Hop til indhold
Gerrard

Sure sokker og bremsespor?

Recommended Posts

Når jeg læser annoncer er der en ting,  der går igen hos næsten alle.  Unge som modne.  Danskere som dominikanere. Nemlig at kvinden forventer at kundens hygiejne er i top.  Det undrer mig, det virkelig er nødvendigt at skrive den slags.  Jeg gør selv mit yderste for at gøre mig så spiselig som mulig inden et besøg.  Og det troede jeg næsten alle mænd gjorde!  Men åbenbart ikke så mange at det gør noget.  Ellers ville det vel ikke fremhæves i utallige annoncer? 

Redigeret af Gerrard
Rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
Angelina Angel skrev, for 1 minut siden:

Du skulle bare vide :ph34r:

Vil helst ikke :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg vil ikke komme med nogle detaljer, men har allerede lært på den hårde måde at jeg skal skrive det i min annonce. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tør ærligt ikke at skrive hudløst ærligt om mine oplevelser mht nogle mænds hygiejne..... 

Men som Angelina skriver.... I skulle bare vide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt vildt at læse! Jeg mener, det er vel ikke raketvidenskab at vide, uanset om det er købesex eller dating,  at næsten alle kvinder foretrækker intimt samvær med en person, der er nyvasket og med rent tøj. Og at man risikerer at få en væsentlig ringere service...  Hvis han overhovedet når over dørtærsklen.  Og det må da også være ekstremt ydmygende, uanset hvor afstumpet man er. 

Redigeret af Gerrard
Rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tør ærligt ikke at skrive hudløst ærligt om mine oplevelser mht nogle mænds hygiejne..... 

Men som Angelina skriver.... I skulle bare vide ;)

Det lyder som noget man helst ikke vil opleve :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Ved godt at det er et stereotypisk synspunkt… men der er en grund til at visse mennesker skal betale sig til noget sex... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det her et emne som er super sårbart for GP’ere at debattere om offentligt. 

Dels vil man jo ikke gøre nogen ked af det, dels vil man ikke udstille sig selv som en der modtager gæster som er knapt så rene. 

Men ALLE har dem... Og det er så mega svært at takle dem, for man bliver jo selv så øv over situationen. For hvordan pokker siger man til en mand som måske selv føler sig ok pæn og ren, at han faktisk ikke er det. Det er de aller aller færreste piger som ikke prøver at gøre det så godt de kan i den givne situation. Og desværre misbruger nogle mænd, at pigerne er for ‘flinke skole agtige’. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 time siden:

Når jeg læser annoncer er der en ting,  der går igen hos næsten alle.  Unge som modne.  Danskere som dominikanere. Nemlig at kvinden forventer at kundens hygiejne er i top.  Det undrer mig, det virkelig er nødvendigt at skrive den slags ....

Det er fordi, vi i virkeligheden aldrig har forladt landbrugssamfundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Det her et emne som er super sårbart for GP’ere at debattere om offentligt. 

Dels vil man jo ikke gøre nogen ked af det, dels vil man ikke udstille sig selv som en der modtager gæster som er knapt så rene. 

Men ALLE har dem... Og det er så mega svært at takle dem, for man bliver jo selv så øv over situationen. For hvordan pokker siger man til en mand som måske selv føler sig ok pæn og ren, at han faktisk ikke er det. Det er de aller aller færreste piger som ikke prøver at gøre det så godt de kan i den givne situation. Og desværre misbruger nogle mænd, at pigerne er for ‘flinke skole agtige’. 

Det forstår jeg særdeles godt. Jeg er en nysgerrig rad. Og kunne sagtens følge det op med uddybende spørgsmål.  Det vil jeg undlade.  Jeg er tilfreds med at I overhovedet har svaret. Og desværre bekræftet mine bange anelser.  Jeg vil næsten mene at disse mænd må have nogle psykiske udfordringer,  hvor især selvopfattelsen og empatien ikke er hvad den burde være. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 2 timer siden:

Når jeg læser annoncer er der en ting,  der går igen hos næsten alle.  Unge som modne.  Danskere som dominikanere. Nemlig at kvinden forventer at kundens hygiejne er i top.  Det undrer mig, det virkelig er nødvendigt at skrive den slags.  Jeg gør selv mit yderste for at gøre mig så spiselig som mulig inden et besøg ...

