Hop til indhold
kingo40

TANTRA STUDIO ODENSE DEN FANTASTISKE JOANNA

Recommended Posts

Guest MC5tooge

Jeg var lige forbi på hendes sidste aften i Odense. Forstår hun tager til Herning nogle dage, men hun håbede at blive inviteret tilbage til samme sted i Odense, som er et meget rar sted at besøge.

Fordi det var hendes sidste dag gik det lidt stærkt mht min beslutning - jeg får rigeligt med kissmisse osv... lige for tiden så havde ikke brug for GFE eller decideret sex, men efterlyste inspiration jeg kunne bruge på min kone som lige pludselig har fået lyst igen (efter jeg kom i gang med min elskerinde som jeg fandt på SD men som ikke vil ha noget sukker), men som var for generet til at tage med. Men jeg havde fået lov til at tage inspiration med hjemme, og så tog jeg lige forbi.

Og jeg må sige det var lige i øjet.
Joanna har fået farvet sit hår i forhold til billederne og som gammel punker var jeg helt helt solgt med det samme. Hun er nok noget ældre end det der står i annoncen - men hun er endnu kønnere end på billederne.

Hun er petite, med lidt kant, supersød at være sammen med, den fløtteste røv jeg nogensinde har haft op i mit ansigt og  det var helt helt fantastisk at få lov til at blive forkælet af hende uden at jeg måtte yde noget selv. Det hele var bare lige i skabet og var helt helt vild med hendes små fødder.
Kom lige til at røre hende på skamlæberne ved et uheld da hun bevægede sig over mig, som jeg beklagede - men der var ingen sure miner.

HJ er hun fantastisk til, men havde ikke så meget krudt i kanonen lige idag - spiser hjemmefra lige for tiden - men det var ikke lige det det handlede om.

Det er ikke her man skal hvis man efterlyser traditionel knald ... men det var det mest intimt jeg nogensinde har betalt for - og udsigten over hendes krop var virkelig virkelig sublimt. 

Snakkede utrolig godt sammen med hende bagefter - utrolig sød pige -  snakkede så godt at tiden løb over med et kvarter. Besøger hende helt klart igen hvis hun kommer tilbage til Odense, næste gang til et par timer eller 3.








 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

For resten..  her er hun i Herning.
https://massage.side6.dk/tantrastudioherning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
NoobGPexplorer skrev, den ‎09‎-‎08‎-‎2018 at 23:32:

Nu spurgte jeg så trådstarter. 

 

luppen skrev, den ‎09‎-‎08‎-‎2018 at 17:08:

jeg tror du kan få hj, men spørg pigen og læg ud

Til Luppe

Jeg tror du har misforstået meningen med et forum i den forstand at hvis du ikke kan bidrage med noget positivt - så undlad venligst at kommentere på det.

Når der er nogen der efterspørger nogle ting er det jo ikke fordi de ønsker at blive latterliggjort af andre - og så kan man jo blot undlade at kommentere på det hvis man ikke har noget fornuftigt at bidrage med.

Hvis du derimod læser hvad Tut ellers har at bidrage med af anmeldelser der har karakter synes jeg således at din kommentar stikker helt af.

Husk på - vi er her ikke for at svine hinanden til, men derimod for at hjælpe hinanden. Dit indlæg stikker helt af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Vil lige tilføje at besøget har vækket en del nysgerrighed hos min kone... Så AL pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Og lige en tilføjelse mere. Det kan tyde på at hun er tilbage igen i September. Så kan I nå at spare op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@MC5tooge Jeg går ud fra den fantasktiske Amanda er en anden på samme sted? Fik du evt. set hende da du besøgte?

Og må man overhovedet ikke røre eller er bryster f.eks. ok..?

Redigeret af JayMay

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Ja Amanda er samme sted. Havde haft en lidt stresset uge -  konen var på aftenvagt og nok først har overskud til at give en af hendes fantastiske massager næste uge og havde virkelig brug for at stresse af.

Oplevelsen var meget anderledes - begge er søde piger men jeg havde ikke helt den samme "instant connection" som jeg havde med Joanna.
De 2 massager var meget forskellige.
Det med at røre bryster osv. er ikke aktuelt for mig fordi jeg spiser hjemme - de her ydelser handler for mig om at stresse helt af i perioder hvor min livspartner mangler overskud til at sætte en time af, og bare et være passiv modtager. Men hvad jeg kan fortælle er at Amanda var ikke ret meget for at jeg "så på". Joanna lige frem opmuntrede til det ved at der var et spejl man kunne se i undervejs. Tror ikke Amanda er ret meget til at man rører hende hvis jeg skal være helt ærlig men det kan være jeg tager fejl.

Amanda var meget mere "hænder" end "body to body", hvor Joanna var det modsat.  Jeg levede mig mere ind i Amandas massage... var bedre til at huske det med de dybe indåndinger og fik meget ud af det men udover at der var en "afslutning" (som egentlig kom lidt uforventet) ikke en decideret seksuel oplevelse, som jeg havde det fint med. Hun brugte også olie som var noget varmere. Hvor Joanna var klart mere ophisende seksuelt, dog stadig meget afslappende.

