Hop til indhold

Johanna tantra massage in aarhus

Featured Replies

Skrevet

Woow! Stoped in aarhus for some business. Work, done! Time for relaxing...went in a place in the center...beautifull appartment and a hot girl ready to give me the hotest massage ever..she is johanna...great welcoming, stronghandshake, always smileing...super massage...sexy and fuuuck! That 69 position!! She did a great hand job...with her boobs!!!:))

Skrevet

typisk ingen adresse eller ling. men albano er jo også ny

Skrevet
knallert skrev, for 5 minutter siden:

typisk ingen adresse eller ling. men albano er jo også ny

Johabano skal have et kursus i markedsføring :D

Skrevet

Der er allerede 2 tråd der omhandler Johanna - vedr. hhv. når hun gæster Odense og Herning….

Og der er ikke en eneste som har anmeldt hende som har haft andet end positiv at sige om hende.

Link her for prins knud
https://massage.side6.dk/tantrastudioaarhus

Og
Herning
Odense

Men vil lige sige at hvis I er lige så sure og mistænksomme som i optræder her, lad være. Johanna er alt for sød til at belemres med negative typer. Kan kun for mit eget vedkommende sige at hun giver mig meget ekstra energi og overskud. Kommer man med positivitet, bliver man virkelig belønnet.

Redigeret af MC5tooge
Tilføjet links

Skrevet
MC5tooge skrev, for 7 minutter siden:

Der er allerede 2 tråd der omhandler Johanna - vedr. hhv. når hun gæster Odense og Herning….

Og der er ikke en eneste som har anmeldt hende som har haft andet end positiv at sige om hende.

Link her for prins knud

Men vil lige sige at hvis I er lige så sure og mistænksomme som i optræder her, lad være. Johanna er alt for sød til at belemres med negative typer. Kan kun for mit eget vedkommende sige at hun giver mig meget ekstra energi og overskud. Kommer man med positivitet, bliver man virkelig belønnet.

Jo, jo, men TS stinker altså. :ph34r:

Tantra er det jo ikke,  nærmere erotisk massage. Men det er sørme også dejligt :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Jo, jo, men TS stinker altså. :ph34r:

Tantra er det jo ikke,  nærmere erotisk massage. Men det er sørme også dejligt :) 

Det kan vi også være enige om. Kan du dog uddybe om første bemærkning? Tænker du på stedet eller ejeren?

Skrevet
MC5tooge skrev, Lige nu:

Det kan vi også være enige om. Kan du dog uddybe om første bemærkning? Tænker du på stedet eller ejeren?

TS_= trådstart

Det er skrevet på engelsk, det er første indlæg, det er overordentligt positivt, der er ikke link. 

Det får altså lamperne hos en garvet læser på EG til at blinke :) 

Skrevet

OK. Men hun er ikke lige frem en ny ansigt I jylland og der er allerede en velfungerende og særdeles positiv tråd om hendes optræden i Herning så kan ikke se hvorfor det ville give mening.

Ville være mere sandsynligt at se noget på dansk fra Tantra Studio, hvis jeg skal være helt ærlig - hvis det var denne slags nummer der var tale om.

Skrevet
MC5tooge skrev, 1 time siden:

Link her for prins knud

Og
Herning
Odense

hvem skulle kunde vide hvem hun er når der ikke er et link. jeg har heller ikke skrevet et eneste negativ ord om johanna

Skrevet

Fair nok...
Det var nu mere rettet mod AE og mistanken om at det var Johanna selv som havde oprettet den...

Skrevet

Jeg har netop besøgt Johanna hos Tantrastudio i Århus C her til aften. Jeg kan kun være enig i de positive ting der er skrevet om Johanna i andre tråde og denne (uden at jeg kan afgøre oprigtigheden af trådstarters indlæg). 

Jeg oplevede en smuk pige som var nærværende, indlevende og fik en til at føle sig godt tilpas fra jeg trådte ind af døren til jeg forlod stedet igen. Hun er sød, klog og rigtig god og nem at snakke med. 

Selve massagen var en sensuel, pirrende og  intens body2body massage med fokus på body2body :) Massagen blev afsluttet med en dejlig kombination af spansk og svensk. Så hvis man er til den type massage, og kan stilles med at den ikke indeholder dansk eller fransk, så kan jeg varmt anbefale Johanna. 

Desværre er imorgen sidste dag hun er i Århus, og hun vidste ikke hvornår hun ville komme tilbage. Jeg håber hun vender tilbage inden alt for længe :)

Skrevet
yankie skrev, for 9 timer siden:

Jeg har netop besøgt Johanna hos Tantrastudio i Århus C her til aften. Jeg kan kun være enig i de positive ting der er skrevet om Johanna i andre tråde og denne (uden at jeg kan afgøre oprigtigheden af trådstarters indlæg). 

Jeg oplevede en smuk pige som var nærværende, indlevende og fik en til at føle sig godt tilpas fra jeg trådte ind af døren til jeg forlod stedet igen. Hun er sød, klog og rigtig god og nem at snakke med. 

Selve massagen var en sensuel, pirrende og  intens body2body massage med fokus på body2body :) Massagen blev afsluttet med en dejlig kombination af spansk og svensk. Så hvis man er til den type massage, og kan stilles med at den ikke indeholder dansk eller fransk, så kan jeg varmt anbefale Johanna. 

Desværre er imorgen sidste dag hun er i Århus, og hun vidste ikke hvornår hun ville komme tilbage. Jeg håber hun vender tilbage inden alt for længe :)

Ved du om hun skulle videre til Herning?

Skrevet

Det ved jeg ikke.  Hun fortalte dog at hun jævnligt var i Odense og Herning, så mon ikke hun vender tilbage til Herning på et eller andet tidspunkt:)

Skrevet

Forstod på hende at hvis alt gik efter planen, hun var tilbage i DK i starten af  December allerede.

• 2 months later...
Skrevet

Oplevede Johanna.. fantastisk pige ..

hun nævnte selv, at nogle af pigerne der er i tantrastudio’erne i Danmark (Holstebro,Århus,Odense) er meget fotoshop ..

men vil klart anbefale hende !! Hun snakkede også om en Jane, hun selv fandt tiltrækkende , så håber at opleve hende en gang i nær fremtid ..

Skrevet

Tantrastudio i Holstebro det har jeg ikke set, nogen der kender noget til det?

• 4 weeks later...
Skrevet

Jyskpik - tastefejl fra min side .. mente Herning ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.