Hop til indhold

Black Friday...

Featured Replies

Skrevet
kanonkongen skrev, Lige nu:

Øh du, har ikke set sorte negle. Ok 

OK, jeg misforstod. Jeg læste det, som om riveren havde sorte negle – og det giver jo ikke sort blod.

Skrevet
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Hvorfor ikke forbigå dette exporterede amerikanske salgstrick i stilhed?

Du er i sandelighed omkring de hundrede år :D 

Skrevet

Hvis der var tilbud hos glædespigerne lige så tit som butikkerne kører udsalg, så ville det kun komme kunderne til gode :D Jeg nævner bare i flæng... Midseason sale, Fødselsdagstilbud, Jubilæumstilbud, Statussalg, Oprydningsudsalg (hvad det så end ville gå ud på hos massagepigen?) :P Der er massere at tage af...

Skrevet
Tip toe skrev, for 3 timer siden:

Hvis der var tilbud hos glædespigerne lige så tit som butikkerne kører udsalg, så ville det kun komme kunderne til gode :D Jeg nævner bare i flæng... Midseason sale, Fødselsdagstilbud, Jubilæumstilbud, Statussalg, Oprydningsudsalg (hvad det så end ville gå ud på hos massagepigen?) :P Der er massere at tage af...

Hvad med ophørsudsalg ?? :blink:

Er det så GB ??...- ALT SKAL VÆK :eek:

Skrevet

SINGLE SUNFUNDAY... klar, parat, sæt i gaaaaaaang...:rolleyes::rolleyes:

Skrevet
Borende X skrev, den 8/11/2018 at 22:46:

Hvorfor så ikke vente til "fars dag"?

Kryds i vores alder bedstefars og oldefars dag, bør indføres i denne her branche som eroguide  har sit omdrejningspunkt i. 

Bh

Alko

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.