Tantra massage er stærkt vanedannende men jeg så helst at "telefonpersonen" var bedre til at give specielbeskeder videre til pigerne. Havde bedt denne gang om at pigen skulle være forberedt på at jeg skulle lige slappe lidt af inden vi gik i gang, og det havde hun tilsyneladende ikke fået at vide. Det var ikke noget problem for Amanda... men lidt træls at jeg skulle bede hende om at vente lidt indtil vi havde snakket lidt først.

Skulle jeg vælge mellem de 2, ville jeg dog vælge Joanna - og det er bare fordi vi fandt ud af at vi havde en hel del tilfælles i bagagen og der var bare en connection jeg ikke har oplevet med andre piger. Det er langt fra sikkert at andre ville ha' det på samme måde.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt 3 af pigerne i Herning......det er samme koncept der.....

Og der er stor forskel på massagen og på hvor intenst det bliver.....Og om man må røre eller ej....

Har besøgt en, hun var rigtig lækker, god krop og pænt ansigt, men det var ganske forbudt at røre overhovedet......Jeg sanser bedst med lukkede øjne og en hånd på hendes krop, men fik et DONT TOUCH, meget bestemt.......så var den gode stemning ødelagt og oplevelsen blev noget trist....

Til gengæld har jeg besøgt en af de andre et par gange, og der må man næsten gøre som det passer en..........for mig, er det den perfekte oplevelse......

Så det handler i høj grad om at finde den man svinger sammen med og så blive ved hende.....Desværre ved man det ikke, inden man har lagt en pæn sjat penge.....

Redigeret af The Captain
skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret begge - Tror formentlig det nok handler om kemi, men er nok i lejren som @The Captain ift. at man må røre (indenfor rimelighedens grænser), da det giver mig en meget bedre oplevelse. 

Det er ganske svært at finde et sted hvor massagen sidder i skabet og man også må røre så oplevelsen er mere fuldendt, f.eks. kan jeg godt lide at kramme og mærke brysterne, men har også brug for en god massage til tider. Jeg har kun lige en enkelt aften på Fyn, så vil gerne have en god oplevelse nu jeg skal derhen.  

@MC5tooge hvem af pigerne er Amanda i annoncen? 

463827.jpg 

 

eller 

463831.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

JayMay skrev, for 5 minutter siden:

hvem af pigerne er Amanda i annoncen? 

Nederste billede.........med lidt photoshop

Redigeret af The Captain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
The Captain skrev, Lige nu:

 

Nederste billede.........med lidt photoshop

Og det er desuden et dårlig billede. Hun er lidt "blødere" end billederne men også kønnere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MC5tooge skrev, den 26/8/2018 at 10:20:

Ja Amanda er samme sted. Havde haft en lidt stresset uge -  konen var på aftenvagt og nok først har overskud til at give en af hendes fantastiske massager næste uge og havde virkelig brug for at stresse af.

Oplevelsen var meget anderledes - begge er søde piger men jeg havde ikke helt den samme "instant connection" som jeg havde med Joanna.
De 2 massager var meget forskellige.
Det med at røre bryster osv. er ikke aktuelt for mig fordi jeg spiser hjemme - de her ydelser handler for mig om at stresse helt af i perioder hvor min livspartner mangler overskud til at sætte en time af, og bare et være passiv modtager. Men hvad jeg kan fortælle er at Amanda var ikke ret meget for at jeg "så på". Joanna lige frem opmuntrede til det ved at der var et spejl man kunne se i undervejs. Tror ikke Amanda er ret meget til at man rører hende hvis jeg skal være helt ærlig men det kan være jeg tager fejl.

Amanda var meget mere "hænder" end "body to body", hvor Joanna var det modsat.  Jeg levede mig mere ind i Amandas massage... var bedre til at huske det med de dybe indåndinger og fik meget ud af det men udover at der var en "afslutning" (som egentlig kom lidt uforventet) ikke en decideret seksuel oplevelse, som jeg havde det fint med. Hun brugte også olie som var noget varmere. Hvor Joanna var klart mere ophisende seksuelt, dog stadig meget afslappende.

Tantra massage er stærkt vanedannende men jeg så helst at "telefonpersonen" var bedre til at give specielbeskeder videre til pigerne. Havde bedt denne gang om at pigen skulle være forberedt på at jeg skulle lige slappe lidt af inden vi gik i gang, og det havde hun tilsyneladende ikke fået at vide. Det var ikke noget problem for Amanda... men lidt træls at jeg skulle bede hende om at vente lidt indtil vi havde snakket lidt først.

Skulle jeg vælge mellem de 2, ville jeg dog vælge Joanna - og det er bare fordi vi fandt ud af at vi havde en hel del tilfælles i bagagen og der var bare en connection jeg ikke har oplevet med andre piger. Det er langt fra sikkert at andre ville ha' det på samme måde.
 

Som ny i dette forum, så navigerer jeg lidt i svarmulighederne. Men som sagt, så er Rugårdsvej meget lang - hvor holder tantra studio til... sådan cirka? Og hvor høj er Joanna, skønsmæssigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Joanna er omkring 170. Jeg vejer 75kg og hun vejer noget mindre end jeg gør. Skønner at hun er omkring 65-67kg men svær at sige.
Stedet er mere ind mod Odense end ud mod Tarup.
De nyeste billeder er dem med det festlige hårfarve. Men hun bruger en del mindre sminke end på billederne. Er helt vild med hendes udseende.
De havde åbenbart brugt en forkert tekst I den gammel annonce hvor de brugte samme tekst som for en af de andre piger, men den ny er helt retvisende.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...