér, du finder den reelle årsag til, hvorfor jeg kan "tillade" mig at fjerne enkeltydelserne.

Der er andren piger der ikke anonsere med ydelser men kun med tid så det er jo ikke ligfrem noget nyt på markedt...

Såden er det da med de fleste piger jeg syns generalt de søger for at man for en god oplevse.

Jeg skrev lige præcis i mit første indlæg - inden det blev redigeret - at jeg ikke havde opfundet den dybe tallerken eller noget. Så helt rolig... Jeg har ikke groet vinger. De fleste kvinder er skønne, ja... Og man skal ikke tro, at man er noget specielt... Ak ja, den gamle kære Hr. Sandemose levede ikke forgæves! 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nakita det lyder somom du syns det var dunke dig i hodet at jeg skrev det men det var alser bare en ros til alle skønne piger som gir os oplevser og ikke kun sex. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fik formuleret mig forkert nikita, my bad. Det er naturligvis i klinikken du gør et godt indtryk, det fortæller alle anmeldelser.

De par måneder jeg har været her, synes jeg dog der har været en stigende interesse for dig. Umiddelbart lyder det til at du er blevet mere optaget, bl.a af eroguides brugere. Så eroguide har haft en positiv indflydelse, selvom det er din indsats i klinikken der er altafgørende ;)

Hvis jeg tager fejl, og du ikke har fået mere at lave siden din indmeldelse i eroguide, tager jeg hjertens gerne mine ord i mig igen. Det er bare min opfattelse, jeg har ikke evidens for mine udtalelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arj for pokker da, tråden var løbet helt af sporet. Vil man opleve en ægte censur, skal man da endelig benytte Gimel.dk. Her er tingene konsekvent orienteret negativt i forhold til andre fora og visse enkeltpersoner.

Kommer man på tværs af "ejeren", som webmaster insisterer på at kaldes, slettes ens indlæg blot uden varsel.

Dér gider jeg ikke lægge min energi mere.

Andre skal selvfølgelig have lov til at prøve et strengt styret forum, hvis de vil, men her på Eroguide har vi langt mere liberale og fordomsfri forhold.

Her kan vi nyse i den ene ende af byen, uden at de råber "prosit" i den anden ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...