........ en hel anden ting er, at der faktisk er mennesker, der per se har en dårlig kropslugt, selvom de måske er i bad et par gange om dagen.

Jeg havde i min kollegietid en sådan nabo. Hun badede flittigt, men alligevel .....

Jeg var engang i seng med hende, og hun var skam ren nok – jeg vidste det, fordi jeg lige inden havde mødt hende på vej ud af sektionens fælles badeværelse – men der var alligevel en ubehagelig kropslugt, der hang ved – og gjorde, at jeg ikke gentog mit erobringstogt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

........ en hel anden ting er, at der faktisk er mennesker, der per se har en dårlig kropslugt, selvom de måske er i bad et par gange om dagen.

Jeg havde i min kollegietid en sådan nabo. Hun badede flittigt, men alligevel ..... Jeg var engang i seng med hende, og hun var ren nok, men alligevel .....

Ja, det har jeg godt hørt.  Ligesom man også kan dunste af alkohol, der fordamper ud mellem porerne dagen efter en heftig druktur. Og andre kan have dårlig ånde, selvom tandbørsten bruges flittigt. En pige jeg nyligt har besøgt et par gange, bød ligefrem på en gang krads mundskyld . Selv om jeg lige havde børstet tænder, gurglede jeg gerne hendes dominikanske "rom", for det skulle da ikke gå ud over hendes kysselyst. 

Redigeret af Gerrard
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Det er fordi, vi i virkeligheden aldrig har forladt landbrugssamfundet.

Har engang hørt, at gårdkarlene havde lommetørklædet oppe under armhulerne,  når de dansede til ballerne.  Når de så lige fik lokket pigen med ud at trække lidt frisk luft, rakte de hende galant lommetørklædet til at tørre sveden af panden.  I det fromme håb at deres egen svedlugt var så fuld af feromoner,  at hun var nem at få med i høet.  Om det er en myte,  ved jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 7 minutter siden:

Har engang hørt, at gårdkarlene havde lommetørklædet oppe under armhulerne,  når de dansede til ballerne.  Når de så lige fik lokket pigen med ud at trække lidt frisk luft, rakte de hende galant lommetørklædet til at tørre sveden af panden.  I det fromme håb at deres egen svedlugt var så fuld af feromoner,  at hun var nem at få med i høet.  Om det er en myte,  ved jeg ikke. 

Denne skik kendes fra alverdens landbrugssamfund gennem historien - altså dem der kender til lommetørklæder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er frisk sved jo heller ikke slemt.  Mennesket har vel også en måde at signalere parringsvillighed på via sveddufte.  Ligesom mange dyr bruger urin. Og god sex bør jo indebære svedige kroppe. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må da være en naturlig del af det at møde en GP, eller en hvilken som helst kvinde for den sags skyld, at man står snorrelige når man ankommer. Alt andet er blot dårlig opdragelse. Og det gælder begge veje. Hvis man sælger noget så intimt som sex, forventer jeg den untelynme det samme fra pigen. 

Jeg lå engang i en 69er med en pige med en så ildelugtende fisse at jeg var ved at give mig selv piskesmæld. Var så tæt på at kaste op i munden på mig selv. Stram op. Både mænd og kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet 2 gange - helt umotiveret - at blive rost for min hygiejne, når vi skulle i gang med det sjove. "Oh! You are a very clean man!". Meget sært. Måske fordi jeg ligner en menneskelig blåskimmelost med hår på? Men jeg er satme så forfængelig, at jeg aldrig ville gå til en GP, hvis ikke jeg havde været i bad umiddelbart inden. Det ville være maksimalt pinligt for mig, hvis hun syntes jeg var ulækker pga. dårlig hygiejne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige som jeg forventer, at pigen/kvinder er ny vasket, ren og lækker, er det klart, at hun skal forvente det samme af gæsten. 

Løsning er måske, at indføre obligatorisk bad inden akten, men jeg er desværre ikke sikker på, at det er tilstrækkeligt da ikke alle forstår, at en skyller ikke bare er en skyller, men også grundig vask under forhuden af pikken, røv og mellemkød for ikke at lugte fælt. 

At jeg som gæst forbeholder mig retten til ubegrundet at takke pænt nej, har en hver GP den samme ret til at takke pænt nej til en gæst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...